Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• zo een 850 blijft prachtig stijlvol hé. Die wagens zijn idd onverwoestbaar.Mijn leeraar had met de zijne 500000km en bezocht zelfs regelmatig Zolder.
    BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Iedereen al gehoord dat de zweedse overheid garant staat voor Volvo?

Wordt het weer een staatsbedrijf?Het rare vind ik dat ze dit niet wilden doen voor Saab

Zit er meer toekomst in Volvo?

Comment

• i volvo

saab ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter leever Bekijk Berichten

En nog eentje van de voorzijde;

ha, gevonden
          Zeer knappe wagen , 13 jaar oud en al xenon lichten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
            ha, gevonden
            Zeer knappe wagen , 13 jaar oud en al xenon lichten?
            Nee AdriH,zijn angel-eyes met halogeen pitten.(lijkt wel xenon)

Comment

• jammer

wat doen die lelijke angel-bmw-ogen in een volvo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                jammer

wat doen die lelijke angel-bmw-ogen in een volvo
                Licht geven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter leever Bekijk Berichten
                  Iedereen al gehoord dat de zweedse overheid garant staat voor Volvo?

Wordt het weer een staatsbedrijf?Het rare vind ik dat ze dit niet wilden doen voor Saab

Zit er meer toekomst in Volvo?
                  Volvo zit toch wat mij betreft serieus in de lift met de C30 en de XC60. Ze waren al goed bezig met de nieuwere versies maar denk dat de opmars nu stilaan zal beginnen .

En Saab tja, vind het ook mooie wagens maar zie er geen echte toekomst meer in qua rendement. Maar wie ben ik uiteraard

Comment

• Volvo

Is da nu zo of niet, dat alle Volvo's fabriek af enkel kunnen rijden met hun lichten aan ?

Gisteren (maandag) was het lekker aan het stortregenen, en wat kom ik tegen ... en Volvo, vrij recent model maar niet recentste, zonder lichten aan. Viel wel enorm op, en daarna viel ie ineens niet meer op ...

Is dat nu een Volvo die ingevoerd is uit Timboektoe (waar het 1 maal om de 7 jaar regent), of heeft die mens dat express laten afzetten ?

Comment

• Volvo's hun lichten liggen niet altijd aan af-fabriek hoor. Kan je wel aan of uit laten zetten dacht ik in de garage, is gewoon iets in de software.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door \/\/outer Bekijk Berichten
                        Volvo's hun lichten liggen niet altijd aan af-fabriek hoor.
                        't is dat wat ik vraag :

Hoe gaat dat dan : kop, of munt, wat denk je Jef ?
                        Kop !
                        OK, en het is ... munt.
                        Goed zo, deze wagen zijn lichten zullen niet automatisch branden.

Comment

• Lol, ik wil maar zeggen, dat de klant de keuze 100% zeker zal krijgen. De V40 waar ik eens even mee gereden heb daar kon ik gewoon zelf m'n lichten aan of uit leggen wanneer ik dat wilde.

Comment

• Kudde Volvo's ontsnapt
                            De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!

Zalige reclame, zalige auto's

Comment

• Doet me altijd enorm hard denken aan Amerikaanse wagens uit dezelfde periode.

Comment

• Je kan sowieso je lichten uitzetten hoor. Het enige verschil volgens mij is dat bij volvo de lichten uitgaan als je het contact aflegt, dus dat je ze eigenlijk nooit zelf moet uitdoen.
                                1990 SAAB 900i 2.1-16

Comment

• Bij onze 850 is er een andere schakelaar ingeplaatst waardoor de lichten afgezet kunnen worden.

Comment

• Je kan dat gewoon vragen bij de dealer hoor. Op de moderne auto's is het gewoon een kwestie van instellen van de elektronica. Ik heb een V50 die altijd met lichten aan rijdt, een vriend van mij heeft een S40 van zelfde bouwjaar en die kan zijn lichten uitzetten, heeft dat ook speciaal gevraagd.

Maareuh... binnen enkele jaren MOET elke wagen altijd met lichten aan rijden hoor. Wettelijk verplicht vanuit Europa.

Is dus zinloze discussie

Comment

• bij de S40 moet je aan de hendel van het groot licht blijven trekken, de lichten aanzetten en weer afzetten en 't is gewisseld van drl naar niet-drl.
                                      Andere modellen moeten naar de dealer voor programmatie, oudere modellen kunnen idd met een andere schakelaar omgezet worden.

edit: de V70 classisc heeft zelfs een klein knopje dat je met een schroevendraaier kan verzetten in de schakelaar
                                      Last edited by Bompa; 29/03/2009, 10:12.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk Berichten

Maareuh... binnen enkele jaren MOET elke wagen altijd met lichten aan rijden hoor. Wettelijk verplicht vanuit Europa.
                                        Is dat zo, men heeft het hier nu al jaren over maar veel schot zit er niet in die zaak .

Comment

• Hebben niet alle volvo's dan een draaischakelaar links van het stuur waar je kan kiezen tussen uit, standlichten of aan? Die hier thuis hebben dat iig alledrie.
                                          1990 SAAB 900i 2.1-16

Comment

Working...
                                          X