Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLVO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk BerichtenIemand die 16 mei wil meegaan naar het Volvotreffen in Best NL? Ik vertrek vanuit Hasselt.
Comment
-
'98 C70 T5 automaat '95 960 2.5 24v automaat
'08 S60 2.4D
http://www.autoforum.be/showthread.p...8-Volvo-C70-T5
http://www.autoforum.be/showthread.p...96#post5345096
Comment
-
Iemand trouwens een idee of de D5 begrensd is? Vanmorgen even naar Duitsland geweest, en trok goed door tot 225 - 230, maar knalde toen precies in een limiter, bleef zowat op die snelheid steken terwijl ik zeker nog over had qua toeren. Of is de gearing gewoon beperkt tot daar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenIemand trouwens een idee of de D5 begrensd is? Vanmorgen even naar Duitsland geweest, en trok goed door tot 225 - 230, maar knalde toen precies in een limiter, bleef zowat op die snelheid steken terwijl ik zeker nog over had qua toeren. Of is de gearing gewoon beperkt tot daar?
Vroeger eens in Duitsland met een Q7 3.0tdi die ook stil viel met nog 1.500 toeren over. En dat was niet op 250
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenIemand trouwens een idee of de D5 begrensd is? Vanmorgen even naar Duitsland geweest, en trok goed door tot 225 - 230, maar knalde toen precies in een limiter, bleef zowat op die snelheid steken terwijl ik zeker nog over had qua toeren. Of is de gearing gewoon beperkt tot daar?
Zat toen rond 4200 toeren, en kon nog maar het verkeer liet het niet toe...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenHet is niet omdat je nog over hebt in toeren dat dit wil zeggen dat de auto nog kan. Rol- en luchtweerstand etc.
Vroeger eens in Duitsland met een Q7 3.0tdi die ook stil viel met nog 1.500 toeren over. En dat was niet op 250
Auto kon zeker nog want je voelde hem effectief in een limiter gaan. Je kan het vergelijken met hoe de motor afremt als je in de limiter van een redline gaat.
Heb trouwens eens teruggeschakeld naar 5e en dan opnieuw geprobeerd, en in 5e vitesse zit je bij 225 - 230 effectief aan de redline.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenTopsnelheid moet je altijd in 5de halen, is mij altijd zo gezegd geweest.
Dan ligt het dus puur aan de gearing, net eens opgezocht wat Volvo als officiële vmax voor mijn wagen geeft, en het is 225 km/u, wat dus exact hetgeen is van deze morgen.
Da's f*cking droog man, hebt ge nog reserve, geraakte er niet aan
Comment
-
En topsnelheid haal je in 6de versnelling
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dannyc30d5 Bekijk BerichtenAlle motoren van Volvo zijn begrensd,normaal na remap niet meer...Dus begrenzer zit er nog in bij u. Mijn D5 loopt einde meter
En topsnelheid haal je in 6de versnelling
Aleja, 225 is al niet slecht maja toch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenDan zal ik Obbe eens moeten contacteren
Aleja, 225 is al niet slecht maja toch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dannyc30d5 Bekijk BerichtenMijne gaat gewoon voorbij de 260km/u op meter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dannyc30d5 Bekijk BerichtenMijne gaat gewoon voorbij de 260km/u op meter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenAllez noobs, mijn wijzer gaat 2 keer klokje rond.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenJa als je voortrein daverend staat te slippen, gaat dat wijzertje snel naar de 100.
Comment
Comment