Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ja maar op een A4, die toch de concurrent zou moeten zijn voor de V60, kan je geen kleine diesel krijgen met S-tronic, daar is het de 2.0 in combinatie met multitronic en dat is ook niet interessant qua emissie
Als men de D5 Automatic AWD vergelijkt met een A6 3.0L Quattro 204pk zit je toch al aan een verschil van 34g/km in het voordeel van de Audi....
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Tja inderdaad...ik vind het concept ECHT schitterend en zou moeten doorgetrokken worden op een nieuwe (tevergeefs) V70 , maar dan is ie wel erg duur....voor zijn (beperkte)omvang...
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Sinds een paar weken, heb ik bij de laatste nieuwe V50 en S40 led lichten zien zitten op de plaats van de mistlichten. Daardoor moeten de stand/dim lichten niet meer branden. Iemand enige idee of dit een optie was/is?
Sinds een paar weken, heb ik bij de laatste nieuwe V50 en S40 led lichten zien zitten op de plaats van de mistlichten. Daardoor moeten de stand/dim lichten niet meer branden. Iemand enige idee of dit een optie was/is?
Lijkt mij een koopje? Op autoscout24.be staat hij nog 2.000 euro duurder.
En zo weinig km...
Wel een beetje spijtig van de enorm klassieke kleurencombo, maar langs de andere kant: chip = 300+ pk en je hebt de ultieme underdog...
En zo weinig km...
Wel een beetje spijtig van de enorm klassieke kleurencombo, maar langs de andere kant: chip = 300+ pk en je hebt de ultieme underdog...
Man man, echt wel een koopje dit idd!! En dat is samen met dat saffraan geel een van mijn favo kleuren op de C70
En zo weinig km...
Spijtig dat de velgen niet origineel van het C70 model zijn.
Aftermarket radio vind ik ook spijtig.
Voor de rest met die km's
Destijds ook nog wezen kijken naar een C70 in deze cassis kleur maar ik heb die toen laten staan omdat deze geen schuifdak had
Ik vind hem echt ook wel prachtig!!
De dubbele uitlaat achteraan is echt wel cool, al vind ik dat wel beetje overdreven bij een drivE :p
Deze staat zeker op mn verlanglijstje (mss wel met de D3 dan :p)
Ik vind hem echt ook wel prachtig!!
De dubbele uitlaat achteraan is echt wel cool, al vind ik dat wel beetje overdreven bij een drivE :p
Deze staat zeker op mn verlanglijstje (mss wel met de D3 dan :p)
Dan wil ik een ritje
Als ik bij Volvo zou mogen shoppen, doe me dan maar n knalrode V60 r-design met de 2.0T
Comment