Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
opties die hij niet heeft:
Airco, ABS, Traction control, Derde remlicht, ledere bekleding
De volvo 480 heeft voor zijn tijd een zeer voledig uitrustings paket. veel van de opties lijken nu te belachelijk om te vermelden, maar je moet het in zn tijds geest plaatsen he
Mijn vraag: waarop moet ik goed letten bij deze auto's ?
En is dit uberhaupt een degelijke, goede wagen?
't Zijn degelijke, goede wagens. Maar relevante praktijkinfo kan je zeker vinden op www.vvspy.com , en daar naar de S60-sectie gaan. Je kan er evt zelf een vraag posten; en zal zeker keurig geholpen worden.
Nog vergeten zeggen: Heb aan de verkoper eens terloops gevraagd hoeveel het nu eigenlijk kost om een 2.4D te programmeren naar een D5.
1000 euro was zijn antwoord. En je kan tot ongeveer 200pk gaan.
Nog vergeten zeggen: Heb aan de verkoper eens terloops gevraagd hoeveel het nu eigenlijk kost om een 2.4D te programmeren naar een D5.
waarom zo duur? Is dit niet enkel een software-"update"?
waarom zo duur? Is dit niet enkel een software-"update"?
GENT - De Volvo-fabriek in het Gent gaat een nieuw model Volvo bouwen. Dat heeft topman Peter Leyman van de faciliteit in het Belgische themazender Kanaal Z onthuld. Volgens de topman vergt de uitbreiding van het productieprogramma een investering van 40 miljoen euro en levert het enkele honderden banen op.
Om welk model het gaat, zegt Peter Leyman niet. De topman geeft alleen aan dat het nieuwe type afgeleid wordt van een bestaand type dat reeds in Gent wordt vervaardigd. Daardoor zou het wel eens om de XC50 kunnen gaan, een vierwielaangedreven uitvoering op basis van de V50. De productie start in 2006.
Door de toewijzing van het nieuwe model is de werkgelegenheid bij Volvo Gent volgens Peter Leyman voor zeven tot acht jaar gegarandeerd. In Gent worden momenteel de S40, V50, S60 en V70 gebouwd.
In Gent worden momenteel de S40, V50, S60 en V70 gebouwd.
is dat echt zo? dus enkel de XC90 V70XC en S80 worden niet in belgie gemaakt
Ik wist niet dat belgie zo`n belangrijk volvo-land was Vroeger was dat toch in nederland? De 400-serie en de V40 werden toch bij ned-car (oude daf fabriek) gebouwd?
In Gent worden momenteel de S40, V50, S60 en V70 gebouwd.
is dat echt zo? dus enkel de XC90 V70XC en S80 worden niet in belgie gemaakt
Ik wist niet dat belgie zo`n belangrijk volvo-land was Vroeger was dat toch in nederland? De 400-serie en de V40 werden toch bij ned-car (oude daf fabriek) gebouwd?
Gent zal wel niet enige grote fabriek zijn ...
Alleen Zweden en België. Vergeet niet dat Volvo eigenlijk een relatief kleine constructeur is he en dat twee fabrieken misschien nog niet zo overdreven is (tot op heden).
NedCar is Volvovrij geworden nadat Mitsubishi en Smart er de ruimte nodig had. Vroeger werd de Carisma naast de S40/V40 gebouwd. De phaseIII's van de S40/V40 werden reeds in Gent gebouwd dacht ik. De phaseII's nog bij Nedcar. Maar ik kan mis zijn.
NedCar is Volvovrij geworden nadat Mitsubishi en Smart er de ruimte nodig had.
Dat bij Nedcar Mitsbishi gebouwd wordt, kan ik nog enigzins begrijpen. Die zijn via de de ford groep familie. Ik dacht trouwens dat de V/S40 in grote maten overeen kwamen, onderstel,... . Maar dat Smart daar ook zit??
Is Nedcar een merk-onafhankelijk assemblage bedrijf? Of is Smart in tussen ook al aangetrouwde familie geworden?
NedCar is Volvovrij geworden nadat Mitsubishi en Smart er de ruimte nodig had.
Dat bij Nedcar Mitsbishi gebouwd wordt, kan ik nog enigzins begrijpen. Die zijn via de de ford groep familie. Ik dacht trouwens dat de V/S40 in grote maten overeen kwamen, onderstel,... . Maar dat Smart daar ook zit??
Is Nedcar een merk-onafhankelijk assemblage bedrijf? Of is Smart in tussen ook al aangetrouwde familie geworden?
De Smart Forfour wordt samen met de Mitsubishi Colt gebouwd hè...
(Toch op dezelfde basis)
Nedcar is pseudo-onafhankelijk. Ik denk zelfs dat dat de oude DAF-personenwagenfabriek is. Aanvankelijk voor de 400-reeks; later voor de S/V40 en de Carisma die hun platform delen.
Sinds Mitsubishi onder Mercedes-Benz gevallen is, is Volvo er weg gegaan en id Smart erbij gekomen. Dus nu Mitsubishi en Smart.
Comment