Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Volgens bepaalde bronnen op het internet, zou de productie van de V70 drive en S80 drive gestaakt zijn voor bijna een half jaar omdat ze niet aan de EURO5 norm voldoet. Klopt dit?
Is dit niet gewoon de nieuwere versie van de 1.6d van de C30-V60 erin steken? Lijkt mij niet zo moeilijk, tenzij ze een tekort aan nieuwe motoren hebben en dan nog.
Mede S60 en vooral V70 eigenaars; hebben jullie veel windgeruis bij snelheden boven de 100km/h? Het valt me de laatste tijd zo hard op, er heeft al een technieker van Volvo mee gereden en die vond het niet abnormaal, maar ik hoor zelfs windhozen op de voorruit
kijk eens aan de onderkant van je voordeuren, of de deurrubber niet doorhangt.
Volgens bepaalde bronnen op het internet, zou de productie van de V70 drive en S80 drive gestaakt zijn voor bijna een half jaar omdat ze niet aan de EURO5 norm voldoet. Klopt dit?
Is dit niet gewoon de nieuwere versie van de 1.6d van de C30-V60 erin steken? Lijkt mij niet zo moeilijk, tenzij ze een tekort aan nieuwe motoren hebben en dan nog.
Klopt.
Het zal die nieuwere versie ook zijn die er ook in komt, maar ongetwijfeld zal er een goede reden zijn om nog te wachten met de productie.
Maar 't is jammer genoeg vaak een idee zonder te weten over welke bedragen men spreekt.
Ik rook niet, ga niet op café, heb geen dure hobby. En plots wordt die 150 euro peanuts
Comment