Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
iemand van jullie hier al met de nieuwe 2.0T (benzine dus) gereden?
Ik rij nu met een S60 2.4D (wat opgekitteld) .
Een hele goeie wagen , alleen ga ik die verkopen (ik weet nog niet wanneer…) omdat ik ruimte mis… en gezien ik maar jaarlijks max 12000km afleg (heb er nu in 6 jaar nog geen 80.000!) zie ik wel die V70 2.0T zitten, alleen ….wie heeft er met ene gereden….het zijn allemaal diesels hier in Belgie……of niet…..wie? wie?
iemand van jullie hier al met de nieuwe 2.0T (benzine dus) gereden?
Ik rij nu met een S60 2.4D (wat opgekitteld) .
Een hele goeie wagen , alleen ga ik die verkopen (ik weet nog niet wanneer…) omdat ik ruimte mis… en gezien ik maar jaarlijks max 12000km afleg (heb er nu in 6 jaar nog geen 80.000!) zie ik wel die V70 2.0T zitten, alleen ….wie heeft er met ene gereden….het zijn allemaal diesels hier in Belgie……of niet…..wie? wie?
Convector, Cordelia etc is allemaal vrij bedroevend.
Bedroevend vind ik de afwerkingskwaliteit van vele Volvo-velgen.
M'n vorige set Scotia velgen had tekenen van melaatsheid en werden vervangen door een setje nieuwe Spartacussen.
Ondertussen merk ik ook bij dat nieuwe setje -weliswaar licht maar al na 8 (?) maanden- tekenen van oxidatie/roest ...
En zeggen dat ik mijn velgen quasi wekelijks was met topproducten ...
foto's specs ??, nee nee ik vraag of er iemand rijervaringen heeft met de nieuwe 2.0T BENZINE motor van 204pk…..
ha als je de foto's en specs van mijn huidige wagen bedoeld, dan staat hij er nog NET op het forum (4de laatste topic!) is van 2005 dus toch al een tijdje geleden : http://www.autoforum.be/showthread.p...uweeltje+volvo
foto's specs ??, nee nee ik vraag of er iemand rijervaringen heeft met de nieuwe 2.0T BENZINE motor van 204pk…..
ha als je de foto's en specs van mijn huidige wagen bedoeld, dan staat hij er nog NET op het forum (4de laatste topic!) is van 2005 dus toch al een tijdje geleden : http://www.autoforum.be/showthread.p...uweeltje+volvo
ik denk dat jij het over een nieuwe hebt.....
kun je best eens gaan neuzen op't Nederlandse Volvo Forum:
Comment