Dat zijn dus zalige velgen voor die auto he!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLVO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
een zwarte wagen vind ik ALTIJD mooi ,dan ook enkel en alleen als hij echte ,echt in nieuwstaat verkeerd.
Van het minste putje of krasje is hij om zeep
ikzelf heb voor mijn nieuwe S60 grijs metalic genomen (alhoewel ik zwart liever zie).Dit gewoon omdat dat kleur heel gemakkelijk te onderhouden is.Als er krassen inzitten of putjes valt het veeeeel minder op (en ook als hij vuil is)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door optimistIk zie net dat Volvo serieuze kortingen geeft op de modellen S60 en V70 (15%). Zou dat gaan betekenen dat de S60 stillaan einde reeks is... Zijn er al foto's van zijn opvolger op facelift bekend?
Nee, komt door het Salon in Januari, Volvo heeft de traditie een maand ervoor al salonkortingen te geven
btw, er is nog niet zo lang geleden een facelift geweest dus ge moet u geen zorgen maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door juweeltjeeen zwarte wagen vind ik ALTIJD mooi ,dan ook enkel en alleen als hij echte ,echt in nieuwstaat verkeerd.
ikzelf heb voor mijn nieuwe S60 grijs metalic genomen (alhoewel ik zwart liever zie).Dit gewoon omdat dat kleur heel gemakkelijk te onderhouden is.Als er krassen inzitten of putjes valt het veeeeel minder op (en ook als hij vuil is)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SEVANOOorspronkelijk geplaatst door juweeltjeeen zwarte wagen vind ik ALTIJD mooi ,dan ook enkel en alleen als hij echte ,echt in nieuwstaat verkeerd.
je wilt m'n pa z'n zwarte 520i niet zien verschrikkelijk gewoon.2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroemOorspronkelijk geplaatst door optimistIk zie net dat Volvo serieuze kortingen geeft op de modellen S60 en V70 (15%). Zou dat gaan betekenen dat de S60 stillaan einde reeks is... Zijn er al foto's van zijn opvolger op facelift bekend?
Nee, komt door het Salon in Januari, Volvo heeft de traditie een maand ervoor al salonkortingen te geven
btw, er is nog niet zo lang geleden een facelift geweest dus ge moet u geen zorgen maken
s60 eindereeks en hij is nog maar 3 jaar op de markt :o en heeft pas een niewe facelift gekregen
zoals mijn voorganger het al gezegd heeft je krijgt bij aankoop van een s60 tijdens het salon de topline gratis wat overeenkomt met 6.280€ (volgens kataloog).
wanneer je gewoon tijdens het jaar een nieuwe koopt kan je maximaal 7.4% krijgen voor een S60 en 10% voor en v70.Alles hangt natuurlijk af van het type....ik denk wanneer je eer R zou kopen er wel iets meer af te pingen valt.
dat waren mijn vaststellingen toen ik koos voor de S60. Januari komt hij binnen
Comment
-
Nog een prachtige S60
2.4 Turbodiesel 163 pk / 340 Nm
17'' Tethysvelgen Volvo (225/45/17)
Lederen interieur
Cruise control
Airco
Regensensor
Spaceball versnellingspook
Lederen stuur en lederen handrem
Veranderingen:
-30 mm verlaging
boze blik (MS-Design)
Zonneband Club
Rode remklauwen
Zijschorten en achterbumper Baldelli
Custom made uitlaat
Alle plastiek onderdelen in koetwerkkleur meegespoten
Subwoofer Rockford Fosgate 600W RMS 1200W piek
Versterker Rockford Fosgate 501BD
Neonkit (rood)
Amberkleurige pinkerlichtjes
Comment
-
Een film over de S60 (vorig modeljaar) getuned door MR
Kostprijs 60000€
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door juweeltjeOorspronkelijk geplaatst door Volvolover S60
mooie V50 maar.....o jééééé bleek leder....neem nog eens een foto als hij een jaar of 3 oud zal zijn
Comment
Comment