Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLVO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Als die daar 13 jaar aan gewerkt heeft zal dat toch aan een heel traaaaaaaaaag tempo geweest zijn.
En de schade die d'r nu aan is door dit ongeval is ook niet zo zwaar.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenAls die daar 13 jaar aan gewerkt heeft zal dat toch aan een heel traaaaaaaaaag tempo geweest zijn.
En de schade die d'r nu aan is door dit ongeval is ook niet zo zwaar.mijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Het wiel staat nog recht, dus chasisschade lijkt me d'r niet te zijn, toch niet door dit ongeval.
Misschien wzl schade die d'r al eerder was en die hij in die 13 jaar tijd niet hersteld heeft.
Wat ook opvalt is dat hij (hij heeft natuurlijk wel voorrang van rechts) vanuit stilstand vertrekt als hij de auto van het meisje tegen overdreven snelheid ziet aankomen. Als ik zoiets zie, dan blijf ik wachten, voorrang of niet.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
En ook bij mij is de alternator gesneuveld
Zat al een paar dagen met een gezang aan 1400 toeren en bij het ontkoppelen en vandaag kreeg ik plots een foutmelding...
Voordeel is wel dat het irritant lawaai weg is
V50 2.0 heeft geen vrijlooppoulie zeker? Anders zou het nog kunnen meevallen.
(Zal in het vervolg nooit meer de topsnelheid uittesten, want daarna is het begonnen)
(was trouwens 220 op de teller.)
greets
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenHet wiel staat nog recht, dus chasisschade lijkt me d'r niet te zijn, toch niet door dit ongeval.
Misschien wzl schade die d'r al eerder was en die hij in die 13 jaar tijd niet hersteld heeft.
Wat ook opvalt is dat hij (hij heeft natuurlijk wel voorrang van rechts) vanuit stilstand vertrekt als hij de auto van het meisje tegen overdreven snelheid ziet aankomen. Als ik zoiets zie, dan blijf ik wachten, voorrang of niet.
en waarom hij door reed wel soms heb je een slecht zicht over het verkeer dat er aan komt en dan moet je door rijden tot je al op de baan staat om te zien of er iets aan komt.
en dan ist te laat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mavke Bekijk Berichten1 vraag hoe kan jij op dat filmke zien of dat wiel rechtstaat en of het chasie niet geraakt is??
en waarom hij door reed wel soms heb je een slecht zicht over het verkeer dat er aan komt en dan moet je door rijden tot je al op de baan staat om te zien of er iets aan komt.
en dan ist te laat.mijn autootjes:
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenHet wiel staat nog recht, dus chasisschade lijkt me d'r niet te zijn, toch niet door dit ongeval.
Wat ook opvalt is dat hij (hij heeft natuurlijk wel voorrang van rechts) vanuit stilstand vertrekt als hij de auto van het meisje tegen overdreven snelheid ziet aankomen. Als ik zoiets zie, dan blijf ik wachten, voorrang of niet.
Dat kan je zo niet zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk BerichtenAlternator dood.
Maar vandaag al nieuws gehad dat hij gemaakt is, dus morgen er om.
€431.97 (takelen natuurlijk niet inbegrepen)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Comment
-
nu alleen hopen dat de takel kosten niet te hoog op lopen :s
Comment
-
Als ik dit zie begint het wel deftig te kriebelen.. http://nl.autoscout24.be/Details.asp...000&asrc=st|fs
Al zou ik hem liever in het blauw hebben... alleen jammer dat je die zo weinig vindt!
Comment
-
ik heb langer dan een jaar gezocht voor een sonic blue/atacama/handgeschakeld/opendakje voor ik de zwarte gekocht heb
vorige maand is er in de US eentje te koop aangeboden en naar 't schijnt zouden er over gans de wereld een 15tal met die specs verkocht zijn(LHD)
misschien ooit Corbi in't sonic blue laten spuiten?mijn autootjes:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Baiden Bekijk BerichtenHoe betrouwbaar is de T3/T4 eigenlijk (icm met handbak)?
Wil mijn ouders overtuigen om voor de volgende wagen over te schakelen op benzine. Rijden nu + 16.000km per jaar met een '04 Zafira 2.0DTi.
Vriend van mij rijdt daar toch al 2jaar probleemloos mee rond in zijn ford focus(1.6 met 150pk)
Zeer soepele motor en veel potentieel ook.2013- Volvo V60 D3 R-Design
2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic
Comment
Comment