Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichten
    het is ni omda het een kleur uniek voor de R was, da het een typische kleur was. Dinge zijn amper verkocht geweest in die kleur

De recente R heeft volgens mij ni eens een typische kleur. De 850 daartege wel, da donker groen en flets geel

11750 voor de zwarte R is doenbaar, ma zeker geen wauw prijs! Tenzij em volledig in orde is en de distributieriem gedaan is.
    Spijtig dat er niet meer van deze R'en in die kleur verkocht zijn.

850 T5-R had 3 speciale kleuren (en ook enkel in die kleuren verkrijgbaar), dark olive pearl (donker groen), black stone (zwart) en cream yellow (banaangeel).
    De 850 R kon je in de gewone 850 kleuren krijgen.
    '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
    '08 S60 2.4D
    http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
    http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
      Ik vind dat groen wel cool. Het is echt zo een "kan mij niet schelen wat je er van denkt maar ik vind het lekker" kleur.
      Die rode dat jij hebt is echt maar zou liever een zwart interieur hebben ipv beige, ben niet zo'n fan van lichte interieurs.
      thx
      uw stelling van; "don't care about what you think about it" volg ik wel
      Zou in deze auto ook liever een zwart hebben (komt waarsch ooit wel is), ik heb geen voorkeur van kleur van't interieur, ik kijk gwn naar de kleurcombi van de auto en het interieur.
      Zo had ik in mijn Zwarte V40 een volledig zwart lederen interieur, zwart dashbord en zwarte deurpanele, enfin, alles zwart. Daar heb ik dan wel een "wit" interieur ingestoken.

was nog ni 100% af ma heb em zo verkocht

Oorspronkelijk geplaatst door Tom960 Bekijk Berichten
      Spijtig dat er niet meer van deze R'en in die kleur verkocht zijn.

850 T5-R had 3 speciale kleuren (en ook enkel in die kleuren verkrijgbaar), dark olive pearl (donker groen), black stone (zwart) en cream yellow (banaangeel).
      De 850 R kon je in de gewone 850 kleuren krijgen.
      ah, denk da ik u misbegrepen heb met "typisch" en "enkel voor de R"
      Da voos "afgeschenen groen " was idd enkel voor de S/VR, ma zeker ni typisch want ge ziet ze amper Da kleur is eerder uniek, but that's about it
      Da cream yellow was wel typisch, want daar ziet ge ze regelmatig in.
      Last edited by ; 25/08/2011, 11:20.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk Berichten
        Och net het volgende gevonden: http://nl.kapaza.be/antwerpen/volvo-...k-58558352.htm

Liefhebbers?
        Jip! Ik ga hem volgende week eens gaan bekijken, wagen zou 1,5 jaar geleden gechipped zijn. Interieurkleur is beige (zoals bij B&V).

Comment

• Ik zie dat de koppeling is vervangen geweest, vraag aan de verkoper of het vliegwiel ook is meevervangen. Dit is bij dit type S60's cruciaal, zowel bij de benzine's als de diesels. Zoniet riskeer je dat de nieuwe koppeling veel sneller gaat slijten indien je het oude vliegwiel laat zitten.

Comment

• Die zwarte S60R
            Daar kan de nieuwe S60 toch echt nooit aan typen, niet qua looks en zeker niet qua motoren.

Comment

• Echt een van m'n absolute droomauto's, zo'n S60R. Is dat eigenlijk wat leuk in bochten? En zijn die qua onderhoud niet duur (gasklephuis, AWD,...)?

Comment

• Snelle Volvo's
                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                  Snelle Volvo's
                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                  Die staat te koop .

Retesnel dien T5R, zalig hoe die turbonaald helemaal tot het einde gaat
                  '08 S60 2.4D

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom960 Bekijk Berichten
                    Die staat te koop .

Retesnel dien T5R, zalig hoe die turbonaald helemaal tot het einde gaat
                    heb je soms een linkje van de advertentie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door luigi Bekijk Berichten
                      heb je soms een linkje van de advertentie?

Aub.
                      '08 S60 2.4D

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                        Echt een van m'n absolute droomauto's, zo'n S60R. Is dat eigenlijk wat leuk in bochten? En zijn die qua onderhoud niet duur (gasklephuis, AWD,...)?
                        onderhoud op zich is goe doenbaar, enkel als er stukke zijn, zijn ze over't algemeen wa duurder

die 850 is die van Jan (JCViggen) zeker?

Comment

• 2 miljoen kilometer met een Volvo Amazon (wel al 5de motor )

Met je eerste auto blijven rijden tot de teller op twee miljoen kilometer staat. Er zijn er niet veel die het doen, maar West-Vlaming Erik Dezittere bereikte afgelopen woensdag het magische kilometeraantal met zijn Volvo Amazon.

E30SHOP.be
                          - Alles voor uw BMW E30.
                          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichten
                            onderhoud op zich is goe doenbaar, enkel als er stukke zijn, zijn ze over't algemeen wa duurder

die 850 is die van Jan (JCViggen) zeker?
                            En zijn die eigenlijk nog goed te chippen, ik dacht dat ze zo goed als op de limiet zaten?
                            Jup, niet normaal hoe hard die kan (ook in bochten!)
                            + YouTube Video

Wat een geweldenaar

Comment

• de R op zijn limiet? Wahahaha, wie heeft u da wijsgemaakt. Marc van EuropeanTuning heeft er eentje met 600paardjes... Blokje kan dus wel wat aan (is wel beetje aangepast natuurlijk)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                                Zwart vanbinnen. Buiten ben ik vergeten. Ik moest hem opt werk klaarmaken voor keuring voor verkoop. Maar er zijn enkele dingen waarmee hij er niet door gaat geraken. Daarom verkoopt hij hem zonder keuring. Die dingen die niet oke zijn maak ik zelf op het werk. (werk in een Volvo garage)

Kheb niet echt op de kleur en details gelet. Als hij technisch maar oke is. Morgen beslis ik normaal. Kheb een grotere auto nodig, en vind zoiets nog wel vet dan. Ik zie wel.
                                Had nog iets liever een een 940 gehad wegens RWD. Maarja, hierna komt toch wss terug een BMW

Ook even wachten op de verzekering, 19 jaar en 170 pk zal ook leuk worden
                                indien de verzekering te doen is: kopenµ

ik heb verschillende 850's gehad met die motor op gas en ik reed altijd tot een 400000km door(zelfs eentje verkocht aan een collega indertijd toen deze zijn V90 geplooid had, had pas 300000km en hij heeft dat verdubbeld met enkel een koppeling als kost(was een witte ,en ik had ze uitgebouwd als een T5R) ik heb toen de baan verder gedaan met een 850R op LPI
                                mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Tgaat niet door
                                  Verzekering was goed te doen! Maar de eigenaar denkt dat hij uit goud bestaat..

Comment

Tgaat niet door
                                    Verzekering was goed te doen! Maar de eigenaar denkt dat hij uit goud bestaat..
                                    spijtig maar er staan er nog te koop e. Ik zou toch misschien durven opteren voor een t5, als je toch de taks voor een 2.5 moet betalen en dat turbo blok heeft heel wat potentieel. Wij hadden thuis een donkergroene 850 t5 break, maar de italiaanse 2.0 versie en als ik nog maar denk aan die wagen wil ik mij er ook eentje kopen. De prestaties (getuned +-250 pk), het geluid, die wagen is nog steeds niet verouderd ook vind ik. En zeker eens kijken wat er in het buitenland te koop staat ook.

Comment

• wel in italie, maar zeker een mooie:

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

mooi lederen interieurtje erin:

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

en mijn favoriet, een 850R, wat een wagen is dat toch en in zo een mooie staat

Comment

• Kweet niet.. Moest ik die 850 niet zijn tegengekomen zijn op mijn werk was ik er nooit naar opzoek geweest. Ik zie wel ..

Comment

Kweet niet.. Moest ik die 850 niet zijn tegengekomen zijn op mijn werk was ik er nooit naar opzoek geweest. Ik zie wel ..
                                          heb je interesse in een 850 die in orde staat? ik weet dat degene die bij CSparts werkt zijn 850 te koop stond: break, origineel een 2.0 20V, nu met 2.5 20v en zo goed als full option(das 't voordeel van daar te werken)heeft zelfs de R voorspoiler
                                          je kan gerust eens naar CS-parts bellen met mijn complimenten
                                          mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                          Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Working...
                                          X