Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLVO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Bekijk BerichtenNa mijn V40 van 3 jaar geleden, heb ik weer een Volvo gekocht, een V50
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenProficiat! Geef eens wat specs?- 2.0d
- R-Design
- PowerShift
En een aantal andere opties
Heb er lang voor moeten zoeken, maar 't was het zoeken waard !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Bekijk Berichten- 2.0d
- R-Design
- PowerShift
zowat de vetste V50 ooit vind ik persoonlijk (dus zeker 't zoeken en wachten waard)
maak maar snel een topicje! Wanneer heb je hem?__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
zowat de vetste V50 ooit vind ik persoonlijk (dus zeker 't zoeken en wachten waard)
maak maar snel een topicje! Wanneer heb je hem?
Ze hebben me gezegd volgende week vrijdag, dus hopen dat het lukt tegen dan. Anders zal het maandag of dinsdag daarop zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Bekijk Berichten- 2.0d
- R-Design
- PowerShift
Ben benieuwd, welke kleur?
Comment
-
100% standaard S60 T5 (pré-fl) met 160d km (of 105k miles) op de klok, en nog altijd als een beer gaan
+ YouTube Video
Toch 's overwegen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenEindelijk nog eens een V50 zonder die zielige minimotor (letterlijk en figuurlijk ), en R-design, vet
Ben benieuwd, welke kleur?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten100% standaard S60 T5 (pré-fl) met 160d km (of 105k miles) op de klok, en nog altijd als een beer gaan
+ YouTube Video
Toch 's overwegenOorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenKon 't niet laten en uit verveling 's een mailtje gestuurd naar de verkoper van deze zwarte S60 T5 uit 2001, ivm inruil tegen mijn dies0l, hoeveel 'ie nog zou opleggen eventueel..
De pré-fl voorlichten zullen wel even wennen zijn..
Wel een knappe kar! Die velgen2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenIk ben eigenlijk te impulsief..
Niks mis met mijn kar eigenlijk, alleen de liefde voor de 5-cyl groeit elke dag méér en méér, dan moet zo'n 5-cyl turbo benzine het summum zijn, alleen niet aan de pomp
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Bekijk BerichtenWat verbruikt dat mss?
Tja, terwijl ik nu aan 7l gemiddeld zit (niet zo veel snelweg en vlot doorrijden) dan zal dat in equivalent toch wel 11-12 liter zijn met de T5 denk ik.
Verder heb je dan nog de meerkost van de benzine natuurlijk..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenKon 't niet laten en uit verveling 's een mailtje gestuurd naar de verkoper van deze zwarte S60 T5 uit 2001, ivm inruil tegen mijn dies0l, hoeveel 'ie nog zou opleggen eventueel..
De pré-fl voorlichten zullen wel even wennen zijn..
En ik vind een PFL eigenlijk mooier dan een FL!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenWat denken jullie van deze
spécialleke, 'k vindet wel vet. Alleen al iets hoge km-stand tenzij distri-riem/remschijven etc al vervangen zijn
Maar verder wel een knappe (en dure) bak!2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenIk vond hem prachtig tot ik aan de interieur foto's kwam
Maar verder wel een knappe (en dure) bak!
NL prijzen you know.. Dat wit steekt af hé in 't interieur ? Moest full black trim zijn, dan was die kar wel af!
Uitlaatsysteem van Heico me thinks ?
Comment
Comment