Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
    Deze Heico versie heeft 330pk

Laat ons zeggen een T6 met een wel hele dure chiptuning Maar 't is tenminste wel "OEM" en volledig door Volvo gewaarborgd

Comment

• Automaat of niet, geef mij er toch maar eentje hoor

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dat zal een vorige S60R vorige generatie met 300PK al op zijn kloten geven denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
        Laat ons zeggen een T6 met een wel hele dure chiptuning Maar 't is tenminste wel "OEM" en volledig door Volvo gewaarborgd
        Goh ja, t is wel net ietsje meer dan alleen de chip he: ophanging, uitlaatsysteem, bodykit, velgen,...

Die Heico versies zijn eigenlijk de moderne R's. Voor Volvo is het commercieel niet langer verantwoord/haalbaar om dit te ontwikkelen en op de markt te zetten.
        MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• ge hebt wel gelijk, ik vergelijk het met een "r" versie, terwijl dees gwn een vlotte auto moet zijn... Ma wilt da daarom zegge da ze een groter niet-typisch volvo blok moete pakke?

Kan het filmke spijtig genoeg ni zien (werk), ma kan u nu al zegge dak het dik betwijfel :p ding weegt waarsch ook nóg meer dan de R

Comment

Goh ja, t is wel net ietsje meer dan alleen de chip he: ophanging, uitlaatsysteem, bodykit, velgen,...

Die Heico versies zijn eigenlijk de moderne R's. Voor Volvo is het commercieel niet langer verantwoord/haalbaar om dit te ontwikkelen en op de markt te zetten.
            HA! I rest my case
            't idd wel wa meer dan gwn een chipke, ma toch ni veel meer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichten

Kan het filmke spijtig genoeg ni zien (werk), ma kan u nu al zegge dak het dik betwijfel :p ding weegt waarsch ook nóg meer dan de R
              Ik ben er heilig van overtuigd dat een stock S60R geen SCHIJN van kans maakt tegen zo'n S60 T6 Heico

Heb eens met de chrono op mijn gsm gemeten. Van 40-180km/h bovenstaand filmpje van de Heico S60 T6: 12 seconden.

Van 40-180km/h doet een stock S60R manual daar zo'n 17 seconden over. Dus goed, een argument zoals de persoon op onderstaande video kan niet schakelen, dat lijkt me redelijk ver gezocht om 5 seconden goed te praten

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Zo'n S/V60 T6 Heico is gewoon echt wel vlotjes. Als ik het mij goed herinner heb ik gelezen dat 't 's gelijk op ging in een sprint tussen Nicolas B met zijn 330d (die een heel eind door de 300PK en rond de 700Nm zit, absurd snelle kar zeker qua gevoel dan) tegen zo'n S60 T6 Heico, en Nicolas z'n kar vind ik idd wel snel. Ik heb eveneens ervaring met een S60R en standaard ben ik daar eigenlijk zelf eerlijk gezegd niet echt onder de indruk van , getuned daarentegen, dan komt een R echt tot leven , en dan zou ik gerust wel 's een vergelijkingstest in levende lijve willen zien in acceleratie tussen de "strafste" Old & New S60
              Last edited by Wouter; 02/08/2011, 15:39.

Comment

• ge zijt er gewoon ni van onder den indruk omda gij da vermoge (koppel) al gewoon zijt

als em blijft komt een chipke ooooooit wel is. Eerst velgen (ma eerst wete of ik de BBS'ers wil houde of toch ma TDR's koop...) en dan nog klein prulle (remme :p )

trouwens qua hernemingen is ne automaat meestal sneller dan ne manuele. Tenzij ze evenveel versnellingen hebbe en dan ook nog is in de juiste versnelling staan.

Comment

ge zijt er gewoon ni van onder den indruk omda gij da vermoge (koppel) al gewoon zijt

als em blijft komt een chipke ooooooit wel is. Eerst velgen (ma eerst wete of ik de BBS'ers wil houde of toch ma TDR's koop...) en dan nog klein prulle (remme :p )

trouwens qua hernemingen is ne automaat meestal sneller dan ne manuele. Tenzij ze evenveel versnellingen hebbe en dan ook nog is in de juiste versnelling staan.
                  verkoop zere die BBS'en en koop originele Pegasusen

ik ga binnenkort een setje hebben voor een zaach prijsje

(allez ik heb ze al, nog juist laten zandstralen & poedercoaten)
                  mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                  Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• hoe, das dan uw 3de set al? nee, ik heb pegs, kom met 1 set toe :p

Comment

• Iemand toevallig op de hoogte van de aandachtspunten van een Volvo 144?
                      Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

hoe, das dan uw 3de set al? nee, ik heb pegs, kom met 1 set toe :p
                        2e set pegs, ik heb een setje dat volledig als nieuw is(nieuwe banden en vernieuwde velgen) een setje 19" en een setje die ik gekocht heb maar herdaan moeten worden
                        tis die set die weg mag(herdaan of in de staat zoals ze zijn)
                        mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                        Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                          fantastische zetels ivgm een BMW
                          Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                          Ik vermoed dat Davy dit niet vindt ?
                          Ik spreek niet over de kwaliteit van de zetels maar vind je die bakken mooi vanbinnen?
                          Overal plastic,van die grote knoppen en draaitoppen,niet mijn smaak

edit:ik heb nog niet in die nieuwe s60 gezeten maar al wel in bijna alle modellen ervoor ,ook het huidig model v70,man das echt voor te
                          Last edited by Davy_; 02/08/2011, 18:11.
                          2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

Zo'n V60 zal echt wel te klein zijn hoor als je van een E61 komt.
                            Het is niet dat je andere wagens meteen ruimtewonders zijn
                            Ik zou dan nog liever voor 1 van de 100 geproduceerde V70 Heico's gaan
                            http://www.heicosportiv.de/mainframe.asp?lang=en&e1=895
                            Heb de ruimte niet nodig van een E61 , het was fun maar mijn volgende auto mag gerust terug wat kleiner zijn
                            V70 van Heico is wel knap , maar als er maar 100 zijn , zijn die nog niet allemaal verkocht dan , of bedoel je in occasie 1 zoeken ?

Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                            en toch zou ik toere een V60 aanraden.
                            Hij heeft maar twee kinderen, de hondjes kunnen in de koffer, en veel autovakanties doet hij niet dacht ik.
                            Ik vrees dat de V70 net iets te braaf zal rijden voor hem.
                            1 keer per jaar op reis met de auto , alhoewel ik vermoed dat het volgend jaar terug met het vliegtuig gaat zijn

Toch wel groot zo een V70

Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                            Toere krijgt van mij zeker ook de toestemming om dit beest te kopen ^^, tenminste als 'ie de ruimte nodig heeft.

Verder is 't een feit dat de V60 snediger zal rijden dan een V70 of E61. De V60 ga je eerder met een 3-series vergelijken bvb.
                            Voor 1 keer per jaar op reis te gaan met de auto heb ik zo geen grote auto nodig klopt , honden gaan toch niet mee en ik heb een dakkoffer ( wel zou het op de ballen trekken met een rood exterieur aangezien mijn dakkoffer zwart is )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk Berichten
                              Ik spreek niet over de kwaliteit van de zetels maar vind je die bakken mooi vanbinnen?

edit:ik heb nog niet in die nieuwe s60 gezeten maar al wel in bijna alle modellen ervoor ,ook het huidig model v70,man das echt voor te
                              Heb het al verteld , enige Volvo waar ik de laatste jaren heb ingezeten is de C30 dus kan me niet uitspreken over de kwaliteit van de Volvo's binnenin.

Comment

Ik vind je mening eigenlijk totaal ongegrond. Over smaken valt niet te twisten, dat is waar. Maar op de C30/S40 na vind ik alle modellen die hoger staan verre van minder degelijk afgewerkt (omdat je over plastiek begint) dan een BMW, integendeel zelfs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                  1. V70 van Heico is wel knap , maar als er maar 100 zijn , zijn die nog niet allemaal verkocht dan , of bedoel je in occasie 1 zoeken ?

2.Toch wel groot zo een V70
                                  1. Zijn allemaal van zomer 2010. Een groot deel zijn dealerwagens met weinig km, die nu stilaan op de markt komen 30 à40% onder de nieuwprijs. Echt wel veel auto voor je geld (imho)

2. Niet groter dan uw E61. Uw kinderen gaan ook niet krimpen he
                                  MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

1. Zijn allemaal van zomer 2010. Een groot deel zijn dealerwagens met weinig km, die nu stilaan op de markt komen 30 à40% onder de nieuwprijs. Echt wel veel auto voor je geld (imho)

2. Niet groter dan uw E61. Uw kinderen gaan ook niet krimpen he
                                    Zoek er mij eens een paar ( liefst West of Oost- Vlaanderen )

Ik wil een kleinere auto !!!

Comment

• Een V60 dus

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                                        Een V60 dus

Just

Alhoewel een E90 M3 nog altijd mijn eerste gedacht blijft

Comment

Da hangt enorm af van de afwerking die er in de auto gekozen is geweest (en hoe die onderhoude is van binne)
                                          Kunt het wa met de eerste serie's van den E46 vergelijke, da interieur trekt op geen klote (anders reed ik nu met ne 330ci cabrio 2002 rond). Ma vanaf 't moment da ze die nieuw koplampe hebbe, hebbe ze gelijk ook ne serieuze update gehad qua afwerking

Comment

Working...
                                          X