Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Idd , dan wordt een daily met +250gr CO2 wss onmogelijk... Gelukkig rijdt mn vrouw érg weinig met de wagen dus als ze dan aan rekeningrijden gaan doen er daar nog altijd mogelijkheden zijn
Mijn volvo staat in de te koop rubriek van dit forum.
Iemand interesse in een S60 van 2009 topline full option?
Het is een 2.4 diesel met 126pk nu 75000km mee gedaan.
Normaal heb ik midden Mei mijn C70 maar kan in principe wat vroeger weg.
Mijn vader plant om dit jaar zijn XC90 weg te doen. Momenteel heeft hij een 3tal xc90's gehad maar hij is ze wat "beu" gezien. Ook het feit dat de laatste nogal wat storingen had met de roetfilter en de olie heeft zijn vertrouwen in de wagen (en het merk ) nogal beschadigd.
Heeft er iemand weet of volvo nog plannen heeft om de xc90 te vervangen door een exemplaar dat minstens even groot is (nogal wat laadruimte nodig )
Mijn vader plant om dit jaar zijn XC90 weg te doen. Momenteel heeft hij een 3tal xc90's gehad maar hij is ze wat "beu" gezien. Ook het feit dat de laatste nogal wat storingen had met de roetfilter en de olie heeft zijn vertrouwen in de wagen (en het merk ) nogal beschadigd.
Heeft er iemand weet of volvo nog plannen heeft om de xc90 te vervangen door een exemplaar dat minstens even groot is (nogal wat laadruimte nodig )
Alvast bedankt!
laatste berichten waren(bij voorstelling van faceliftje n°7) dat er toch een opvolger zou komen(vooral omdat een grote SUVverd goed in de markt ligt in Sjina) maar wanneer stond er niet bij
maak je pa warm voor een XC70,zal niet veel kleiner zijn dan een XC90
Jammer dat deze zo ver weg staat, zou anders wel eens gaan kijken.
Wel vreemd dat hij al zo lang te koop staat idd...
stond te koop als ik op zoek was,(sept10-nov 10) dan een ganse tijd nie meer gezien, enkele maanden geleden nog eentje gezocht voor een nederlandse kennis, dan stond hij er terug op & blijkbaar komt hij nu weer in beeld
km stand was (als ik me goed herinner) ietsje minder vorig jaar en prijs ietsje meer
laatste berichten waren(bij voorstelling van faceliftje n°7) dat er toch een opvolger zou komen(vooral omdat een grote SUVverd goed in de markt ligt in Sjina) maar wanneer stond er niet bij
maak je pa warm voor een XC70,zal niet veel kleiner zijn dan een XC90
Wnr komt de nieuwe xc70ui ? of zal het nog een paar jaar duren voordat er een nieuwe uittkomt?
De XC70 hebben mijn ouders ook al gehad, was de beste auto waar ze al mee gereden hebben, echter mijn vader is de hogere instap nu gewoon ( beter voor de rug als je dagelijks heel veel in en uitstapt ) en wil dit niet zomaar opgeven.
Bij de voorstelling op het autosalon van de ' black edition' liep hij ook niet onmiddellijk heel warm
Comment