Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
    Welke kleur is dit nu ?

Want kan nietmeer uit aan al die-grijze-kleuren !
    Lijkt me electric silver metallic
    1991 Mazda MX-5 NA
    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
      Lijkt me electric silver metallic
      dacht ik ook

Comment

• Heeft er iemand weet van hoe lang de wachttijden bedragen voor de xc90? Ik herinner me nog bij de lancering dat die vrij lang waren... Is dit nog steeds zo?

Comment

• laatste wat ik gehoord had was een 4 a 5 maand, maar da's ook alweer een eindje geleden. Ik denk dat het genormaliseerd is. De piek was vooral het eerste jaar.

Ga je er eentje kopen?

2015 Volvo V60 D2 aut.
          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
            laatste wat ik gehoord had was een 4 a 5 maand, maar da's ook alweer een eindje geleden. Ik denk dat het genormaliseerd is. De piek was vooral het eerste jaar.

Ga je er eentje kopen?
            Ikzelf jammer genoeg niet! Maar m'n ma heeft een nieuwe wagen nodig voor het einde van het jaar. Momenteel 2 kanditaten: De alfa 159 SW en de Volvo XC90. 2 totaal verschillende auto's. Maar ja, tis niet mijn keuze. Ik heb allesinds een voorkeur voor de alfa. Zaterdag staat er een bezoek gepland aan de plaatselijke alfa dealer, en indien de 159 niet overtuigend genoeg is wss ook een bezoek aan de volvo dealer!

Comment

• de 159 is mooier

maar de XC90 heeft betere zetels

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pietkonijn Bekijk Berichten
                Mail verstuurd

'k Moet is betere foto's maken, zal voor vantweekend zijn
                Ik heb er ondertussen nog eentje gevonden die aan Volvo's friemelt, ook niet al te ver van jouw buurt (allee ja ): in de straat "Vaart rechteroever" in Deinze, da's naast het kanaal naar Nevele. Maar je zal wel zelf eens moeten zoeken want meer gegevens heb ik niet. Als't je interesseert en je vindt niks, kan ik zelf wel eens tot daar gaan, ik zit af en toe in de buurt.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

de 159 is mooier

maar de XC90 heeft betere zetels
                  Das nog maar 1 verschil! Op quasi alle vlakken verschillen ze nogal serieus volgens mij. De 159 is niet echt de meest praktisch ingerichte, de volvo daarentegen wel. De volvo vind ik een knappe kar, maar die alfa is toch heel wat anders. Prijzen verschillen ook nogal, maar dat is bijzaak.

Het zal kiezen worden met het hart of met het verstand! Maar m'n ma kennende... la cuore ha sempre ragione Nooit gedacht dat een volvo ooit kans zou maken bij m'n ma, maar ja: eens op leeftijd is een volvo plots wel een kanshebber

Comment

• Mijn vader zijn S40 is binnen. Hij is daarstraks al naar ginder geweest en hij is teleurgesteld zegt hij (het is echt wel een zagevent). Hij had toch liever donkerder leder gehad ipv het grijs. De kleur is minder blauw dan hij verwacht had (Barentsblauw) en de velgen staan te klein (15-duims maar het was wel het mooiste model).

Ik heb hem eens goed uitgelachen met vooral dat laatste. Hij zit mij constant voor gek te verklaren omdat ik 18-duimers wil steken op de mijne.

Comment

• een goed geinformeerd man komt dat niet tegen zeker?

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

een goed geinformeerd man komt dat niet tegen zeker?
                        Hij heeft gewoon veel te impulsief gereageerd toen hij die auto kocht. Hij heeft zich laten overlullen door die verkoper en hij heeft nog net alle kleurtjes zelf mogen kiezen want iets van opties buiten dat Topline pakket heeft hij niet genomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                          Hij heeft gewoon veel te impulsief gereageerd toen hij die auto kocht. Hij heeft zich laten overlullen door die verkoper en hij heeft nog net alle kleurtjes zelf mogen kiezen want iets van opties buiten dat Topline pakket heeft hij niet genomen.
                          Zitten er in dat Topline-pakket geen 16''-velgen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                            Zitten er in dat Topline-pakket geen 16''-velgen?
                            Ja, maar de 15 duimers waren mooier volgens mijn vader. En die 16"-ers waren pas vanaf de 2.0 versies.

Comment

• Welk kleur? Kies maar

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                                  Welk kleur? Kies maar

Liefst zwart, met lichtbeige leder en houtinleg.

Of een electric zilvere met zwart leder en aluminium inleg (+ sportstuur en sportpook. )

Moeilijk ...

Bij u op 't werk?
                                  1991 Mazda MX-5 NA
                                  Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                  www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten

Bij u op 't werk?
                                    yup

Comment

• Ik kwam daarnet voorbij een knalrode 850 R, zo'n break

Met die grijze velgjes

Jammer genoeg was hij in een staat om van te huilen
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                      Bestelt
                                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Hij is er eindelijk. We zijn er juist om gegaan en de fotootjes zijn ook getrokken. Hier is de S40 1.6D van mijn vader met zalige lederen zetels. Ik ben jaloers

Last edited by ; 20/01/2008, 11:30.

Comment

• Buiten de belachelijk kleine velgjes en dat hij zo hoog op zijn poten staat is hij perfect voor mij.

17 duims Zauraks en -60 mm voor en achter zouden wonderen doen.
                                          Last edited by ; 20/01/2008, 11:30.

Comment

Working...
                                          X