Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten

Heico

bron : wordcarfans.com

Prachtig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk Berichten
      die nieuwe V70 is zooo lekker meneer.... de eerste tests zullen een dezer dagen verschijnen zeker?
      EN! ook met de 2.0D te verkrijgen... alleen weet ik niet of ik blij moet zijn:
      - minder leuke motor dan de D5
      + betere verkoopcijfers
      + dus beter occasie-aanbod binnen paar jaar
      + leukere taks

maar wegen alle +'kes op tegen het -'eke....

2015 Volvo V60 D2 aut.
      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Zoveel moet die motor niet onderdoen voor de D5 hoor. Ik vond de D5 in de S60 van mijn zus ronduit teleurstellend in vergelijking met mijn auto. De 2.0D die ik gereden heb (weliswaar in een Mondeo) reed dan veel beter. Het was precies of het koppel beter aanspreekbaar was dan bij de auto van mijn zus. De minste beroering van het gaspedaal in eender welk toerentalgebied deed de auto pijlsnel vooruit gaan.

Comment

• dat zijn net dezelfde buitenspiegels als bij de mondeo.
          Waarom krijgt de mondeo dan geen ingewerkte pinkers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
            Zoveel moet die motor niet onderdoen voor de D5 hoor. Ik vond de D5 in de S60 van mijn zus ronduit teleurstellend in vergelijking met mijn auto. De 2.0D die ik gereden heb (weliswaar in een Mondeo) reed dan veel beter. Het was precies of het koppel beter aanspreekbaar was dan bij de auto van mijn zus. De minste beroering van het gaspedaal in eender welk toerentalgebied deed de auto pijlsnel vooruit gaan.
            zet ze eens naast elkaar

Als m'n vrouw een S40 1.6D vervangwagen krijgt vindt ze ook dat die beter optrekt dan onze V70. Maar als je de cijfers bekijkt, of als je ze naast elkaar zet (of als je naar de teller kijkt), merk je wel de snellere van de twee, en we hebben dan nog niet eens een D5 maar een 2.5D.
            Door zijn demping en stugheid is voelt een S60 en V70 veel minder vlot aan.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Comment

• jammer dat die niet meer origineel is.
                turbo-velgen van de 240, bumper van een 240, sukkelachtige lichten erop, chroomringen rond koplampen meergespoten en waarschijnlijk nog wat prul.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• In het begin moest ik er niets van hebben maar hoe meer ik hem zie hoe mooier ik hem vind.

AutoWeek is het grootste auto portaal met het laatste...

Comment

• Volvo S80 High Performance Concept by Heico

BRON
                    Deze maakt het gemis van nieuwe R-modellen een beetje draagbaarder.. Wat een beauty!

Comment

• worldcarfans

Comment

• Comment

• Behoorlijk vet

Door die kenmerkende heupen zien 'getunede' Volvo's er altijd enorm breed en stoer uit, vind ik.
                          Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Ben van plan om mij bij de Volvo-meute aan te sluiten door de aankoop van een V50. Nu ben ik al een aantal garages afgelopen en overal wordt ik goed geholpen, maar wanneer de offerte wordt opgesteld is het telkens hetzelfde. De Topline voor 500 euro en verder gaat het niet. Dus geen extra korting!

Is dat normaal of ligt dat aan mijn onderhandelingstalent? Wat moet er mogelijk zijn?

Wat hebben jullie zo al uit de brand kunnen slepen bij de aankoop van een nieuwe Volvo?
                            Hyundai Tucson 1.6GDI (2016)
                            Citroen C3 visiodrive 1.4i (2010)

Comment

• mijn ervaring is dat er beter gediscuteerd wordt over accesoires dan over aankoopkorting... (alle, wat ik al een paar keer gehoord heb van kennissen).
                              Toen ik informeerde voor een firmawagen destijds, waren ze redelijk strak (9% met gratis paketten of 13% zonder gratis paketten voor een fleetklant), maar ze konden als ze echt wilden wel een speciale effort doen, maar dat was dan vooral om binnen te geraken bij die firma.
                              In elk geval goede keuze

Van welke streek ben je?

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Comment

• Vette volvo zeg!!!

Hoe zit het eigenlijk met de verkoop van de C30. Ik heb de indruk dat ik 'm nog niet al te vaak zie rijden...

Comment

• Ik ga binnenkort eens kijken of 'n C70 niet in 't budget past als opvolger voor mijn 320Cd... Iemand ervaring met de 2.4 D automaat? (163PK)
                                    ----------------------------------------------------------------------------------
                                    2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                    2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                    Pictures here: BMW 7 Series
                                    1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                    Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                                    It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                    It might need half a starsystem to turn around,
                                    but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                    Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• bron : volvo

Comment

• bron : Volvo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                                          Ik ga binnenkort eens kijken of 'n C70 niet in 't budget past als opvolger voor mijn 320Cd... Iemand ervaring met de 2.4 D automaat? (163PK)
                                          Nu nog niet; maar over een maand staat de nieuwe s80 van mijn pa voor de deur en dan zal ik het wel weten. Maar ik heb er wel het volste vertrouwen in want zijn huidige v70 is ook 2.4D maar die had toen 128pk (denk ik) en dat is al een vinnige auto (wel handmatig)
                                          1990 SAAB 900i 2.1-16

Comment

Working...
                                          X