Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
    Geldt ook voor uwe achtertrein ze man
    Ja maar dan minus het daveren en torque steer zoals bij de totaal onsportieve FWD.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
      Ja maar dan minus het daveren en torque steer zoals bij de totaal onsportieve FWD.
      True, torque steer is echt hideous nu, als de baan een putje heeft of niet goed vlak is, schiet ik alle kanten op als ik planché geef. Zelfs op vlakke baan heeft em er wat last van. Volgende wordt sowieso 4WD.

Comment

True, torque steer is echt hideous nu, als de baan een putje heeft of niet goed vlak is, schiet ik alle kanten op als ik planché geef. Zelfs op vlakke baan heeft em er wat last van. Volgende wordt sowieso 4WD.
        Ja dat is veiliger....

Misschien best dat je niet te snel vertrekt, kwestie dat begrafenisstoet niet schrikt als de kist er vanachter uit vliegt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
          Ja dat is veiliger....

Misschien best dat je niet te snel vertrekt, kwestie dat begrafenisstoet niet schrikt als de kist er vanachter uit vliegt.

Comment

Heb zowel voor -als achterwielaangedreven wagens gereden en optrekken met 4WD is echt een wereld van verschil.
            V60 Polestar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hennie1981 Bekijk Berichten
              Heb zowel voor -als achterwielaangedreven wagens gereden en optrekken met 4WD is echt een wereld van verschil.
              'K zal eens moeten meerijden met de Polestar om het verschil te voelen he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hennie1981 Bekijk Berichten
                idd enkel bij serieus vettige ondergrond had ik een heel klein beetje wielslip met de R
                mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                  idd enkel bij serieus vettige ondergrond had ik een heel klein beetje wielslip met de R
                  Uw R had dan ook een deftig onderstel hé, het stock onderstel van mijn V70 bv kunt ge niet echt capabel noemen voor sportief rijgedrag

Comment

• Nu weet ik waar die witte Polestar van Lacom naartoe gegaan is.

https://www.youtube.com/watch?v=7fOulJVkt6Q (vanaf 0:09)

Stond op 69k in België en ze maken er 75k van
                    V60 Polestar

Comment

Uw R had dan ook een deftig onderstel hé, het stock onderstel van mijn V70 bv kunt ge niet echt capabel noemen voor sportief rijgedrag
                      Heb nog altijd een heico onderstel liggen voor S80 vanzelfde jaartal als uwe,nr verschilt bij heico,maar volgens mij hetzelfde.Je kan altijd es proberen he.
                      Heeft maar paar maanden gereden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dannyc30d5 Bekijk Berichten
                        Heb nog altijd een heico onderstel liggen voor S80 vanzelfde jaartal als uwe,nr verschilt bij heico,maar volgens mij hetzelfde.Je kan altijd es proberen he.
                        Heeft maar paar maanden gereden
                        Volledig onderstel of enkel veren?
                        Ga eens opzoeken of da ga passen, maar vrees dr wat voor? KW V2 van n 330i was ook anders dan bv voor een 316i, en da's al binnen dezelfde reeks.

Comment

Volledig onderstel of enkel veren?
                          Ga eens opzoeken of da ga passen, maar vrees dr wat voor? KW V2 van n 330i was ook anders dan bv voor een 316i, en da's al binnen dezelfde reeks.
                          Volledig onderstel, was van S80 D5, dus zoveel verschil kan er volgens mij niet zijn.Moeten kunnen verkopen die mannen van heico he,is hetzelfde platform.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dannyc30d5 Bekijk Berichten
                            Volledig onderstel, was van S80 D5, dus zoveel verschil kan er volgens mij niet zijn.Moeten kunnen verkopen die mannen van heico he,is hetzelfde platform.
                            Aight, als het past eens aan de misses vragen aangezien ik een sloef zijn. Wat vraagt ge er nog voor ongeveer?

Comment

Aight, als het past eens aan de misses vragen aangezien ik een sloef zijn. Wat vraagt ge er nog voor ongeveer?
                              Heb Pm gestuurd

Comment

• #BecauseRacecar

Comment

via pm
                                  Last edited by Danny65; 30/05/2016, 19:33.

Comment

• Bedankt Danny maar blijkbaar gaan ze niet passen. Heb me eens geïnformeerd, en voorkant zou geen probleem zijn, achterkant zou echter te laag komen omdat de V70 achteraan pak zwaarder is dan de S80.

Comment

Bedankt Danny maar blijkbaar gaan ze niet passen. Heb me eens geïnformeerd, en voorkant zou geen probleem zijn, achterkant zou echter te laag komen omdat de V70 achteraan pak zwaarder is dan de S80.
                                      Ok,zal voor oudijzerman worden vrees ik,hahaha

Comment

• 2dehands.be of Kapaza en dan graai je dat nog wel kwijt
                                        http://www.autoforum.be/showthread.php?46726-1985-BMW-e30-316
                                        http://www.autoforum.be/showthread.php?46150-1995-Volvo-960-3-0-24V
                                        http://www.autoforum.be/showthread.p...Honda-CBR-125R

Comment

• Leuk momentje deze morgen Ik kom bij ons de autoroute op...wa rijdt er mij voorbij...ne donkergroen 850 mooi verlaagd enzo, koffer embleemloos gemaakt, ruitenwisser weg, dikke chapement..
                                          Ik rij er zo achter en zie hem kijke.
                                          Neemt hem dezelfde afrit als ik
                                          Komen op ne steenweg met allemaal rode lichten, en laatste lichte springen op rood, en we moesten dus stoppen en staan ik achter hem. Kerel constant aant kijken..Had me al wa gereed gehouden, had zo gevoel da die ging sportiever vertrekken..Licht sprong op groen, we vertrokken (redelijk kalm eigl) endan hoor ik hem brullen dus wist da hem ging doortrekken...den D5 ook is laten brullen
                                          Moet bekennen da hem lichtekes weg reed :o Heb hem teken gedaan met de lichten want moest eigl de volgende afrit al af... dus vol in de remmen want snelheid begon al met cijferke 2**

Stond reclame op van bandjef.be .. heb beetje mail contact met die kerel, blijk een klant te zijn met zijn ex-wagen en dit is blijkbaar een 850-R
                                          Dus logisch dat die wegreed

Kerel deed nog met zen 4 pinkers dus was wel eens leuk :p
                                          Daily Volvo V50 D5 Project

Old Volvo V50 2.0d Project

Comment

Working...
                                          X