Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik spreek niet over de kwaliteit van de zetels maar vind je die bakken mooi vanbinnen?
Overal plastic,van die grote knoppen en draaitoppen,niet mijn smaak
edit:ik heb nog niet in die nieuwe s60 gezeten maar al wel in bijna alle modellen ervoor ,ook het huidig model v70,man das echt voor te
Ik vond de interieur kwaliteit van onze S60 van 2005 toch niet slecht. Vergelijkbaar met een 3 van die periode of met een Mercedes C prefacelift. En dan die stoelen
awel 0-100 gaat ni veel schille (eecht ni) maar 140-200 is de mijne wel degelijk rapper
Sorry maar geloof ik niks van
edit: kijk even naar de filmpjes, meet de seconden tussen 140 en 200 (al trekt die Heico S60 nét niet tot 200 door, maar oké je kan ook tot bvb 190 timen van beide), en je zal een overduidelijk verschil zien, het scheelt gewoon seconden, gaat niet meer over een klein verschil.
Da hangt enorm af van de afwerking die er in de auto gekozen is geweest (en hoe die onderhoude is van binne)
Kunt het wa met de eerste serie's van den E46 vergelijke, da interieur trekt op geen klote (anders reed ik nu met ne 330ci cabrio 2002 rond). Ma vanaf 't moment da ze die nieuw koplampe hebbe, hebbe ze gelijk ook ne serieuze update gehad qua afwerking
als de eerste keer dat je in een V70 III kruipt je in zo eentje zit waar alles van dat melkwit is, tot het stuur, de versnellingshendel en de ruitenwisserhendel toe, dan heb je idd 't gevoel van in een plastieken ding te zitten. Zit je in eentje met beige, bruin, grijs, ... leder, dan is er niks op aan te merken vind ik.
edit: kijk even naar de filmpjes, meet de seconden tussen 140 en 200 (al trekt die Heico S60 nét niet tot 200 door, maar oké je kan ook tot bvb 190 timen van beide), en je zal een overduidelijk verschil zien, het scheelt gewoon seconden, gaat niet meer over een klein verschil.
ik het van de week nog gedaan op den E314... vanaf 170 vetraagt die opeens kei hard
edit: kijk even naar de filmpjes, meet de seconden tussen 140 en 200 (al trekt die Heico S60 nét niet tot 200 door, maar oké je kan ook tot bvb 190 timen van beide), en je zal een overduidelijk verschil zien, het scheelt gewoon seconden, gaat niet meer over een klein verschil.
Die T6 van heico is toch wel heel snel , al is het verschil met een S60R volgens mij stukken kleiner dan via de filmpjes kan besloten worden. De S60R doet op het filmpje 40-200 (teller km/h's) in 23.5s, tel daar 2s bij voor de eerste 40km/h en je komt uit op 25.5s. In deze context is dit behoorlijk "traag", zeker aangezien autogids, voor de S60R, de km vanuit stilstand geklokt heeft op 25.4s, wat overeenkomt met een acceleratie van 0-212 echte km/h's (was de dubbeltest met de audi S4).
Best toch maar niet te lang mee wachten. je zou die beruchte verhalen maar eens kunnen aanvullen :p
Kosten 30euro dacht ik.
Idd, 32€ voor de twee kanten.
Vermits de handremkabel eraf en er weer op moet wil ik de spanning er zoveel mogelijk afhalen. Weet jij waar die regelaar zit? Ik gok bij de handremhendel zelf? Moet je dan de middenconsole demonteren?
Toere krijgt van mij zeker ook de toestemming om dit beest te kopen ^^, tenminste als 'ie de ruimte nodig heeft.
Verder is 't een feit dat de V60 snediger zal rijden dan een V70 of E61. De V60 ga je eerder met een 3-series vergelijken bvb.
Ik raak maar niet gewend aan de neus van zo'n S/V60, zelfs niet na intussen al meer dan een jaar.
Als je dan nog die prijzen bekijkt, anytime die V70 Heico boven de S/V60. Zoveel meer auto voor je geld en ook veel discreter.
't zijn beide Geartronics dus "sportwagens" zijn het sowieso niet, eerder snelle GT's
Ik raak maar niet gewend aan de neus van zo'n S/V60, zelfs niet na intussen al meer dan een jaar.
Als je dan nog die prijzen bekijkt, anytime die V70 Heico boven de S/V60. Zoveel meer auto voor je geld en ook veel discreter.
't zijn beide Geartronics dus "sportwagens" zijn het sowieso niet, eerder snelle GT's
als je erin rijdt, zie je de neus toch nie?
en als je 'savonds thuiskomt, parkeer je ze ineens in de richting dat je 'smorgens weer weg moet, zie je de neus ook niet...
Comment