Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
    Zelf Volvo-dealer of gewoon de nieuwe Thomaas die niks slecht kan zeggen over het merk waar hij fan van is.
    Helemaal niet.
    Dit is gewoon de realiteit bij Volvo als je als particulier koopt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
      Zelf Volvo-dealer of gewoon de nieuwe Thomaas die niks slecht kan zeggen over het merk waar hij fan van is.
      Korting geven is een relatief iets. Bij Volvo heb ik al 2 auto's gekocht. Op de ene kreeg ik 12% en op de andere 6%. Korting is geen verworven recht, maar is een hulpmiddel van een merk in de concurrentiestrijd, en de hoogte ervan hangt af van:
      - De eigen capaciteit. Het is geweten dat bij Volvo volk en fabriekscapaciteit tekort is in tegenstelling tot bij VAG bijv. Heb je je capaciteit volledig benut dan scheur je alleen je broek nog aan het proberen opkrikken van verkoopscijfers op korte termijn.
      - De concurentie van de modellen. Vb. een C30 is nieuw. Daarop zal je geen forse kortingen krijgen. Wacht effe 2 of 3 jaar en je zal megakortingen krijgen op de S40/V50 daar dit model dan op zijn einde zal lopen en almaar moeilijker zal kunnen concurreren met andere merken.
      - De algemene prijspolitiek en marktstrategie. Een merk als VW en Audi wordt bijv. beloond om klantonvriendelijk te zijn. Het is geweten dat je je vrouw al bijna moet verhuren aan de verkoper om een percentje meer korting te kunnen krijgen, en toch blijven de verkoopscijfers hoog. Ik ken de politiek van Volvo niet, maar de slogan "Volvo for life" is veelbetekenend.
      - De onderhandelvaardigheden van de koper en de macht vn de verkoper. Als je bij Volvo gaat kopen kan je relatief veel onderhandelen als je dat onder de knie hebt. Ik gebrui weer mijn favoriet ander voorbeeld: VW, als je daar gaat moet de grote baas uit Wolfsburg bij wijze van spreken een extra 0,25% goedkeuren. Tja, dan kom je natuurlijk niet ver...

Enfin er zullen er nog wel andere zijn. Het is dus niet zo dat merk A = x% en merk B = y% korting.
      Last edited by ; 19/02/2007, 12:58.

Comment

• Volvo S80 V8

Comment

• Sedert dit weekend mag ik mij ook een echte volvo lover noemen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pietkonijn Bekijk Berichten
            Sedert dit weekend mag ik mij ook een echte volvo lover noemen

Proficiat!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk Berichten

Proficiat!
              Merci

't Is een 1.9 102 pk en best vinnig voor deze wagen

Ben is aan het kijken om een Cruise Control in te bouwen omdat ik dat wel mis

Comment

Sedert dit weekend mag ik mij ook een echte volvo lover noemen
                gefeliciteerd ze !!

schone auto
                Seat Ibiza 1.9 "Formula Sport" 2007

Comment

Merci

't Is een 1.9 102 pk en best vinnig voor deze wagen

Ben is aan het kijken om een Cruise Control in te bouwen omdat ik dat wel mis
                  Voor het achteraf te laten inbouwen kost het me 550 €, best wel een duur grapje

Comment

Voor het achteraf te laten inbouwen kost het me 550 €, best wel een duur grapje
                    das niet min

proficiat met de volvo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tiso Bekijk Berichten
                      das niet min

proficiat met de volvo
                      Merci

Is horen bij een onafhankelijke volvo hersteller

Comment

• niiiccceeee.... ben je er dan eindelijk uitgeraakt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                          Dan hoef je je voor de rest aan niet veel korting meer te verwachten.
                          Men gaat toch niet alles voor niks weggeven !
                          mwoa... dat weet ik toch niet hoor... mijn ma is bankagente en momenteel hebben 3 van haar klanten een S60 gekocht waar ze echt monsterkortingen op hebben gekregen...
                          Last edited by ; 14/03/2007, 00:29.

Comment

Merci

Is horen bij een onafhankelijke volvo hersteller
                            you did it

102pk is zeker genoeg.
                            En je hebt het prachtige kofferspoilertje!!! (maakt echt een verschil vind ik).

Hoe meer foto's hoe liever, 'k ben benieuwd naar het interieur.

Je moet eens horen bij garage Gaby in Dentergem (is maar een half uurtje rijden vanuit Maarkedal denk ik zeker?). Is een ex-Volvo dealer die niets anders doet dan onderhoud, herstelling, verkoop van Volvo's. Officieuze circuit. Misschien kan die wel helpen ... al trekt ie zijn klanten voor op gebied van wisselstukken heb ik al willen merken. Heb zo onlangs nog een achterklep van een 240 gevraagd bij hem maar had ze zogezegd niet. 'k Geloof er niks van. Ietwat kenner spaart ze alsof ze goud waard zijn.
                            You never know! zie deze link voor zijn gegevens.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                              you did it

102pk is zeker genoeg.
                              En je hebt het prachtige kofferspoilertje!!! (maakt echt een verschil vind ik).

Hoe meer foto's hoe liever, 'k ben benieuwd naar het interieur.

Je moet eens horen bij garage Gaby in Dentergem (is maar een half uurtje rijden vanuit Maarkedal denk ik zeker?). Is een ex-Volvo dealer die niets anders doet dan onderhoud, herstelling, verkoop van Volvo's. Officieuze circuit. Misschien kan die wel helpen ... al trekt ie zijn klanten voor op gebied van wisselstukken heb ik al willen merken. Heb zo onlangs nog een achterklep van een 240 gevraagd bij hem maar had ze zogezegd niet. 'k Geloof er niks van. Ietwat kenner spaart ze alsof ze goud waard zijn.
                              You never know! zie deze link voor zijn gegevens.
                              Mail verstuurd

'k Moet is betere foto's maken, zal voor vantweekend zijn

Comment

• Heico Sportiv Goes Through the "Green Hell" with Bio-Power

Weiterstadt, Germany - Motorsport and ecology are not in disagreement with each other. HEICO SPORTIV will prove this as the first racing team running a 2.5 litre turbo engine with E85 bio ethanol.

HEICO SPORTIV will be racing the class winner of the 24h race 2006, the HEICO HS4 ODIN. HEICO SPORTIV PR and Motorsport representative Patrick Brenndörfer explains: "The drastic reduction of CO2-output is one of the main concerns of the automobile industry for the future. As a tuner and racing team we can also make a difference. By using innovative technologies, motorsport and ecology don't have to be a disagreement."

rest vh artikel: zie hier

bron: swedespeed.com

Comment

• Zo juist een testrit achter de rug met een Volvo c30 2.0d.

Ik was positief verrast.

+ soepele motor (minder opvallende koppelkromme dan de a3)
                                  + relatief stil
                                  + goed opgehangen met die -20mm ophanging (en 17"ers)

- kleine, hoge koffer,
                                  - stoel zou ng lager moeten kunnen voor mij
                                  - esp/asr niet uit te schakelen?

Comment

• Comment

• sorry voor de gsm foto's

Comment

• Blijft 'n zeer knappe wagen.

Comment

• Welke kleur is dit nu ?

Want kan nietmeer uit aan al die-grijze-kleuren !

Comment

Working...
                                          X