Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
kheb er nog maar 1 keer mee gereden. Kijk ernaar uit om dagelijks mee te rijden!
Kweet nog niet hoelang ik hiermee ga rijden. tis al mijn 5de auto en kben 19
Maar hierna komt er ofwel terug een BMW ofwel een snelle volvo. 850 R of S60 R..
De E30 gaat tegen volgende zomer waarschijnlijk terug op de baan met de andere motor..
kheb er nog maar 1 keer mee gereden. Kijk ernaar uit om dagelijks mee te rijden!
Kweet nog niet hoelang ik hiermee ga rijden. tis al mijn 5de auto en kben 19
Maar hierna komt er ofwel terug een BMW ofwel een snelle volvo. 850 R of S60 R..
De E30 gaat tegen volgende zomer waarschijnlijk terug op de baan met de andere motor..
verdomme doet mij vree hard denken aan mijne vorige mis dien bak wel
maar let wel op zijn verbruik he die zijn alles behalve zuinig zeker als je de lagedruk turbo hebt
en de lage druk turbo heeft even veel pk als de gewone 2.3 ook 136 pk maar meer koppel.
hale zo was dat toch bij de mijne
heb dat ook nog gehad, en is een van de leukere wagens geweest. Waarom? 'k Weet het niet. Het sloepgevoel, het comfort, de rust, relax cruisen ... 't was een heerlijke bak.
Soigneer hem maar!
Als het een 155pk is,dan ist nen sterke 2 liter hogedrukturbo.
Is veel aangenamer kwa loop,verbruikt niet te veel,en presteerd relatief goed.
Heb zelf zo ene nieuw gekocht in 1992,en 4 jaar graag mee gereden,en zelfs veel fun mee gehad.(Had hem wel uitgerust met origineel sportonderstel,en 17" Azev velgen)
Auto rijd nog steeds ergens rond in het waasland,is bijna 20!
Grtn
Kennis van ons heeft een 240 die hij destijds nieuw gekocht heeft. Z'n zonen hebben er elk ook eentje gekocht, die hebben daar nu 3 240's om samen mee op stap te gaan, naar meetings enz.
Verdorie, 't kietelt om mee te doen .... maar dan met een 940.
ga mee met je tijd. Ik ben er ook geen voorstander van blind staren op verbruik maar neem gerust aan dat de gemiddelde kleine auto bvb een C30 veel leuker rijdt nu dan over 20 jaar hoor. Iedereen vloekt op groene motoren bvb de 1.6 Drive versies omdat ze 115pk hebben maar als er dan een oude BMW 318TDS naast staat met 90pk heb je in eens de fun en power wel hé
Comment