Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
2.4D (zal ik laten chippen)
top line
metalic grey
zwart sport lederen zetels
17" orestes
spacepook
alu inleg
zetelverwarming (ging ik eerst niet nemen, gelukkig wel op aanraden van mijn schoonvader )
en...niet vergeten....ik heb de Belgische economie gesteund !!!
't is een echt juweeltje. Hoewel ik niet voor zilvergrijs ben, maar het sportleder (mooier dan het klassieke) en de velgen maken alles goed
ik heb hem ook in het zwart zien staan en ik moet zeggen, ik beklaag het me in geen geval dat ik de grijze gekocht heb.
hij ziet er ruimer uit en is voorral veel minder krasgevoelig !
zeker dat laatste geval: een mooie nieuwe zwarte auto is altijd mooi, maar neem eens achter een jaar of 3 een foto en vergelijk.....
't is een echt juweeltje. Hoewel ik niet voor zilvergrijs ben, maar het sportleder (mooier dan het klassieke) en de velgen maken alles goed
ik heb hem ook in het zwart zien staan en ik moet zeggen, ik beklaag het me in geen geval dat ik de grijze gekocht heb.
zeker dat laatste geval: een mooie nieuwe zwarte auto is altijd mooi, maar neem eens achter een jaar of 3 een foto en vergelijk.....
Ik heb een zwarte S60 en als ge die ook tijdig wast krijgt ge geen krassen op uw koetswerk. Ieder heeft zijn voorkeur qua kleur. Ik vind zilvergrijs niet mis maar heb een voorkeur voor donkere kleuren op een wagen.
wij hebben thuis een CARWASH, zal dus wel geen probleem zijn , en die is trouwens ook krasvrij.Mijn vorige wagen, iedere week gewassen,8 jaar aan een stuk
Ik heb een zwarte S60 en als ge die ook tijdig wast krijgt ge geen krassen op uw koetswerk. Ieder heeft zijn voorkeur qua kleur. Ik vind zilvergrijs niet mis maar heb een voorkeur voor donkere kleuren op een wagen.
wij hebben thuis een CARWASH, zal dus wel geen probleem zijn , en die is trouwens ook krasvrij.Mijn vorige wagen, iedere week gewassen,8 jaar aan een stuk
Alleen al voor het feit dat hier iemand eens de Zweedse eigenschappen boven die van een Duitse kiest.
De wagen zelf is ook gewoon af, zeker met die motor , ook mooie velgen, en het schitterende interieur is standaard. EN ze maken hem dan nog eens in Gent, we zouden potjandotie allemaal met een volvo moeten rijden
heel mooie wagen, buiten de velgen die vind ik niet zo schitterend, ma voor de rest heel schoon. De 2.4D is wel goed genoeg voor de S60, ma ge voelt toch wel degelijk het verschil als ge met de D5 rijdt. Als hem gechipt is, zult ge het wel voelen
Goed dat je zetelverwarming hebt want ik kan je zeggen, zo'n lederen zetels zijn wel wat koud in de winter , mijne bompa heeft ook een lederen interieur in zijne vectra en kmoet zeggen, das wel aangenaam die verwarming, kzou echt nie zonder kunnen!
Comment