Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• inderdaad, maar iets zegt me dat ik die auto herken. Ik denk dat die 2j geleden ook al eens te koop stond. Ben niet zeker.
    En die neus staat te hoog naar m'n gedacht...

't Blijft een collector's item als hij goed bewaard is (ik denk dat hij herspoten is). Nu nog een beige 3e zetelrij erin en 't is een prima bak.

2015 Volvo V60 D2 aut.
    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• kan het zijn dat er nix anders was als zwart ?

Comment

• nee gij, dé Turbo-kleur was toch zilvergrijs in de reclames?

maar ook andere kleuren:

enz ...

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Wat zijn de pijnpunten van een Volvo C70 2.0T?

Edit: Het gaat over het model van 1998-2002.

Comment

• Radiator wil wel 's lekken.
            ABS-computer kan moeilijk doen.

Voor de rest mss nog typische 850/S70/V70-kwaaltjes... als die er al zijn (ik ken ze alvast niet). Voor veelvuldig gebruik smeekt de kar wel om een LPG-installatie. De 2.0T is verre van zuinig te noemen (reken toch op een 11 liter per 100 km). Maar 't is wel de motorisatie die je moet hebben wil je je taksen wat beperken. De cabrio zou ik wel links laten liggen als 't cabrio-aspect niet echt belangrijk is, hoe knap die ook moge zijn . De C70 rijdt volgens velen immers opmerkelijk beter/stijver.
            De C70 is trouwens een van de weinige modellen waar je vooral in België je slag mee kunt slaan. In DE zijn ze een pák duurder.
            Als je zoekt kan je hier een mooi exemplaar vinden met minder dan 150.000km onder de € 8500. Ja, da's nog altijd veel in vgl. met een S70/S60 benzine, maar de C70 is imo wel de mooiste Volvo van de laatste 25 jaar. Kon de 3'er coupé en CLK aan met de vingers in de neus als 't over elegantie ging.
            Life's too short. Not to. Live it.
            1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
            2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
            2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
            2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Wel automaat, geen schuifdak Voor de rest vind ik dat eigenlijk een koopje.

Comment

• De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Wat kost een lpg-installatie inclusief plaatsing? Ik denk dat je een €1500 toch mag tellen, nee?

Comment

• Chipje in duwen: 220-230pk

Ofwel, koop de mijne Hij staat te koop...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                    http://www.kapaza.be/Autos/Volvo/145...Volvo_C70.html

Wel automaat, geen schuifdak Voor de rest vind ik dat eigenlijk een koopje.
                    Beikes... automaat.

Die heeft overigens dezelfde lak als ik op mijn S40: afblijven als 't geen binnenblijver is geweest.
                    Ik vind 't 'n zeer broze lak die rap flets van uitzicht wordt.

Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                    http://www.kapaza.be/Autos/Volvo/145...ll_option.html

Wat kost een lpg-installatie inclusief plaatsing? Ik denk dat je een €1500 toch mag tellen, nee?
                    Die is knap ! En nog 's minder kilometers ook.
                    € 1500 lijkt me wat aan de lage kant, niet ? Ik gok altijd op min. € 2000 voor een deftige installatie. Je wilt daar toch geen rommel insteken ?

@Gregoryjoseph
                    Zo'n Volvo 5-cilinder vind ik toch iets aparts hoor.
                    Ook in vergelijking met de 4-cilinder turbomotoren van Saab.
                    Al zal die laatste mss wel de vlotste zijn... .
                    Last edited by sibi; 20/01/2009, 13:55.

Comment

• Er staat nog niks vast dat ik iets ga kopen he(zie bijkomende auto-topic)

Ik heb geen gedacht van prijzen van lpg-installaties... Ideaal zou zijn dat ik er eentje met lpg-installatie tegenkom, maar die vind ik niet

Ik vind die grijze ook superknap! Je vindt wel veel 2.4T's, maar je moet ergens de grens leggen natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
                        Chipje in duwen: 220-230pk

Ofwel, koop de mijne Hij staat te koop...
                        Op het moment wil ik een C70, net zoals ik een maand geleden een Saab 9-3 wou

Maar zoals gezegd, het staat niet vast dat ik al een andere auto koop.

Comment

Er staat nog niks vast dat ik iets ga kopen he(zie bijkomende auto-topic)

Ik heb geen gedacht van prijzen van lpg-installaties... Ideaal zou zijn dat ik er eentje met lpg-installatie tegenkom, maar die vind ik niet

Ik vind die grijze ook superknap! Je vindt wel veel 2.4T's, maar je moet ergens de grens leggen natuurlijk.
                          Inderdaad, C70's werden/worden niet bepaald als kilometervreter gekocht.
                          Dan was/is 'n LPG-installatie ook niet direct nodig natuurlijk.

2.4T is op jouw, en ook mijn, leeftijd wat te hoog gegrepen.
                          De taksen, en vooral de verzekering kosten in vgl. met de auto zelf absurd veel.

Comment

• Nu, "kilometervreter" is veel gezegd. Ik doe een 20k km per jaar. Maar 10 l benzine per 100 km is best wel aan de dure kant voor een student...

Het is zoals je zegt, niet enkel de aankoop moet bekeken worden, ook de kosten om de auto rijdende te houden... En ik denk dat mijn ouders 163 pk ook wel ongeveer het max zullen vinden voor mij

Comment

Op het moment wil ik een C70, net zoals ik een maand geleden een Saab 9-3 wou

Maar zoals gezegd, het staat niet vast dat ik al een andere auto koop.

Kom je naar de turbomeeting? Ik krijg je wel overtuigd

Mijne is trouwens officieel ingeschreven op 110kW/150pk, dat is juist zo'n grens die goedkoper uitvalt... Maar hij heeft 225pk

Nu zo'n C70 heb ik ook altijd mooi gevonden, zeker in dat speciaal oranje kleur...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
                                Kom je naar de turbomeeting? Ik krijg je wel overtuigd

Mijne is trouwens officieel ingeschreven op 110kW/150pk, dat is juist zo'n grens die goedkoper uitvalt... Maar hij heeft 225pk

Nu zo'n C70 heb ik ook altijd mooi gevonden, zeker in dat speciaal oranje kleur...
                                Nope, ik heb een examen maandag... Je zal nog even moeten leuren

Comment

Nope, ik heb een examen maandag... Je zal nog even moeten leuren
                                  Komt in orde Saab verbruikt in ieder geval minder dan die C70

Comment

• Wat verbruikt die gemiddeld? 9l?

Comment

Wat verbruikt die gemiddeld? 9l?
                                      Bij normale rijstijl alles gemengd (autostrade, stad, ...) en af en toe toch eens op het gas staan een 8,3-8,5L... Op autostrade 7-7,2L
                                      Mijn Eco-record is 7.8 liter met een volledige bak

1keer had ik 6,4L op de autostrade Wel met originele 16" velgen en constant 120... Op de motor staat dan ook "Ecopower"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten

Supervet ding!

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Wel leuk dat het al een oldie is...

Comment

• zo een C70 zie ik ook wel zitten ipv onze 460
                                          (maar slechts 4 zitplaatsen, da's eentje te weinig )

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Working...
                                          X