Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Phase II had enkel diesels van 75 en 85kW.
De Phase I had er wel een van 70kW in 't gamma.
Life's too short. Not to. Live it. 1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht) 2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease) 2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen) 2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
ha ja
de 90-er is een onrechstreeks ingespoten diesel, en in de renault 19 indertijd in feite een raket, zowat 33 sec op de kilometer
de 95 pk-er is dezelfde motor maar met directe injectie, wel nog zonder common rail (dat zijn de fase 2's) maar wel vrij zuinig
en natuurlijk maakt een DI meer kabaal dan zijn voorganger, nix aan te doen
en de common rails zijn ook stiller, maar luider dan de eerste 90 pk-ers
bobo is weeral juist
De 90pk zat ook in de 440, die minder woog dan een renault 19, wat er voor zorgde dat die toch wel redelijk vlotjes reed in zijn tijd. De 95 is idd zuinig en luidruchtiger.
Proficiat met de aankoop.
Comment