Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat is altijd leuk om mee te maken.
    Met mijn vorige ook eens een andere V60 D5 tegengekomen (de pré facelift).
    Ik reed telkens van hem weg en wat later stopte ik bij een benzinestation (waar hij ook, al dan niet toevallig, stopte).
    Hij vroeg welke motor ik had en was verbaasd dat ik een standaard D5 had, net zoals hij.
    De zijne was wel AWD en een oudere automaat denk ik.
    Kerel dacht dat de mijne gechipt was maar dat was dus niet zo.
    V60 Polestar

Comment

• Vertraagden die oudere generatie automaten de acceleratie niet gevoelig?

Comment

• Geen idee. Maar hoewel hij ook 215pk beweerde te hebben was er een aanzienlijk verschil.

Sent from my iPhone using Tapatalk
        V60 Polestar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hennie1981 Bekijk Berichten
          Geen idee. Maar hoewel hij ook 215pk beweerde te hebben was er een aanzienlijk verschil.

Misschien iets mis met de zijne? Of was den uwe effectief gechipt maar durfde het niet zeggen omdat vlammembaareg den uwe heeft gekocht

Comment

• Ik ben niet het type dat zou liegen over zoiets. Bone stock. Wou ooit de Polestar tuning erop. Naar Nederlandse garage gereden maar ging niet. Gekend verhaal hé.

V60 Polestar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LeemansJ Bekijk Berichten
              Leuk momentje deze morgen Ik kom bij ons de autoroute op...wa rijdt er mij voorbij...ne donkergroen 850 mooi verlaagd enzo, koffer embleemloos gemaakt, ruitenwisser weg, dikke chapement..
              Ik rij er zo achter en zie hem kijke.
              Neemt hem dezelfde afrit als ik
              Komen op ne steenweg met allemaal rode lichten, en laatste lichte springen op rood, en we moesten dus stoppen en staan ik achter hem. Kerel constant aant kijken..Had me al wa gereed gehouden, had zo gevoel da die ging sportiever vertrekken..Licht sprong op groen, we vertrokken (redelijk kalm eigl) endan hoor ik hem brullen dus wist da hem ging doortrekken...den D5 ook is laten brullen
              Moet bekennen da hem lichtekes weg reed :o Heb hem teken gedaan met de lichten want moest eigl de volgende afrit al af... dus vol in de remmen want snelheid begon al met cijferke 2**

Stond reclame op van bandjef.be .. heb beetje mail contact met die kerel, blijk een klant te zijn met zijn ex-wagen en dit is blijkbaar een 850-R
              Dus logisch dat die wegreed

Kerel deed nog met zen 4 pinkers dus was wel eens leuk :p
              Volvo D5 power he,word serieus onderschat Trouwens,ik ga voorbij de 850 R

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hennie1981 Bekijk Berichten
                Ik ben niet het type dat zou liegen over zoiets. Bone stock. Wou ooit de Polestar tuning erop. Naar Nederlandse garage gereden maar ging niet. Gekend verhaal hé.

Was maar een grapke hé man

Comment

• Ik weet het ;-)
                  Nu is het nog wachten op iemand die de blauwe smurf onderschat. Voorlopig nog geen speelkameraden tegengekomen
                  V60 Polestar

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dannyc30d5 Bekijk Berichten
                      Volvo D5 power he,word serieus onderschat Trouwens,ik ga voorbij de 850 R
                      ik heb dan ook 'maar' 202pk / 483Nm he gij hebt waardes korter bij de R :p

Wat ik wel nog zou wille aanpassen is de einddemper weg, andere luchtfilter, inlaattraject eens kuisen (nu de EGR enzo toe is wordt die toch nimeer vervuild) en grotere IC..Maar dat is nog niet voor direct :p
                      gisteren de BIV en jaarlijkse belasting binne gekregen :p ...
                      Daily Volvo V50 D5 Project

Old Volvo V50 2.0d Project

Comment

• Klein onderhoud zit erop, 890 euro armer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk Berichten
                          Klein onderhoud zit erop, 890 euro armer
                          890€??? Wat allemaal vervangen?

Comment

• bedoelde ni 89€ O.o ??
                            Daily Volvo V50 D5 Project

Old Volvo V50 2.0d Project

Comment

• Jongens, we zijn over Xanthine bezig he, da's kleingeld voor hem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                                Jongens, we zijn over Xanthine bezig he, da's kleingeld voor hem.

Haha was het maar, kga nog een 2de afspraak moeten maken ook, da gaat nog eens zoveel kosten :p draagarmen zijn naar de zak, en schroefdraad in de turbo ook. Ik moet echt eens een blog maken, misschien sponsort Volvo dan uit ellende wa

Comment

Haha was het maar, kga nog een 2de afspraak moeten maken ook, da gaat nog eens zoveel kosten :p draagarmen zijn naar de zak, en schroefdraad in de turbo ook. Ik moet echt eens een blog maken, misschien sponsort Volvo dan uit ellende wa
                                  Schroefdraad in turbo? is dit een 1.6? dan bedoel je wrs de schroefdraad in de roetfilter steun?
                                  BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Trouwens, nu we toch over onderhoud bezig zijn, is het trouwens normaal dat als ge bv uw stuur een paar graden links of rechts draait, heel rustig, bv zo wat corrigeren op snelweg, ge dan minuscule trilling voelt? Ma echt bijna niet te merken, precies of uw ophanging of chassis is niet 100% stijf?
                                    Of komt dat gewoon door de hydraulische bekrachtiging? Want bij de V40 bv voel ik niets, misschien omdat dat elektrisch bekrachtigd is?

Comment

• Minieme speling op de stuurgewrichten mss?
                                      Ik heb het niet bij mijn V70.

Comment

Kan je die draagarmen niet zelf vervangen? Is echt niet moeilijk (zelfs zonder brug)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fazer600 Bekijk Berichten
                                          Minieme speling op de stuurgewrichten mss?
                                          Ik heb het niet bij mijn V70.
                                          Kan zijn, onlangs naar keuring geweest en hebben ze niets gezegd (is toch iets dat ze controleren dacht ik) en onderhoud bij dealer ook niets gezegd. Ofwel is het zo miniem? Want bij verder afdraaien of sneller afdraaien dan een paar graden is het 'smooth'.

Comment

Working...
                                          X