Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
nu ben ik eens benieuwd; ik heb BS potenza RE050a 18 235 40, en vind het strakke dingen, klopt, maar in welke mate is de jouwe nu harder geworden (met standaardvering)?
En heb jij ook al opgemerkt dat de banden redelijk wat lawaai maken vanaf 80 - 90 km/u?
Mijn achterste zijn vervangen door Potenza RE300 en ik ben af van de rolgeluiden. Reuzegroot verschil.
@Nikske: heb er eens wat op gelet, en er zijn idd iets meer rolgeluiden dan met de 16" michelins, maar niet zo dat het storend wordt, het hangt ook af van welk soort wegdek ik rij, soms hoor je het iets beter, soms quasi helemaal niet.
thx, 't is bij mij vooral wanneer de radio wat stiller staat, dus met volk in de auto. En vanaf 90 per uur of wat.
Als ik het aan m'n vrouw of een collega vraag horen ze geen verschil natuurlijk
Bij mij valt het op omdat al de rest stil blijft aan bv 120: geen windgeluiden, amper motorgeluid en dan hoor je die banden.
Naar aanleiding van een aantal foute veronderstelling van mijn kant een vraagje over de L5 dieselmotoren van Volvo:
Ik meende ergens gehoord/gelezen te hebben dat de eerste D5 een volledig nieuw ontwikkeld blok was, en de toenmalige 2.4D een andere motor was. Deze 2.4D werd dan vervangen door een dichtgeknepen D5. Maar is deze veronderstelling wel juist?
American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.
vandaag in de showroom rondgelopen: er staan al enkele XC60's en V70's met D3-vermelding op de kofferklep.
Doet wel wat vreemd zo.
En 'k ben vergeten te vragen wat de mechaniekers van de 2.0 5-cil vonden, dju.
Comment