Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
    ja het is niet lelijk he, integendeel. maar misschien vind ik de diffuser net iets te duidelijk en de velgen zijn ook niet 100% mijn smaak (maar wel 90% ). en het belangrijkste: sportophanging hoef ik niet.
    Die diffuser vind ik net heel knap. De velgen zijn ook mijn ding niet, maar dat is snel verandert he.

Kan je niet kiezen voor het Four-C chassis?

Comment

• Snel veranderd ok, maar in optie kosten ze €2000. veel voor een setje 17" vind ik dat. hetzelfde voor het Four-C chassis. Liever dan gewoon een summum met wat meer andere opties.

Maar zijn details voor als het zover is. In het najaar m.a.w.

edit: overigens... voor zover ik kan zien in de CC kan je geen Four-C krijgen op de R-design

edit 2: prijslijst bevestigd: Four-C chassis (Continuously Controlled Chassis Concept) met 3 dynamische
      ophangingsstanden (niet i.c.m. R-design, Charcoal basisinleg of optie 153)
      Last edited by Hans; 19/01/2013, 12:46.
      2015 BMW F11 520dA
      1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Je kan nogaltijd een R-design body nog naplaatsen als je dat wilt.

Comment

Snel veranderd ok, maar in optie kosten ze €2000. veel voor een setje 17" vind ik dat. hetzelfde voor het Four-C chassis. Liever dan gewoon een summum met wat meer andere opties.

edit: overigens... voor zover ik kan zien in de CC kan je geen Four-C krijgen op de R-design

edit 2: prijslijst bevestigd: Four-C chassis (Continuously Controlled Chassis Concept) met 3 dynamische
          R-design is altijd een compromis bij Volvo. Dat merk je snel genoeg als je de R-design vergelijkt met de Summum. Ok, de Summum kost iets meer, maar je krijgt wel een hele hoop extra erbij. Zo merk ik bijvoorbeeld op dat bepaalde veiligheidsfeatures volledig ontbreken op de V40 R-design (en daarbij ook niet beschikbaar zijn). Heb het al besproken met de garage en dan kun je gewoon de diffuser bestellen als optie. Het Rebel Blue kleur moet zeker ook los te peuteren zijn zonder R-design.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
            +1 Als je zoiets doet, vergeet dan niet dat er nog een heel pak bijkomt aan installatie/montage kosten.

De installatie kosten zijn bijna evenveel als de body kit kost

ps: heico geeft op het moment salon kortingen
            Last edited by ; 19/01/2013, 14:47.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gewoon Bekijk Berichten
              +1 Als je zoiets doet, vergeet dan niet dat er nog een heel pak bijkomt aan installatie/montage kosten.

De installatie kosten zijn bijna evenveel als de body kit kost

ps: heico geeft op het moment salon kortingen
              Maar dan rij je wel met iets exclusievers dan een 'gewone' R-design. Als je de kosten wat wilt drukken kan je de kit zelf installeren, dan moet juist nog de uitlaat door iemand geinstalleerd worden. Als ik met mijn 2 linker poten een R-design kan installeren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
                Maar dan rij je wel met iets exclusievers dan een 'gewone' R-design. Als je de kosten wat wilt drukken kan je de kit zelf installeren, dan moet juist nog de uitlaat door iemand geinstalleerd worden. Als ik met mijn 2 linker poten een R-design kan installeren
                Daarom dat ik voor heico gekozen heb. Maar ik melde dit maar zodat mensen zich daar niet op mispakken. Ik heb ook twee linker handen dus moest ik dit wel door volvo laten doen.

Maak da mee, ik heb hem gevonden in het zwart, zo ziet de v40 heico achterkant eruit:

big_IMG_1267.jpg

big_IMG_1263.jpg

big_IMG_1266.jpg

Man da worden nog heeeel lange twee maanden

Enigste verschil met de mijne is dat ik zwart rond mijn ramen heb en mat zwarte velgen heb.
                Last edited by ; 19/01/2013, 15:18.

Comment

• 4 uitlaten zijn zo overdreven op een T3. zelfs op een T5. hoort niet op een volvo.
                  2015 BMW F11 520dA
                  1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Snel veranderd ok, maar in optie kosten ze €2000. veel voor een setje 17" vind ik dat. hetzelfde voor het Four-C chassis. Liever dan gewoon een summum met wat meer andere opties.

Ik denk dat het €2000 voor 18" is. Maar idd het blijft veel geld. Eventueel kan je vragen aan de dealer om de originele velgen te wisselen zonder meerprijs naar een velg die je wel mooi vindt?

Ik dacht dar Four-C wel beschikbaar was icm R-design, my bad.

Comment

• Eerlijk gezegd: ik zou nooit 4C nemen als ik er moet voor bijbetalen:
                      schokdempers kosten énorm veel geld & na een tijdje gebruik je de keuzemogelijkheden niet meer
                      mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                      Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Collega van me zijn V50 is einde leasing en verkoopt zijn trekhaak. Iemand geïnteresseerd? Hij aanvaardt een bod

2015 Volvo V60 D2 aut.
                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Droom Volvo

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Chic! Een T5 ook wel een ander kleur liefst

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

Comment

• Heb hem gisteren irl gezien in electric silver en ik vind het zeer knap.
                              Voor mij electric silver of raw copper...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BenEN Bekijk Berichten
                                Heb hem gisteren irl gezien in electric silver en ik vind het zeer knap.
                                Voor mij electric silver of raw copper...
                                Voor mij dat copper. Zoals die op de reclames op tv. Die is echt af.

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

Comment

• in belgië zijn de politieker's toch kiekes he.
                                  eerst was het diesel is goed en diesel is dat en maar premie's en zo geven voor de "eco" diesels.

en nu maar zagen dat ze te veel fijnstof van diesels hebben en dat het niet goed is en zo.

dat wisten ze toch al voor dat ze premie's gaven, dat diesel's voor het grotendeel van de mensen niet goed is.
                                  http://www.autoforum.be/showthread.php?46726-1985-BMW-e30-316
                                  http://www.autoforum.be/showthread.php?46150-1995-Volvo-960-3-0-24V
                                  http://www.autoforum.be/showthread.p...Honda-CBR-125R

Comment

• Diesels kunnen ook cool zijn

mcs clubman

Comment

• Heel cool, zo een roetwolk acher u laten.
                                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• ge weet het toch

Comment

Working...
                                        X