Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik zou de witte nemen wegens de redenen opgesomd door Philken en omdat de witte ook onder het gamma 'Volvo Selekt' valt, wat toch meer vertrouwen geeft?
Zaterdag om 10u ga ik de zwarte eens bekijken. Als het mij aanstaat koop ik hem.
Bedankt iedereen.
Denk wel een goede keuze gemaakt te hebben.
Echt een zalige wagen, op de velgen na. En veel aan geprul wordt er niet aan gedaan. Medusa's eronder en een Eibach setje. Meer niet.
kennis van me heeft een Volvo 66DL variomatic staan.
Deze staat al bijna een jaar naast z'n duivenhok vandaag was ik op bezoek en ik vroeg of dat spel nog werkte
hij zei probeer maar eens. Ik stap in en zie de km stand op 682834km staan :o ik moest twee maal het contact aan draaien en wat met het gas pompen
en ben er in geslaagd om hem te starten. Klinkt vrij goed. Enkel de versnellingsbak is wat zoeken in wat je hem steekt maar voor de rest doet hij het heel goed
zalig!
kennis van me heeft een Volvo 66DL variomatic staan.
Deze staat al bijna een jaar naast z'n duivenhok vandaag was ik op bezoek en ik vroeg of dat spel nog werkte
hij zei probeer maar eens. Ik stap in en zie de km stand op 682834km staan :o ik moest twee maal het contact aan draaien en wat met het gas pompen
en ben er in geslaagd om hem te starten. Klinkt vrij goed. Enkel de versnellingsbak is wat zoeken in wat je hem steekt maar voor de rest doet hij het heel goed
zalig!
die hebben toch maar een teller tot 99.999km?
en een variomatic kan je maar in vooruit,neutraal en achteruit zetten
ja dan zal ik miskeken hebben ik was nog aan het kijken van kan dat nu die kmteller
welja om daartussen te kiezen, in huidige automatische versnellingen hoor je een klik.
Bij deze kon je ze gewoon zo erin stoppen maar die greep het soms niet, dat bedoelde ik ermee.
Ze gaat nu al amper boven de 2000 toeren, zonde. Ik moet gewoon af en toe zelf met onze S60 eens rijden om hem het slurpen niet te verleren bij het drinken van de lekkere benzine!
Comment