Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
    Ik passeer straks wel, zal vanavond maar pas kunnen antwoorden.
    specifieke dingen waar ik op moet letten?
    Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
    Ik moet straks naar Gent rond 3u, ik gok rond 5u dat ik in Erpe-Mere kan zijn. Ik zal eens passeren, tis nu wel zondag maar wie weet staat de auto buiten & kan ik eens kijken.
    Anders moeten jullie samen gaan, 4 ogen zien altijd meer

Gok wel dat ze die buiten laten staan? Dingen om op te letten: gewoon de algemene staat eigenlijk van interieur en exterieur. Letten op deukjes, krassen, scheve panelen, steenslag enzo, de standaard dingen. Eerste indruk enzo.

Moest je de schakelaar van de gas ergens in het interieur zien, dan hoop ik dat het zo eentje is:

= Vialle = good

Merci alleszins al hè
    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

haha, die mens gaat op enen dag wel heel veel interesse hebben
      Echt hè

En durf hem niet zelf te kopen hè!!
      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Ik wil wel samen gaan, maar ik weet gewoon niet om welk uur juist dat ik daar zal kunnen zijn. Ik gok rond 5u maarja. Als ze er niet staan pech voor mij of ik bel gewoon even aan

Comment

• samen gaan zou idd beter zijn, maar ik moet om 13 uur al in brussel zijn, dus zal elk apart zijn. Komt inorde!

Comment

• Namaz, om welk uur zou jij dan in Erpe-mere kunnen zijn?

Comment

• 2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                Echt hè

Nenee, ik zou voor een station gaan

Comment

Echt hè

Het is natuurlijk wel een mooie auto & voor zo'n prijs Ik begon toch te twijfelen hoor :p neenee, jij hebt hem eerst gezien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
                    Namaz, om welk uur zou jij dan in Erpe-mere kunnen zijn?
                    Wel dat hangt van men vriendin af, die is met haar mama naar een uitverkoop in de buurt. Eens ze terug is vertrekken we naar Groot bijgaarden. Dus ik gok rond half 12 - 13uur.
                    Maar mss goed dat we apart gaan, kunnen we elkaar niet beinvloeden qua indruk, des te beter voor Jochen

Comment

Wel dat hangt van men vriendin af, die is met haar mama naar een uitverkoop in de buurt. Eens ze terug is vertrekken we naar Groot bijgaarden. Dus ik gok rond half 12 - 13uur.
                      Maar mss goed dat we apart gaan, kunnen we elkaar niet beinvloeden qua indruk, des te beter voor Jochen
                      Dat uur zou mij toch niet lukken. Nu heb ik ook nog iets te doen deze namiddag

Comment

• Eigenlijk is dit ideaal, de vriendin wilt naar puppy's gaan zien en ik mag naar mooie volvo's gaan zien. perfect compromis voor een zondag

Comment

Eigenlijk is dit ideaal, de vriendin wilt naar puppy's gaan zien en ik mag naar mooie volvo's gaan zien. perfect compromis voor een zondag
                          Betekent dat dan ook, jij krijgt een volvo & zij krijgt een puppy?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
                            Het is natuurlijk wel een mooie auto & voor zo'n prijs Ik begon toch te twijfelen hoor :p neenee, jij hebt hem eerst gezien
                            Het is niet dat ik hem meten ga kopen maar mijn S60 staat terug te koop en dit zou een kandidaat kunnen zijn moest ie verkocht geraken.
                            2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• mooie coupe, persoonlijke 1 van de allerknapste auto's ever

Comment

• Paul is een serieuze garagist, wel een beetje aan de dure kant, maar auto's zijn altijd in orde
                                de schakelaar die je poste zit erin(zie foto van interieur vanuit de linkse deur, laatste schakelaar van het rijtje)
                                mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                                  Paul is een serieuze garagist, wel een beetje aan de dure kant, maar auto's zijn altijd in orde
                                  de schakelaar die je poste zit erin(zie foto van interieur vanuit de linkse deur, laatste schakelaar van het rijtje)
                                  Ahja nu zie ik hem ook. Goed verstopt daar

Ik vind de prijs van deze C70 erg meevallen eigenlijk. Knappe velgen en kleur, Vialle, open dakje, ... Hij heeft natuurlijk wel 200k op de klok... Maar voor 5000€ heb je toch een knappe auto me dunkt. eentje om op te rijden vrees ik wel want zoiets terug verkocht krijgen...

Het enige wat me wat tegenhoudt is het verouderde interieur van zo'n c70 hoewel de auto toch van 2002 is. Voor de rest
                                  2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Ahja nu zie ik hem ook. Goed verstopt daar

Ik vind de prijs van deze C70 erg meevallen eigenlijk. Knappe velgen en kleur, Vialle, open dakje, ... Hij heeft natuurlijk wel 200k op de klok... Maar voor 5000€ heb je toch een knappe auto me dunkt. eentje om op te rijden vrees ik wel want zoiets terug verkocht krijgen...

Het enige wat me wat tegenhoudt is het verouderde interieur van zo'n c70 hoewel de auto toch van 2002 is. Voor de rest

Schitterende coupé, ik vind hem heel mooi. Qua prijs/kwaliteit kan je hier zeker niet mee missen.
                                    Ik verkies de 1ste generatie C70 nog steeds boven de 2de generatie. Tegenover een S60 zal het interieur misschien een beetje gedateerd voelen maar je went er snel aan. De lijnen van zo'n C70 vervelen nooit, niet vergeten dat de auto in 1996 reeds werd voorgesteld.
                                    '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
                                    '08 S60 2.4D
                                    http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
                                    http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom960 Bekijk Berichten
                                      Schitterende coupé, ik vind hem heel mooi. Qua prijs/kwaliteit kan je hier zeker niet mee missen.
                                      Ik verkies de 1ste generatie C70 nog steeds boven de 2de generatie. Tegenover een S60 zal het interieur misschien een beetje gedateerd voelen maar je went er snel aan. De lijnen van zo'n C70 vervelen nooit, niet vergeten dat de auto in 1996 reeds werd voorgesteld.
                                      Aha, een ervaringsdeskundige! Even misbruik van maken

Hoe ervaar jij de afwerking binnenin (en de algemene kwaliteit allround)? Ruimte voorin en achterin? Het rijden zelf, is dat iets of wat sportief te noemen?
                                      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Ik ben hierjuist eens gaan kijken. Wat een sportieve kar. Had ik mijn V50 nog niet, dan had ik zeker uitgekeken naar deze. Hij stond daar echt mooi Er stond wel een bordje op van LPG. Hier nog wat foto's.2012-07-15 14.38.36.jpg2012-07-15 14.38.57.jpg2012-07-15 14.39.28.jpg

Comment

• paar dingen dat ik heb opgemerkt, steenslag op de motorkap: 2 putjes die roesten, op de koffer duiven uitwerpselen, waarvan ik twijfel of het in de lak is ingebrand, borduurschade

maar voor de rest een heerlijke kar

Comment

Working...
                                          X