Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Iemand die mij een skan wijs brengen in de motorisaties van een v60?
onlangs zag ik een v60,zonder r design. Een d3 met twee uitlaten.
gisteren zie ik een d4, met een uitlaat zoals een drive.
wtf
R-design heeft altijd dubbele uitlaat, eender welke motorisatie.
Zonder r-design heb je enkel dubbele uitlaat bij benzinevariant of vanaf D4 AWD en D5.
Zat maanden lang te twijfelen naar een opvolger.
Gezien ik toch meer km's maak dan ik altijd reken zou een diesel noodzakelijk zijn.
Maar een saaie 4 cilinder zou mij serieus mistaan..daarom laat ik de polo blue gt voor wat het is.
Nu heb ik gestoten op 2 volvo C30 d3's met hun 2.0d 5 cilinder motor. (150pk en 350nm).
Fiscaal meer intressanter dan de 2.4 d5 motor, die toch voor mij wat té is, aangezien ik toch het vermogen gebruik wat beschikbaar is.
Ofwel een witte of een zwarte. Allebei 20.000,00 euro. Witte is 2 maand oud en 2200km en staat in Duitsland, bijgevolg dat ik er dus nog een 2% moet op bij betalen in België. De zwarte staat in België. Is een jaar oud en heeft dik 14.000km, dus nog een jaar fabrieksgarantie. Maar die van België heeft wel een origineel gps toestel. Voor de rest zijn ze hetzelfde uitgerust. (Xenon, zetelverwarming, bluetooth kitt, R Design).
Een witte zou wel een verademing zijn na 3 zwarte wagens, maar zwart past hem evengoed.
als 't de witte van op de foto is: mooi, 2% is 400€voor 10 maanden/12000km jonger is peanuts
die 2% heffing waarom is dat?verschil in BTW?
ik dacht als een auto geen 6 maand oud is/6000km gereden had dat de BTW in België moest voldaan worden?
of ben i verkeerd?
gewoon onderhandelen dat je die extra BTW er kunt afpingelen
als 't de witte van op de foto is: mooi, 2% is 400€voor 10 maanden/12000km jonger is peanuts
die 2% heffing waarom is dat?verschil in BTW?
ik dacht als een auto geen 6 maand oud is/6000km gereden had dat de BTW in België moest voldaan worden?
of ben i verkeerd?
gewoon onderhandelen dat je die extra BTW er kunt afpingelen
Idd, in Duitsland betaal je 19% BTW op wagens. Dus het verschil in België moet ook nog betaald worden.
Volgens mij moet je dus 19% btw betalen in Duitsland (op factuur zetten) en de 2% in belgië (Duane veronderstel ik?)
Moet wel lukken volgens mij, transitplaten moeten in de prijs begrepen zijn. Dan is het voor mij ook al oke.
Comment