Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Je moet dan eens met een gechipte D5 in een XC60 rijden

2015 Volvo V60 D2 aut.
    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Helaas komt het geheel niet bepaald in de buurt van bovenstaande superbrute concept die we eerder reden. Toen Wouter eind vorig jaar met de Volvo C30 Polestar concept aan het sturen was werd ons al duidelijk dat dat een bijzonder prettig apparaat was. Die moest er gaan komen, maar Polestar zei NEIN. Of is dat […]

Zalig dat hij er toch komt! (ongeveer)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
        http://www.autoblog.nl/volvo-c30-polestar-komt-er-toch

Zalig dat hij er toch komt! (ongeveer)
        Eigenlijk gewoon een gechipte T5, echt een gemiste kans voor Volvo.
        '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
        '08 S60 2.4D
        http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
        http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom960 Bekijk Berichten
          Eigenlijk gewoon een gechipte T5, echt een gemiste kans voor Volvo.
          Dat is waar, maar het ziet er echt wel goed uit. Je zal zelf wat meer uit die motoren moeten halen

Comment

• Verwacht binnen korte tijd nieuwe schijven te moeten steken vooraan. Is het de moeite/toegelaten voor de keuring om andere (Brembo bv.) schijven te steken?

Ik dacht dat de grootte niet mocht veranderen, maar de V50 is geleverd met kleine en grotere remschijven. Waarschijnlijk afhankelijk van motor? Stel je steekt grotere, maar wel van Volvo. Zullen ze zagen op de keuring?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk Berichten
              Verwacht binnen korte tijd nieuwe schijven te moeten steken vooraan. Is het de moeite/toegelaten voor de keuring om andere (Brembo bv.) schijven te steken?

Ik dacht dat de grootte niet mocht veranderen, maar de V50 is geleverd met kleine en grotere remschijven. Waarschijnlijk afhankelijk van motor? Stel je steekt grotere, maar wel van Volvo. Zullen ze zagen op de keuring?
              Ik heb gelezen dat onder een 2.0D geen 15 inch velgen passen door de grotere remschijven tov de 1.6D.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door landroverboy Bekijk Berichten
                Ik heb gelezen dat onder een 2.0D geen 15 inch velgen passen door de grotere remschijven tov de 1.6D.
                Ja, maar mag je dan die grotere van de 2.0D op een 1.6D steken?

Comment

• De verkoper zei dat op mijn V50 automatische lichten en een regensensor staat. De regensensor heb ik onder de knie maar van die lichten heb ik nog geen enkel teken van auto. werking gezien. Na het lezen van de Quickguide en manual snap ik er nog geen botten van. In een gedownloade pdf-file van MY 08 en 09 zie ik geen optie staan die automatische lichten bevat, maar wel dat standaard volvo Safety lights gemonteerd zijn.

Ofwel is de lichtsensor hypergevoelig? Het radioscherm past zich wel automatisch aan, aan het buitenlicht.

Kan iemand verheldering brengen? (Geen Xenon)

Comment

• Ik ben een leek op vlak van autokeuringen maar ik denk niet dat ze een lintmeter gaan nemen om de diameter te meten.
                    Merken gaan ze het sowieso nt doen denk ik, maar of het mag weet ik niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk Berichten
                      Ja, maar mag je dan die grotere van de 2.0D op een 1.6D steken?
                      Je mag alles steken zolang het geen geperforeerde schijven zijn.

Je mag dus de remmen steken van een 2.0D op een 1.6D maar grote kans dat je de remklauwen mee moet veranderen en opletten met je afmetingen van je velgen (eventueel dat die grotere remmen enkel passen op >16", bij Saab is dat zo). Hitteschild moet je mogelijks ook aanpassen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                        Je mag alles steken zolang het geen geperforeerde schijven zijn.

Je mag dus de remmen steken van een 2.0D op een 1.6D maar grote kans dat je de remklauwen mee moet veranderen en opletten met je afmetingen van je velgen (eventueel dat die grotere remmen enkel passen op >16", bij Saab is dat zo). Hitteschild moet je mogelijks ook aanpassen.
                        De velgenmaat is geen probleem, wordt 17" in zomer en winter

Comment

• Vraagje... de dealer heeft de onderhoudsmelder vergeten te resetten bij de V50 van mijn vrouw. Is er een manier dat je dat zelf kan afzetten of moet je langs de dealer rijden?
                          Jm
                          http://www.roadsterclub.be

2017 Mazda 6 2.5 Skycruise Wagon

1996 RX-7 FD3S

Comment

• 760 lang bij vermant, mooie staat blijkbaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jemme Bekijk Berichten
                              Vraagje... de dealer heeft de onderhoudsmelder vergeten te resetten bij de V50 van mijn vrouw. Is er een manier dat je dat zelf kan afzetten of moet je langs de dealer rijden?
                              Moet op internet wel te vinden zijn hoe dat juist moet. Doe dat bij mijn S60 ook zelf.

Google'en maar!
                              2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                760 lang bij vermant, mooie staat blijkbaar

http://www.hebbes.be/Auto/zoekertje?AdID=6856765
                                wel dik als je zoiets koopt als particulier
                                2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• dat chappement

Comment

• Staat wel al zeer lang te koop.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                                      Staat wel al zeer lang te koop.
                                      Inderdaad staat al zeer lang te koop.
                                      '98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
                                      '08 S60 2.4D
                                      http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
                                      http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096

Comment

• kreeg hem als google ad via site van de gva, eerder toevallig

ben er wel gek van eigenlijk, maja net gekocht...en tis lompe kar om voor de deur te parkeren
                                        + als je dat koopt mag je voor janneke en klein peereke gaan taxi-en

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                                          Staat wel al zeer lang te koop.
                                          markt is ook klein. Geen idee of daar liefhebbers achter zitten te jagen.

Comment

Working...
                                          X