Hoe zit het nu eigenlijk met de kwaliteit van Volvo nu het in Chinese handen is?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLVO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichtenhaha, ideaal om geen deuken in de deuren te krijgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenSleutelkrassen van een gefrustreerde die nu 200 meterverder moest parkeren zijn makkelijker weg te werken?
Geen stress Het was een parkeercentrum gelegen op een plaats met enkel winkels en het was al na sluitingstijd, dus er stonden daar quasi geen auto's meer geparkeerd. 't is maar dat 't frustrerend is als er iemand TOCH nog naast u komt staan ook al is de hele parkeerarea vrij!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk BerichtenHoe zit het nu eigenlijk met de kwaliteit van Volvo nu het in Chinese handen is?
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenSleutelkrassen van een gefrustreerde die nu 200 meterverder moest parkeren zijn makkelijker weg te werken?Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenGeen stress Het was een parkeercentrum gelegen op een plaats met enkel winkels en het was al na sluitingstijd, dus er stonden daar quasi geen auto's meer geparkeerd. 't is maar dat 't frustrerend is als er iemand TOCH nog naast u komt staan ook al is de hele parkeerarea vrij!
Onlangs zette ik me over twee parkeervakken (maar wel recht), en heb twee parkeertickets achter m'n ruit gelegd
De plaatsen waren daar echt te smal. Ik ging er zeker van gehad hebben, en dan is een extra euro me dat wel waard.
Een parkeerwachter ziet wel dat ik in orde ben, maar een gefrustreerde niet, dat besefte ik toen ook....__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk BerichtenHoe zit het nu eigenlijk met de kwaliteit van Volvo nu het in Chinese handen is?
De Chinezen hebben tot op de dag van vandaag geen enkele invloed op de productie gehad.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenIk vind dit behoorlijk vet.
Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Bekijk BerichtenWaar kan je best een Volvo kopen?
Ben aan het uitkijken naar een V50 / diesel / Xenon + navi
Suggesties welkom ;-)nls2000
Comment
-
Mijn moeder heeft gisteren te horen gekregen dat ze haar V40 heeft doen vastlopen en wilt nu zo snel mogelijk iets anders.
Het zou een V50 moeten zijn en een 1.6D omdat die fiscaal echt interessant zijn en best goed rijden. Automaten zijn er blijkbaar niet te vinden
We hebben al een paar auto's gezien (ex-lease) van 10 à 12 duizend euro en een dikke vier jaar oud.
Zijn er te mijden bouwjaren of andere dingen die ik moet weten?
Sommigen hebben navigatie, anderen leder, zelden beiden en da's een moeilijke keuze of is die navigatie niet goed?
Comment
-
Hier iemand die dezelfde vraag stelt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichtenin een Volvo-garage.
V50's bij de vleet op de tweedehandsmarkt!
Bovendien is Reynaert nog een goede garage
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenDe vorige S60 vind ik de knapste Volvo tot hiertoe, de nieuwe is wat van z'n presence verloren imo.BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Stijn, kijk eens op de used car locator van www.volvocars.be?
(als je 't al niet gedaan had tenminste)__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
Comment