KIA hebben ze blijkbaar ook nog gehad, maar ook niet meer (als ik oude beelden van google Street View vergelijk met nieuwe)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLVO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk BerichtenBij Coolman? Blijf daar maar weg. Zelfs voor iets betaalbaars.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenWaarschijnlijk wel ja.
Die rode S60 T6 in Knokke die ik hier al eens plaatste is blijkbaar ook nog altijd te koop.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dannyc30d5 Bekijk BerichtenWa nen bullshit is me da... Ben daar al heel lang klant,perfecte service,zeer vriendelijk,altijd alles correct. Niks op af te merken.
Verstuurd met de postduif.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk BerichtenDus omdat jij het anders ervaart is het direct bullshit? Ik dacht het niet!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk BerichtenBij Coolman? Blijf daar maar weg. Zelfs voor iets betaalbaars.
vroeger was dit idd een garage om te mijdenmijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichtenblijkbaar isset veel verbetert tov vroeger nu Coolman senior er nie meer is
vroeger was dit idd een garage om te mijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dannyc30d5 Bekijk BerichtenHeb jij daar ooit geweest??
Ik beweer dat ook nergens. Ik beweer ook nergens dat Bompa gelijk heeft.
Maar wie ben jij om te beweren dat Bompa bullshit verteld? Was je er bij mss?
Opnieuw: ik dacht het niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk BerichtenHebben? Ik ben daar nooit geweest.
Ik beweer dat ook nergens. Ik beweer ook nergens dat Bompa gelijk heeft.
Maar wie ben jij om te beweren dat Bompa bullshit verteld? Was je er bij mss?
Opnieuw: ik dacht het niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dannyc30d5 Bekijk BerichtenVerklaar u nader??
ik heb enkele slechte ervaringen met de garage gehad(jaren 90) en onlangs gehoord dat de ethiek veel verbeterd is, daarom dat ik antwoordde op Bompa zijn statement dat 't beter is dan vroegermijn autootjes:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dannyc30d5 Bekijk BerichtenIs zeker de moeite,was van mijn broer. Staat 100% in orde.
Is toch nog een jonge wagen met weinig kilometers.
Staat blijkbaar wel al een tijdje te koop, want eerste keer ben ik die tegen gekomen in juli.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dannyc30d5 Bekijk BerichtenWel makkelijk om garage met de grond gelijk te maken,wie A zegt moet dan ook maar B zeggen.
Beetje respect mag wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk BerichtenBij Coolman? Blijf daar maar weg. Zelfs voor iets betaalbaars.Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenEn waarom?
ow, rustig jongens; ik zit hier niet elke dag op dit forum, ondertussen geen ruzie maken he
1997.
Ik ben op zoek naar mijn eerste Volvo, en traditioneel had Coolman heel wat aanbod. Eentje interesseerde me redelijk, dus naar daar gereden. Ik vond het wat vreemd dat Christophe, de verkoper van toen, me ergens probeerde in een andere auto te stoppen, maar dat werkte toen niet.
73 000 km, daarmee moest ik toch nog een eindje mee kunnen rijden.
Enkele maanden later een geronk ergens onderin. Aangezien Coolman een stuk verder was dan mijn huidige dealer en aangezien een collega van m'n vrouw hun Volvo ginder liet onderhouden en heel tevreden was van service en prijs, besloten om het volgende onderhoud daar eens te laten doen. "En willen jullie ook eens kijken naar de roulementen want ik denk dat er eentje versleten is". Het kan, ergens een duw gehad ofzo.
De garage belde me of ik die avond eens wou langskomen, de auto had versleten versnellingsbak.
Ik vroeg hen of dat wel normaal was. Een twijfelend antwoord, in de richting van "het is wel vroeg, maar het gebeurt nog. Maar van waar komt die auto?". Toen ik zei dat hij van bij Coolman kwam en een ex-auto was van een werknemer van VCC, begonnen ze te tokkelen op hun computer. "Oei, euh ...." en nog wat getokkel. De baas erbij geroepen en ineens ... "hoeveel km had die bij aankoop?"
73 000.
"Euh, wij hebben hier een bewijs dat hij bij zijn laatste onderhoud 151 000 km had."
Ik daarmee naar Hugo. Gewoon mondeling meegedeeld dat er gefoefeld werd met mijn auto.
En dat kon niet volgens hem, dat was geen waar, blablabla. Tot ik het papiertje voor zijn neus schoof.
Op creatieve wijze zei hij "ah, ja, wacht eens, nu weet ik het weer: er was een opkoper, die had die auto mee, maar kreeg zijn klant kreeg zijn lening niet rond en heeft die auto hier dan teruggezet en HIJ heeft die km's teruggedraaid".
Toen was mijn bullshitradar kapotgesprongen.
"Kijk mijnheer Coolman, ik kan die auto niet meer verkopen zonder fel verlies te doen, dus ik verwacht dat jij hem terug overneemt van mij".
"Ja maar, dan moet ge hem laten maken, wij zullen de stukken betalen, gij de uren".
"Ik moet wat? Ik laat die auto hier achter en gij geeft mij centen, ik wil een redelijk bedrag voorstellen (1000 eur verlies op een paar maanden ofzo dacht ik)"
"Awel ok, maar dan moet ge nen anderen auto kopen bij mij"
"hahahahaha .... enen waar ietske minder km's van teruggedraaid zijn zeker? Het vertrouwen is weg, ik koop hier niks meer"
Hij heeft blijven tegenpruttelen, maar heb dan op het einde van het gesprek eens wat ultieme druk gezet door het vernoemen van 1 naam en hij plooide onmiddellijk. Het bedrag dat ik voorstelde werd uitgeschreven op cheque en de auto bleef achter.
Ik heb dat telefonisch gemeld bij Volvo Belgium, ter bescherming van eventuele andere klanten.
En een paar maand later melding gekregen dat hij zijn concessie kwijt was, er waren nog enkele andere gedupeerden bovengekomen in dezelfde periode en daar konden ze niet mee lachen uiteraard.
Ex-collega is daar een paar jaar geleden klant geworden met een Citroën (dus nog niet zo heel lang geleden) en zij zijn ook allerminst tevreden en hadden een rechtzaak lopen tegen Coolman.
Geen idee hoe het afgelopen is.
Oorspronkelijk geplaatst door Dannyc30d5 Bekijk BerichtenWa nen bullshit is me da... Ben daar al heel lang klant,perfecte service,zeer vriendelijk,altijd alles correct. Niks op af te merken.
Oorspronkelijk geplaatst door Dannyc30d5 Bekijk BerichtenWel makkelijk om garage met de grond gelijk te maken,wie A zegt moet dan ook maar B zeggen.
Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk BerichtenOoit in een ver verleden hadden ze een licentie als officiële dealer die ze door de eerlijkheid en vele goede praktijken zijn kwijtgespeeld__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
kan het verhaal van Bompa beamen, in 1994 een 850 gekocht met 18000km, van een (zo gezegde)(v)echtscheiding, auto had door een haag gereden en daarom waren de voorkant en 2 flanken herspoten...
jaar later heb ik een zwaar ongeval met die auto en airbags gingen niet af, auto is toen onderzocht geweest door Volvo en er werd vastgesteld dat de auto eerder een zwaar ongeval gehad had en dat er gefoefeld was met de airbagmodules (zodat 't lampje perfect werkte maar de airbags niet meer aangestuurd werden) gelukkig had ik omnium en was ik in mijn recht en heb ik zo mijn centen gerecupereerd....volgen Hugo was dit niet bij hem gebeurd(alhoewel de auto wel bij hem toen hersteld geweest was...)mijn autootjes:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichtenow, rustig jongens; ik zit hier niet elke dag op dit forum, ondertussen geen ruzie maken he
1997.
Ik ben op zoek naar mijn eerste Volvo, en traditioneel had Coolman heel wat aanbod. Eentje interesseerde me redelijk, dus naar daar gereden. Ik vond het wat vreemd dat Christophe, de verkoper van toen, me ergens probeerde in een andere auto te stoppen, maar dat werkte toen niet.
73 000 km, daarmee moest ik toch nog een eindje mee kunnen rijden.
Enkele maanden later een geronk ergens onderin. Aangezien Coolman een stuk verder was dan mijn huidige dealer en aangezien een collega van m'n vrouw hun Volvo ginder liet onderhouden en heel tevreden was van service en prijs, besloten om het volgende onderhoud daar eens te laten doen. "En willen jullie ook eens kijken naar de roulementen want ik denk dat er eentje versleten is". Het kan, ergens een duw gehad ofzo.
De garage belde me of ik die avond eens wou langskomen, de auto had versleten versnellingsbak.
Ik vroeg hen of dat wel normaal was. Een twijfelend antwoord, in de richting van "het is wel vroeg, maar het gebeurt nog. Maar van waar komt die auto?". Toen ik zei dat hij van bij Coolman kwam en een ex-auto was van een werknemer van VCC, begonnen ze te tokkelen op hun computer. "Oei, euh ...." en nog wat getokkel. De baas erbij geroepen en ineens ... "hoeveel km had die bij aankoop?"
73 000.
"Euh, wij hebben hier een bewijs dat hij bij zijn laatste onderhoud 151 000 km had."
Ik daarmee naar Hugo. Gewoon mondeling meegedeeld dat er gefoefeld werd met mijn auto.
En dat kon niet volgens hem, dat was geen waar, blablabla. Tot ik het papiertje voor zijn neus schoof.
Op creatieve wijze zei hij "ah, ja, wacht eens, nu weet ik het weer: er was een opkoper, die had die auto mee, maar kreeg zijn klant kreeg zijn lening niet rond en heeft die auto hier dan teruggezet en HIJ heeft die km's teruggedraaid".
Toen was mijn bullshitradar kapotgesprongen.
"Kijk mijnheer Coolman, ik kan die auto niet meer verkopen zonder fel verlies te doen, dus ik verwacht dat jij hem terug overneemt van mij".
"Ja maar, dan moet ge hem laten maken, wij zullen de stukken betalen, gij de uren".
"Ik moet wat? Ik laat die auto hier achter en gij geeft mij centen, ik wil een redelijk bedrag voorstellen (1000 eur verlies op een paar maanden ofzo dacht ik)"
"Awel ok, maar dan moet ge nen anderen auto kopen bij mij"
"hahahahaha .... enen waar ietske minder km's van teruggedraaid zijn zeker? Het vertrouwen is weg, ik koop hier niks meer"
Hij heeft blijven tegenpruttelen, maar heb dan op het einde van het gesprek eens wat ultieme druk gezet door het vernoemen van 1 naam en hij plooide onmiddellijk. Het bedrag dat ik voorstelde werd uitgeschreven op cheque en de auto bleef achter.
Ik heb dat telefonisch gemeld bij Volvo Belgium, ter bescherming van eventuele andere klanten.
En een paar maand later melding gekregen dat hij zijn concessie kwijt was, er waren nog enkele andere gedupeerden bovengekomen in dezelfde periode en daar konden ze niet mee lachen uiteraard.
Ex-collega is daar een paar jaar geleden klant geworden met een Citroën (dus nog niet zo heel lang geleden) en zij zijn ook allerminst tevreden en hadden een rechtzaak lopen tegen Coolman.
Geen idee hoe het afgelopen is.
Hoe lang ben je al klant?
Done.
voila, dit dus
Zelf al klant sinds ongeveer 1990 en zelf ook al enige tweedehands gekocht int verleden en nooit iets voorgehad.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichtenkan het verhaal van Bompa beamen, in 1994 een 850 gekocht met 18000km, van een (zo gezegde)(v)echtscheiding, auto had door een haag gereden en daarom waren de voorkant en 2 flanken herspoten...
jaar later heb ik een zwaar ongeval met die auto en airbags gingen niet af, auto is toen onderzocht geweest door Volvo en er werd vastgesteld dat de auto eerder een zwaar ongeval gehad had en dat er gefoefeld was met de airbagmodules (zodat 't lampje perfect werkte maar de airbags niet meer aangestuurd werden) gelukkig had ik omnium en was ik in mijn recht en heb ik zo mijn centen gerecupereerd....volgen Hugo was dit niet bij hem gebeurd(alhoewel de auto wel bij hem toen hersteld geweest was...)
Pfieuw. Je had zomaar dood kunnen zijn door hun gefoefel.
Comment
-
Als rasechte knokkenaar kan ik alleen maar beamen dat coolman altijd al gekend stond voor zijn foefelpraktijken.
maar ben zelf nooit klant geweest, enkel eens prijs laten maken voor mijn S40 in de tijd en ja hij gaf een scherpere prijs maar heb het niet aangedurfd hem daar te bestellen.
nadien vind ik het wel raar dat ze steeds andere merken vertegenwoordigden en dan weer niet ( Citroën - Kia en wa weet ik nog allemaal )NU: XC60 D3 163pk R-design fwd Geartonic 2010
XC90 2.4 D 225pk 2006
S40 2.0D 136pk 2004
S40 1.8i 1996
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dannyc30d5 Bekijk BerichtenOeioei,bij deze mijn excuses. Dan kan ik wel aannemen dat je dat zei.
Zelf al klant sinds ongeveer 1990 en zelf ook al enige tweedehands gekocht int verleden en nooit iets voorgehad.
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenEn waarom heeft u broer die weg gedaan?
Is toch nog een jonge wagen met weinig kilometers.
Staat blijkbaar wel al een tijdje te koop, want eerste keer ben ik die tegen gekomen in juli.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
schoon weggewerkt u nr plaat op FB wast mooier hahahha :p
Dikke foto wel mss u standlichtjes opzette ?
Comment
Comment