Slik, die voorkant ziet er al heel wat beter uit dan andere foto's die ik gezien heb.. geweldig
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLVO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
prachtige kleur ook vind ik.
Ze hebben deze kleur (ongeveer) ook op de huidige en vorige V70 ...
(staat trouwens al een eind te koop bij de dealer in Zottegem, en trekt al heel de tijd m'n aandacht op schuifdak na heeft ie alles wat ie moet hebben)Last edited by Bompa; 11/03/2010, 19:37.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenprachtige kleur ook vind ik.
Ze hebben deze kleur (ongeveer) ook op de huidige en vorige V70 ...
(staat trouwens al een eind te koop bij de dealer in Zottegem, en trekt al heel de tijd m'n aandacht op schuifdak na heeft ie alles wat ie moet hebben)
Waar is de tijd , standaard op T-5R: glazen kantel-en schuifdak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door volvo940 Bekijk Berichtennieuwe S60 is ook echt VET... komt ook uit in een 2.0 versie met minder dan 140g CO2, heerlijk alternatief voor de A4 en BMW3 in de fleet!
heb een leuke mail gekregen met vette interieur foto's etc. ga hem hier eens opzetten als ik de tijd heb!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedra Bekijk BerichtenTss, tss. De laatste dagen bijna steeds met het schuifdak open gereden, onder een stralend zonnetje. Zalig gewoon. Dus geen auto nemen zonder die optie, ook al heeft die al de rest. Of ook, als je er eens 1 ziet met schuifdak, niet twijfelen, ze zijn zeldzaam.
Waar is de tijd , standaard op T-5R: glazen kantel-en schuifdak
vroeger was de helft van de Volvo's uitgerust met schuifdak. In de jaren 70 of 80 is er zelfs een tijdje geweest dat metaalkleur ook schuifdak betekende.
Ze zijn inderdaad zeldzaam, maar de garage heeft een 7-tal maand tijd om eentje te vinden__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
Comment
-
Een recente foto hadden ze precies niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenEen recente foto hadden ze precies niet
http://www.demorgen.be/dm/nl/996/Eco...lvo-Gent.dhtml'98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
'08 S60 2.4D
http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096
Comment
-
Fak, vandaag deze in 't echt gezien ...:
Is veel vetter in 't echt dan op de foto.
Jammer van zijn net iets te hoge verkoopprijs, ontbreken van schuifdak, verlaagde sportvering en redelijke BIV wegens 185 pk.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
Comment
-
't is idd een summum (chroom op bumpers is 't duidelijkste bewijs).
Ik wil per sé automaat. Kan me niet schelen dat het de lomere geartronic is, 't is toch maar om file te rijden, stadsverkeer en honderden km's autosnelweg mee af te malen.
2005, 90500 km, 22 500 euro.
BS, TRACS, Stuurbekrachtiging, Lederen stuur, Elektrische buitenspiegels, Verwarmbare buitenspiegels, Automatische airco (ECC), Cruise control, Roofrails, Radio, Leder interieur, Achterspoiler, Verwarmbare voorzetels, Airbag bestuurder, Airbag passagier, SIPS, Boordcomputer, CD speler, WHIPS, Lichtmetalen velgen 18inch, Mistlampen voor, Regensensor, Koplampwissers, RTI Navigatie, Parking support, Lederen handrem, Xenon headlights incl. koplampwissers, Follow me home verlichting, Centrale vergrendeling & afstandsbediening, Buitentemperatuurmeter, Bagagerolhoes, GSM Carkit, Aluminium inleg
TV in navigatie, verlaagd sportchassis, elektrische zetels, premium sound
Full beige stoort me niet, zeker niet met de sportzetels.
Prijs vind ik wat te hoog voor een 2005. Ok, hij heeft weinig km, is volledig uitgerust, maar 't blijft een 2005.Last edited by Bompa; 19/03/2010, 22:33.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
Comment
-
zo, net eens nagekeken in m'n brochures; summum = chroom inleg in voor- en achterbumpers.
Summum:
- Met select leder sport beklede zitplaatsen
- HU-850 radio met geïntegreerde 6-CD wisselaar, Dolby syrround pro logic II met 11 high-performance speakers en 4x50W versterker
- elektrisch verstelbare zitplaats bestuurder met geheugen en geheugen voor de elektrische verstelbare buitenspiegels
- bi-xenon koplampen met reinigingsinstallatie
- chroom inleg in voor- en achterbumperstrips
- lichtmetalen velgen 17" (werden vervangen door 18")
- verwarmbare zitplaatsen vooraan
- pluche vloermatten
aangevuld met vorige paketten, dus met
- ECC airco met luchtkwaliteitsysteem
- mistl voor
- audiobediening op stuur
- cruise control
- leder stuur en handrem
- bekerhouders in tunnelconsole
- verlichte make-upspiegels
- park assist achter
- voor- achter- en zijschorten in koetswerkkleur
- regensensor
- elektrisch inklapbare spiegels met waterafstotend glas
- aut. dimmer op binnenspiegel
- afvalzakhouder in de tunnelconsole
De verlaagde vering impliceert eveneens aut. niveauregeling op de vering.Last edited by Bompa; 19/03/2010, 23:37.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
Comment
Comment