Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• wat vinden jullie van dit kleur voor een XC90, ik heb deze foto getrokken op het autosalon@Brussel (2003)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soffer
      wat vinden jullie van dit kleur voor een XC90, ik heb deze foto getrokken op het autosalon@Brussel (2003)

nee, dank u, geen blauw pfffff....

Comment

• Ik vind die kleur prachtig. Die geeft/heeft een zwarte schijn, vind ik mooi.
        Op een wagen/SUV moet een donkere kleur op. Da staat hen beter!

Maar da is ook mijn mening hé.

Comment

• Jippen,
          Mooie wagen trouwens
          Last edited by ; 16/03/2005, 19:14.

Comment

• Productie nieuwe Volvo C70 start deze zomer

De Volvo C70 gaat in de fabriek Pininfarina Sverige AB produceren. De faciliteit is een joint venture tussen de Italianen en de Zweedse autofabrikant, waarin Pininfarina een meerderheidsbelang (75%) heeft. In de fabriek wordt momenteel de laatste C70 van het huidige type gebouwd.

Pininfarina heeft nog meer met de nieuwe C70 van doen. Het ontwerp van de nieuwe cabriolet komt voort uit de samenwerking tussen de designafdelingen van de Italianen en de Zweden. Ook is Pininfarina verantwoordelijk voor de dakconstructie. De C70 krijgt een inklapbare hardtop waarvoor Oasys verantwoordelijk is. Oasys is een joint-venture van Pininfarina met Webasto.

De nieuwe C70 wordt gebouwd op het platform, waarop onder andere de S40/V50 staat. De open auto zal als zodanig ook duidelijke designtrekken hebben van dat duo. Naar verluidt is het front nagenoeg identiek. Wanneer Volvo de nieuwe editie laat zien, is nog onduidelijk. Waarschijnlijk in augustus met een publieksdebuut op de IAA in Frankfurt. Vast staat dat de levering in Nederland pas begin volgend jaar van start gaat.

Bron

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Nu nog en donkere kleur en hij is af!

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• http://www.kapaza.be/detail/843064/ !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Acec
                              den uwe?????????????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Acec
                                Ideetje voor als volgende auto?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman
                                  Kleine nuance : de sluggishness uit zich vooral bij de automatic-modellen. De handgeschakelde die ik toch voldoende lang mocht aan de tand voelen, was toch duidelijk goed gemotoriseerd. Okay, 'ie voelde niet sneller aan dan een 330i, maar voor een Volvo is dat een hele prestatie. Nu moet ik inderdaad ook toegeven dat de R met z'n AWD véél kracht verloren ziet gaan voor het rubber de tarmac raakt (waardoor het verschil inzake power aan de grond met de voorwielaangedreven T5 héél klein wordt), ik kon b.v. met de V70R de E65 730d niét losrijden, zegt genoeg eigenlijk.

Maar toch blijft het een magistrale wagen (dat schitterende cognac leder en die blauw schimmerende wijzerplaten, de Spaceball en de geile 5-cilindersound) ... zij het véél te duur. De R-modellen zouden eigenlijk € 10.000 goedkoper moeten zijn met dezelfde uitrusting, da's een correcte prijs.

Overigens, "grappig" vind ik dit niet. Erger is b.v. de tactiek van Mercedes om de testwagens die ze meegeven aan AMS en SportAuto e.d. steevast tussen de 5 en 10% meer vermogen mee te geven, zodat ze in vergelijking met BMW niet al te traag zouden zijn (meermaals erop betrapt, vooral bij de sportievere modellen, de diesels en de AMG's ). [just jokin']

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Volvolover S60
                                    Ik hoop dat je lacht met de chauffeur van de M5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman
                                      Ik hoop dat je lacht met de chauffeur van de M5
                                      Tuurlijk dat, diene kan gewoon niet optrekken. Show verkopen da wel!

Comment

• Hey,

misschien nog wat vroeg -hoewel...-, maar is er al meer bekend rond de échte opvolger van de S60 -en dus geen facelift-? 'k Vermoed dat die ergens voor 2007 zal zijn? Of complete duisternis ;-) ?

Grtz,

Ph

Comment

Working...
                                        X