De cabrio
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLVO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door PhoenixVolvolover S60,
u bent een fijn mens !
Niet dat ik het Volvo-virus in die mate heb (ben na een 440 TD-vehikel naar Alfa 147 overgeschakeld -slik :-) - ) maar de C70 vind ik van een tijdloze elegantie getuigen. En die bijkomende attributen staan hem beeldig...
Thanx!
Ph__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Hij begint wel wat oud te worden vind ik. Des al wel te plus blijft een zalige wagen2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peugeot605VOLVOnieuws
Volvo presenteert in Shanghai een bijzondere maar realistische conceptcar onder de naam 3CC. De Volvo 3CC heeft een 2+1 zits configuratie, elektrische aandrijving en heel veel toekomstpotentieel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door super 7Oorspronkelijk geplaatst door Peugeot605VOLVOnieuws
Volvo presenteert in Shanghai een bijzondere maar realistische conceptcar onder de naam 3CC. De Volvo 3CC heeft een 2+1 zits configuratie, elektrische aandrijving en heel veel toekomstpotentieel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peugeot605VOLVOnieuws
Comment
-
Het is de eerste keer dat ik hier in dit topic kom, maar het bevalt mij wel.
Heb de Volvo's altijd wel mooie wagens gevonden.
Vroeger, toen ik zo'n 12 jaar was dacht ik altijd, dat word mijn toekomstige wagen als ik zo een Volvo break zag. De laatste jaren vond ik Opel wel wat meet hebben, maar als ik nu de nieuwe Volvo's hier zie staan, dan krijg ik de smaak terug te pakken.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
Comment