Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat zijn dus zalige velgen voor die auto he!
    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• De zwarte V70 R is dus zo ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Volvolover S60

:shocked!:
        2015 BMW F11 520dA
        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

is toch een mooie coupe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door carlimits crew
            Oorspronkelijk geplaatst door Volvolover S60
            is toch een mooie coupe
            alleen het interieur bij deze (en alle volvo's) vind ik zo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door carlimits crew
              is toch een mooie coupe
              Dacht ik ook ... Zie is wat donkere ruiten en schone velgen allemala kunnen doen !

Comment

• een zwarte wagen vind ik ALTIJD mooi ,dan ook enkel en alleen als hij echte ,echt in nieuwstaat verkeerd.

Van het minste putje of krasje is hij om zeep

ikzelf heb voor mijn nieuwe S60 grijs metalic genomen (alhoewel ik zwart liever zie).Dit gewoon omdat dat kleur heel gemakkelijk te onderhouden is.Als er krassen inzitten of putjes valt het veeeeel minder op (en ook als hij vuil is)

Comment

• Ik zie net dat Volvo serieuze kortingen geeft op de modellen S60 en V70 (15%). Zou dat gaan betekenen dat de S60 stillaan einde reeks is... Zijn er al foto's van zijn opvolger op facelift bekend?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er

dit vind ik nu eens een mooie volvo se ! zalige bak!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door optimist
                      Ik zie net dat Volvo serieuze kortingen geeft op de modellen S60 en V70 (15%). Zou dat gaan betekenen dat de S60 stillaan einde reeks is... Zijn er al foto's van zijn opvolger op facelift bekend?
                      Niet te optimistisch é

Nee, komt door het Salon in Januari, Volvo heeft de traditie een maand ervoor al salonkortingen te geven

btw, er is nog niet zo lang geleden een facelift geweest dus ge moet u geen zorgen maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door juweeltje
                        een zwarte wagen vind ik ALTIJD mooi ,dan ook enkel en alleen als hij echte ,echt in nieuwstaat verkeerd.

ikzelf heb voor mijn nieuwe S60 grijs metalic genomen (alhoewel ik zwart liever zie).Dit gewoon omdat dat kleur heel gemakkelijk te onderhouden is.Als er krassen inzitten of putjes valt het veeeeel minder op (en ook als hij vuil is)
                        Merk ik ook bij onze XC90... Na 8 maanden staat hij al vol met krassen , verschrikkelijk! En dat ontsiert nu juist de wagen ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SEVANO
                          Oorspronkelijk geplaatst door juweeltje
                          een zwarte wagen vind ik ALTIJD mooi ,dan ook enkel en alleen als hij echte ,echt in nieuwstaat verkeerd.

Merk ik ook bij onze XC90... Na 8 maanden staat hij al vol met krassen , verschrikkelijk! En dat ontsiert nu juist de wagen ...

je wilt m'n pa z'n zwarte 520i niet zien verschrikkelijk gewoon.
                          2015 BMW F11 520dA
                          1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem
                            Oorspronkelijk geplaatst door optimist
                            Ik zie net dat Volvo serieuze kortingen geeft op de modellen S60 en V70 (15%). Zou dat gaan betekenen dat de S60 stillaan einde reeks is... Zijn er al foto's van zijn opvolger op facelift bekend?
                            Niet te optimistisch é

Nee, komt door het Salon in Januari, Volvo heeft de traditie een maand ervoor al salonkortingen te geven

btw, er is nog niet zo lang geleden een facelift geweest dus ge moet u geen zorgen maken
                            15% gij zijt zot zeker?
                            s60 eindereeks en hij is nog maar 3 jaar op de markt :o en heeft pas een niewe facelift gekregen

zoals mijn voorganger het al gezegd heeft je krijgt bij aankoop van een s60 tijdens het salon de topline gratis wat overeenkomt met 6.280€ (volgens kataloog).

wanneer je gewoon tijdens het jaar een nieuwe koopt kan je maximaal 7.4% krijgen voor een S60 en 10% voor en v70.Alles hangt natuurlijk af van het type....ik denk wanneer je eer R zou kopen er wel iets meer af te pingen valt.

dat waren mijn vaststellingen toen ik koos voor de S60. Januari komt hij binnen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                              Oorspronkelijk geplaatst door M3'er

dit vind ik nu eens een mooie volvo se ! zalige bak!!
                              Die is in één woord: af!

Comment

• Nog een prachtige S60

2.4 Turbodiesel 163 pk / 340 Nm
                                17'' Tethysvelgen Volvo (225/45/17)
                                Lederen interieur
                                Cruise control
                                Airco
                                Regensensor
                                Spaceball versnellingspook
                                Lederen stuur en lederen handrem

Veranderingen:

-30 mm verlaging
                                boze blik (MS-Design)
                                Zonneband Club
                                Rode remklauwen
                                Zijschorten en achterbumper Baldelli
                                Custom made uitlaat
                                Alle plastiek onderdelen in koetwerkkleur meegespoten
                                Subwoofer Rockford Fosgate 600W RMS 1200W piek
                                Versterker Rockford Fosgate 501BD
                                Neonkit (rood)
                                Amberkleurige pinkerlichtjes

Comment

• Comment

• Een film over de S60 (vorig modeljaar) getuned door MR

Kostprijs 60000€

Comment

mooie V50 maar.....o jééééé bleek leder....neem nog eens een foto als hij een jaar of 3 oud zal zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door juweeltje

mooie V50 maar.....o jééééé bleek leder....neem nog eens een foto als hij een jaar of 3 oud zal zijn
                                        Het leder goed onderhouden kan wonderen doen ... Maja, wnr je die V50 als werkpaard gebruikt is beige leder niet zo handig !

Comment

• thuis hebben we ook beige leder, na 2 jaar ziet dat der nog schoon uit, behalve de bestuurderszetel, die ziet af

Comment

Working...
                                          X