Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nog zo'n vergeten klassieker: 850T-5R

Gechipt gaan die dingen echt loeihard.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
      Heb je 'n V40 Sports Edition gekocht of wat mag ik daaronder verstaan ?

't Zijn sowieso knappe breaks vind ik, die er voor hun leeftijd nog zéér fris uitzien (S/V40 dateren immers toch al weer van 1996): een knappe velg en een correct faceliftje kan dus echt wel veel doen.

-edit-
      Net ff op Kapaza gezocht:
      http://www.kapaza.be/Autos/Volvo/906...t_Edition.html --> zalig kleur, maar dat chroom en dat gelakt interieur: hoe verneuk ik een Volvo ?
      http://www.kapaza.be/Autos/Volvo/866...OPOCCASIE.html --> suuuuuperknap, wel geen tempomat en 'k vind 'm duur (is Phase II, toch ?)
      http://www.kapaza.be/Autos/Volvo/714...s_Edition.html --> ook al zo duur, én meer km én geen leder, maar wel de enige Phase III
      ja, ik wil nu ook wel wat meer weten, sibi

Ik vind wel dat ze nog veel geld vragen voor zo een V40 vorige generatie. Voor hetzelfde geld heb je een V70 (maar dan betaal je wel meer taks natuurlijk waardoor die minder gewild zijn, dat zal de reden zijn misschien).

2015 Volvo V60 D2 aut.
      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten

Gechipt gaan die dingen echt loeihard.
        dit vind ik een van de weinige keren dat hout in een dashboard mooi is...

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
          Heb je 'n V40 Sports Edition gekocht of wat mag ik daaronder verstaan ?

't Zijn sowieso knappe breaks vind ik, die er voor hun leeftijd nog zéér fris uitzien (S/V40 dateren immers toch al weer van 1996): een knappe velg en een correct faceliftje kan dus echt wel veel doen.

-edit-
          Net ff op Kapaza gezocht:
          http://www.kapaza.be/Autos/Volvo/906...t_Edition.html --> zalig kleur, maar dat chroom en dat gelakt interieur: hoe verneuk ik een Volvo ?
          http://www.kapaza.be/Autos/Volvo/866...OPOCCASIE.html --> suuuuuperknap, wel geen tempomat en 'k vind 'm duur (is Phase II, toch ?)
          http://www.kapaza.be/Autos/Volvo/714...s_Edition.html --> ook al zo duur, én meer km én geen leder, maar wel de enige Phase III
          Het zijn heel knappe breaks. Ik draai nog steeds mijn hoofd om als ik er één zie.

En ja, die op de foto is een Sports Edition.

Comment

• Heiko heeft een mooie voorspoiler en mooie velgen voor de C70.

Ik zoek nog merken die een bodykit hebben voor de C70.
            Iemand die er nog kent ?
            BMW 428i xDrive Gran Coupé

Comment

• ai, weinig leven op het volvo forum...zal aan het merk liggen zeker ...
              BMW 428i xDrive Gran Coupé

Comment

• Volvo en bodykits passen niet goed samen

Comment

• @e60520i: u vraagt, wij draaien

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Zo ingenieus

+ YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• 't is idd wel heel ingenieus, zo'n driedelig opklapbaar stalen dak! maar het zorgt er wel voor dat het compacter in de kofferruimte kan opgeborgen worden, waardoor de kont niet te zwaar / dik wordt.. zeg nu zelf, de C70 is toch een wondermooie verschijning?
                      freude am fahren

Comment

• De vorige C70 was vele mooiere verschijning.

Comment

• 't zijn totaal verschillende wagens met eenzelfde naam. Volvo-logica zoals we ze al jaren kennen
                          Als ik een nieuwe in 't zwart zie met contrasterende bekleding, zeker langs de achterzijde, ben ik er weg van. Maar de oude blijft me nog steeds langs van alle kanten bekoren. Liefst een facelift, met geblokt zwart rooster vooraan.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Vandaag een 780 gezien

identiek aan deze:

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                            Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                              Vandaag een 780 gezien

identiek aan deze:

Zalig! En zo'n 760GLE heeft onze buur nog gehad, maar in sedan. Zelfde kleur en ook met die blinkende wielen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                Zalig! En zo'n 760GLE heeft onze buur nog gehad, maar in sedan. Zelfde kleur en ook met die blinkende wielen.
                                Mijn schoonouders twee keer idem voor die 760!
                                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                Bestelt
                                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Ik heb drie jaar terug eens een witte 760 als vervangwagen meegekregen.

't Was ne handgeschakelde, voor zo'n oude wagen had 'ie zelfs al airco en 'ie had een kleine 400k km op de teller staan.
                                  Zat serieus wat power achter, vond ik. Of dat gevoel gaf 'ie mij toch.

Jammer genoeg vond ik 'm nogal zompig rijden. Ik vraag niet veel qua corneringskills of communicatie met de weg via het stuur... maar die 760 vond ik toch wat té lomp rijden.
                                  En 'k had zonder er moeite voor te moeten doen op één dag tijd een ganse tank benzine doorgejaagd, en dat was geen kleine tank... zuipen dat dat ding deed. Maar hij had zijn leeftijd en kilometers ook niet mee, natuurlijk.

Maar 't is en blijft wel een charismatische kar.
                                  Life's too short. Not to. Live it.
                                  1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                                  2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                                  2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                                  2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Vorige week zag ik zo-eentje staan, hij sprong mij direct in het oog. Prachtige bak

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                      http://www.kapaza.be/Autos/Volvo/938...24v_170pk.html

Vorige week zag ik zo-eentje staan, hij sprong mij direct in het oog. Prachtige bak

Waaw ! Ferme auto !

Comment

• hij mist alleen nog automaat en lpg, voor de rest is dat mijn uberdroom der dromen

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Iemand geïnteresseerd in een Volvo C70 cabrio?

24.000,00€

Comment

Working...
                                          X