Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Iemand ervaring met deze garage? http://www.emmotors.be/
    '16 Peugeot 308 SW blueHDI
    '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Ik ben er een keer geweest met mijn vorige wagen voor klein onderhoud en wissel olie automaat.
      Herinner mij dat de rekening nogal hoog was maar zou ze eens moeten opzoeken om te kijken of ze er veel uren in hadden gestoken.
      Is een kleine garage en met mijn huidige wagen zou ik er niet meteen terug gaan. Volgens mij zijn ze meer gericht op oudere modellen, en dat straalt hun receptie en inrichting ook uit
      V60 Polestar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hennie1981 Bekijk Berichten
        Ik ben er een keer geweest met mijn vorige wagen voor klein onderhoud en wissel olie automaat.
        Herinner mij dat de rekening nogal hoog was maar zou ze eens moeten opzoeken om te kijken of ze er veel uren in hadden gestoken.
        Is een kleine garage en met mijn huidige wagen zou ik er niet meteen terug gaan. Volgens mij zijn ze meer gericht op oudere modellen, en dat straalt hun receptie en inrichting ook uit
        Ja dat straalt hun site ook uit. Maar de mijne is dan ook al 12 jaar oud
        '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Zal op zich een prima garage zijn dus afraden ga ik hem niet.
          Ik wipte destijds toevallig bij hun binnen (vlakbij mijn toenmalig werk) omdat ik een steentje had vastzitten aan de remschijf ergens en dat piepte vreselijk.
          Heeft mij toen nog geholpen na zijn uren dus daarom kwam ik het volgende onderhoud bij hun laten doen.
          V60 Polestar

Comment

• kopen regelmatig okkaziestukken aan bij mijne maat, kennen wel veel van Volvo's
            mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
            Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J_o_n_a_s_ Bekijk Berichten
              wat vind je van deze? http://www.2dehands.be/autos/volvo/v...228281688.html
              maar als de schade te hard opvalt is hij duur.
              Ik vind hem zo al redelijk geprijsd, ik heb vorig jaar een S40 1.8 van 2003 gekocht met 59.000 km op de teller voor 2800 EUR. Ik blijf sowieso uitkijken voor je, paar weken geleden een knappe S40 benzine met 80.000 km, enkel was het een automaat, dus heb ik dat maar zo gelaten.
              1967 Volvo Amazon P130 B18A
              1978 Volvo 244 DL B21A
              1990 Volvo 740 GL B200E
              1993 Volvo 850 GLT 2.5 20V
              1995 Volvo 850 T-5R Cream Yellow
              1997 Volvo S90 Executive 3.0 24V
              1998 Volvo S40 2.0T
              1998 Volvo S70 2.0 10V
              2003 Volvo S40 1.8 16V

Comment

• Deze moest ik toch wel bestellen:

1978 Volvo 244 DL B21A
                1990 Volvo 740 GL B200E
                1998 Volvo S40 2.0T
                1998 Volvo S70 2.0 10V
                2003 Volvo S40 1.8 16V

Comment

• Amazon cabrio ? Ik wist niet eens dat die bestond. Een dik gat in mijne Volvo cultuur. Ben al 5 jaar op zoek naar een p1800 cabrio. Misschien mijn spectrum toch eens verbreden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Volvo02 Bekijk Berichten
                    Ik vind hem zo al redelijk geprijsd, ik heb vorig jaar een S40 1.8 van 2003 gekocht met 59.000 km op de teller voor 2800 EUR. Ik blijf sowieso uitkijken voor je, paar weken geleden een knappe S40 benzine met 80.000 km, enkel was het een automaat, dus heb ik dat maar zo gelaten.
                    Ik ga een van de dagen eens wisselen van auto met mijn buurman dat is een s40 1.8 eens zien of ik toekom met de koffer opening want daar heb ik men twijfels wel over.
                    RIP Den borre!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stoffels70 Bekijk Berichten
                      Amazon cabrio ? Ik wist niet eens dat die bestond. Een dik gat in mijne Volvo cultuur. Ben al 5 jaar op zoek naar een p1800 cabrio. Misschien mijn spectrum toch eens verbreden.
                      Er zijn 5 amazon cabrio's geproduceerd in opdracht van Coune, nog 2,5 zijn er "levend", 1,5 in België en een restauratieproject in Duitsland, de andere 2, geen idee.
                      P1800 cabrio wens ik u heeeeel veel succes mee, Guy Vermant is/was aan 1 bezig, hoeveel er daar van gemaakt zijn heb ik geen idee, maar de kans dat je zo 1 vind ik bijzonder klein. Katterug cabrio is ook gemaakt, maar ook onvindbaar.
                      1978 Volvo 244 DL B21A
                      1990 Volvo 740 GL B200E
                      1998 Volvo S40 2.0T
                      1998 Volvo S70 2.0 10V
                      2003 Volvo S40 1.8 16V

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stoffels70 Bekijk Berichten
                        Amazon cabrio ? Ik wist niet eens dat die bestond. Een dik gat in mijne Volvo cultuur. Ben al 5 jaar op zoek naar een p1800 cabrio. Misschien mijn spectrum toch eens verbreden.
                        29 Volvo P1800 "VolvoVille" Cabrio's zijn er ongeveer gemaakt: http://www.v1800reg.org/pages/Convertibles.pdf
                        1978 Volvo 244 DL B21A
                        1990 Volvo 740 GL B200E
                        1998 Volvo S40 2.0T
                        1998 Volvo S70 2.0 10V
                        2003 Volvo S40 1.8 16V

Comment

• Zag er in het echt nog slechter uit dan op foto.

den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• hoe komt ge er bij een klasse wagen zo te verkl*ten
                            RIP Den borre!

Comment

• Moest daar nu nog een afschuwelijke gele plaat op hangen, dan zou je dat kunnen uitleggen ...

Comment

• dit is echt http://www.2dehands.be/autos/volvo/8...ml#top-of-page
                                RIP Den borre!

Comment

• @ Jonas : deze al gezien ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JoBe1960 Bekijk Berichten
                                    @ Jonas : deze al gezien ?
                                    Peins dat dit iets is dat Jonas(1 moeilijk verzekerd krijgt....
                                    mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                    Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JoBe1960 Bekijk Berichten
                                      @ Jonas : deze al gezien ?
                                      ja al gezien.

Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                                      Peins dat dit iets is dat Jonas(1 moeilijk verzekerd krijgt....
                                      En teveel km's en heb dat geld er niet voor over laat staan dat ik het heb.
                                      RIP Den borre!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J_o_n_a_s_ Bekijk Berichten
                                        wel speciaal in het rood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                          wel speciaal in het rood
                                          Deze morgen achter een rode V70 2.0F gereden met 5-letterplak, best knap.
                                          '15 Volvo XC60 D3

Comment

Working...
                                          X