Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
    Damn! ik heb hier nog twee formulieren liggen, en heb nog niet meegedaan... 'jaarde!
    wsl zult ge dat nog wel kunnen hebben als ge meedoet, ik denk niet dat zoveel volvorijders aan zo'n wedstrijdjes meedoen

Comment

• Hehehe, dankewel, Tiso. Ik heb nu ook 2 coupons, om te ruilen voor een lampje

Er doen er misschien wel meerderen mee, maar ze zijn misschien niet allemaal zo slim om de drie vragen juist te beantwoorden

2015 Volvo V60 D2 aut.
      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Hehehe, dankewel, Tiso. Ik heb nu ook 2 coupons, om te ruilen voor een lampje

Er doen er misschien wel meerderen mee, maar ze zijn misschien niet allemaal zo slim om de drie vragen juist te beantwoorden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tiso Bekijk Berichten
          Ik had meegedaan aan het wedstrijdje voor de Iphone, en de eerste 1000 deelnemers krijgen een dynamolampje. Ik ben het daarjuist gaan halen
          Ik dacht dat het de eerste 5000 waren.
          Hier hebben we ook twee bons.

Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
          Zo moeilijk waren ze nu ook weeral niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten

dat kan ook ja,
            als ge een beetje logisch nadenkt, is het idd niet moeilijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tiso Bekijk Berichten
              dat kan ook ja,
              als ge een beetje logisch nadenkt, is het idd niet moeilijk
              dat heb ik ook niet gezegd
              Voor ons, autofielen, is dat een makkie, voor mijn vrouw, die wat geindoctrineerd is door mij op autogebied , was het al wat moeilijker, maar toch had ze ze alle drie juist. Maar dat was waarschijnlijk omdat ik haar gezegd heb dat het HAAR lampje niet ging zijn als ze niet alle drie de vragen juist had

idd, de eerste 5000

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

dat heb ik ook niet gezegd
                Voor ons, autofielen, is dat een makkie, voor mijn vrouw, die wat geindoctrineerd is door mij op autogebied , was het al wat moeilijker, maar toch had ze ze alle drie juist. Maar dat was waarschijnlijk omdat ik haar gezegd heb dat het HAAR lampje niet ging zijn als ze niet alle drie de vragen juist had

idd, de eerste 5000
                Bwa, ik herinner mij nog maar 2 vragen, maar ze waren volgens mij toch redelijk logisch, die met de batterij en die van de temperatuur van de banden.
                Omdat we wel wat meer kennen op autogebied is het idd wel gemakkelijker voor ons.

Comment

• ‘Volvo wordt duurder’

13-11-2007 07:44 - autointernationaal

Ford zal zijn Zweedse dochtermerk Volvo niet verkopen en zal schaalvoordelen verliezen als het zijn merken Jaguar en Land Rover van de hand doet. Dat heeft de topman van Volvo, Frederick Arp, gisteren gezegd in een interview met een Spaanse krant.
                  ’Afgelopen zomer werd een analyse uitgevoerd om na te gaan wat Volvo voor het Ford concern betekent. Daarna is besloten om de verkoop van Jaguar en Land Rover voort te zetten, maar niet die van Volvo’, aldus Arp. Afgelopen donderdag gaf Ford te kennen dat ‘het verbeteren van de prestaties van Volvo prioriteit heeft’ en dat het merk moet evolueren naar een meer autonome divisie, buiten de organisatiestructuur van het merk Ford. Achter de schermen zal de samenwerking evenwel worden voortgezet, met name op het vlak van inkoop en technische ontwikkeling.
                  Volgens Arp komen de investeringen van Ford in Volvo overeen met de prognoses. ‘Als Jaguar en Land Rover uiteindelijk verkocht worden, zullen we schaalvoordelen verliezen’, zo stelt hij. Ford houdt vooralsnog vast aan zijn plan om de 2 Britse merken op korte termijn te verkopen. Steeds meer analisten betwijfelen echter de juistheid van deze keuze, want Land Rover maakt inmiddels winst en bij Jaguar lijkt de ergste pijn voorbij te zijn. Maar cash geld kan de doorslag geven, zo laat Arp doorschemeren: ’ Het staat vast dat Ford grote financiële problemen heeft en dat de groep zich moet reorganiseren’.
                  ‘Voor Volvo is de Noord Amerikaanse markt goed voor 26 % van de verkoop, maar dat zal dit jaar slechts 22 % zijn. Bovendien ondervinden wij de negatieve gevolgen van de hoge euro en de lage dollar’. Afgelopen donderdag werd bekend gemaakt dat Volvo als gevolg van de ongunstige wisselkoers momenteel in de rode cijfers zit. In een interview met de Zweedse zakenkrant Dagens Industri maakte Arp afgelopen weekend bekend dat hij van Ford de opdracht heeft gekregen om binnen 4 maanden een plan te schrijven hoe Volvo weer winstgevend dient te worden. Hij beschouwt dit als de moeilijkste opgave tot dusver. Het plan wordt in overleg met de Zweedse vakbonden geschreven, hetgeen doet vermoeden dat ontslagen onvermijdelijk zijn. Er zijn evenwel geen concrete plannen om op korte termijn auto’s in de Verenigde Staten te gaan bouwen, zoals BMW en Mercedes-Benz reeds doen. De kwestie wordt volgens Arp pas actueel in 2012 of 2013, als Volvo (en Ford) gaat werken met een nieuwe generatie platforms.
                  Arp liet tijdens het interview weten een nieuwe prijsstrategie voor te stellen met een hogere prijsstelling voor de diverse modellen. Betere en meer hoogwaardige producten moet de stijging van de tarieven rechtvaardigen. Volvo dient zich op deze manier nog meer te positioneren als premiummerk. De Zweedse dochter krijgt meer vrijheid van het Amerikaanse hoofdkantoor, nu het niet meer opgesloten zit in de ‘PAG’ (Premier Automotieve Group) luxedivisie. Dat de financiële resultaten van Volvo voortaan apart gepresenteerd zullen worden (en niet meer op divisieniveau) kan enorm stimulerend werken, zo laat Arp weten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                    ‘Volvo wordt duurder’

13-11-2007 07:44 - autointernationaal

Ford zal zijn Zweedse dochtermerk Volvo niet verkopen en zal schaalvoordelen verliezen als het zijn merken Jaguar en Land Rover van de hand doet. Dat heeft de topman van Volvo, Frederick Arp, gisteren gezegd in een interview met een Spaanse krant.
                    ’Afgelopen zomer werd een analyse uitgevoerd om na te gaan wat Volvo voor het Ford concern betekent. Daarna is besloten om de verkoop van Jaguar en Land Rover voort te zetten, maar niet die van Volvo’, aldus Arp. Afgelopen donderdag gaf Ford te kennen dat ‘het verbeteren van de prestaties van Volvo prioriteit heeft’ en dat het merk moet evolueren naar een meer autonome divisie, buiten de organisatiestructuur van het merk Ford. Achter de schermen zal de samenwerking evenwel worden voortgezet, met name op het vlak van inkoop en technische ontwikkeling.
                    Volgens Arp komen de investeringen van Ford in Volvo overeen met de prognoses. ‘Als Jaguar en Land Rover uiteindelijk verkocht worden, zullen we schaalvoordelen verliezen’, zo stelt hij. Ford houdt vooralsnog vast aan zijn plan om de 2 Britse merken op korte termijn te verkopen. Steeds meer analisten betwijfelen echter de juistheid van deze keuze, want Land Rover maakt inmiddels winst en bij Jaguar lijkt de ergste pijn voorbij te zijn. Maar cash geld kan de doorslag geven, zo laat Arp doorschemeren: ’ Het staat vast dat Ford grote financiële problemen heeft en dat de groep zich moet reorganiseren’.
                    ‘Voor Volvo is de Noord Amerikaanse markt goed voor 26 % van de verkoop, maar dat zal dit jaar slechts 22 % zijn. Bovendien ondervinden wij de negatieve gevolgen van de hoge euro en de lage dollar’. Afgelopen donderdag werd bekend gemaakt dat Volvo als gevolg van de ongunstige wisselkoers momenteel in de rode cijfers zit. In een interview met de Zweedse zakenkrant Dagens Industri maakte Arp afgelopen weekend bekend dat hij van Ford de opdracht heeft gekregen om binnen 4 maanden een plan te schrijven hoe Volvo weer winstgevend dient te worden. Hij beschouwt dit als de moeilijkste opgave tot dusver. Het plan wordt in overleg met de Zweedse vakbonden geschreven, hetgeen doet vermoeden dat ontslagen onvermijdelijk zijn. Er zijn evenwel geen concrete plannen om op korte termijn auto’s in de Verenigde Staten te gaan bouwen, zoals BMW en Mercedes-Benz reeds doen. De kwestie wordt volgens Arp pas actueel in 2012 of 2013, als Volvo (en Ford) gaat werken met een nieuwe generatie platforms.
                    Arp liet tijdens het interview weten een nieuwe prijsstrategie voor te stellen met een hogere prijsstelling voor de diverse modellen. Betere en meer hoogwaardige producten moet de stijging van de tarieven rechtvaardigen. Volvo dient zich op deze manier nog meer te positioneren als premiummerk. De Zweedse dochter krijgt meer vrijheid van het Amerikaanse hoofdkantoor, nu het niet meer opgesloten zit in de ‘PAG’ (Premier Automotieve Group) luxedivisie. Dat de financiële resultaten van Volvo voortaan apart gepresenteerd zullen worden (en niet meer op divisieniveau) kan enorm stimulerend werken, zo laat Arp weten.
                    Elk merk wordt duurder, dus...

Comment

Elk merk wordt duurder, dus...
                      info@autointernationaal.nl

En sommige niet. VW had beloofd de Golf niet duurder te maken dan 'ie al was

Comment

• Fabrikant van navigatiesystemen Garmin en Volvo hebben de handen ineengeslagen en een draagbaar navigatiesysteem ontwikkeld. Het verschil met andere draagbare systemen is dat deze niet met een zuignap aan de voorruit gemonteerd wordt, maar op een steun bovenop het dashboard.

Volvo ontwierp de dashboardsteun voor de Nüvi 760T, het nieuwste model van Garmin. Het apparaat is draadloos te plaatsen. Uiteraard zit er een veiligheidsgedachte achter, want Volvo blijft Volvo. Het Zweedse merk meldt dat door de voorruit vrij te houden, er minder afleiding is voor de bestuurder, wat de verkeersveiligheid ten goede komt. Veiligheidsexperts van het Volvo Car Safety Centre geven tevens aan dat door de plaats op het dashboard er geen nadelige gevolgen zijn voor inzittenden in geval van een botsing.

De software van de Nüvi 760T toont niet alleen wegenkaarten van heel Europa twee- en driedimensionaal op het breedbeeldscherm. Ook bevat dit systeem informatie zoals de weg naar de dichtstbijzijnde dealer.
                        Het navigatiepakket is beschikbaar voor alle nieuwe Volvo’s. In enkele oudere modellen is het systeem echter ook te monteren. De S80 vanaf 1999, de S60 en V70 vanaf 200 en XC70 vanaf 2001 en de recente uitvoeringen van de S450, V50, C70 en XC90 kunnen het apparaat de weg laten wijzen.

Het systeem is vanaf eind dit jaar verkrijgbaar voor 699 euro, inclusief montage.

Bron: Autoweek

Iemand prijzen voor de Belgische markt?

Last edited by Moeftie; 21/11/2007, 14:57.
                        Hyundai Tucson 1.6GDI (2016)
                        Citroen C3 visiodrive 1.4i (2010)

Comment

• mooi !

Comment

• maar wel fout geparkeerd é Bobo en nog niet zover van het flikkekot

Comment

• neenee

Comment

• Dit ziet er een wicked kraam uit :

Essen Motorshow 2007

Comment

• *pakt zijn doos cleanex*

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• In Nederland lopen momenteel Winter Acties.

Wat mij vooral interesseert is die kunststof beschermingsmat met een perfecte pasvorm, anti-sliplaag en opstaande rand die uw bagageruimte beschermt tegen vuil en vocht.

Enig idee of er België ook zo'n promoties zijn of komen?

Comment

• ach, voor 65 EUR rijd je al eens op en af naar de eerste dealer over de grens
                                      Geen idee of ze in B loopt, die actie. Misschien passeer ik de eerste dagen eens bij m'n dealer, dan vraag ik het wel even.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

ach, voor 65 EUR rijd je al eens op en af naar de eerste dealer over de grens
                                        Geen idee of ze in B loopt, die actie. Misschien passeer ik de eerste dagen eens bij m'n dealer, dan vraag ik het wel even.
                                        Moet voor mijn werk regelmatig in Maastricht zijn... dus die gedachte was ook al door mijn hoofd geschoten. Ff de Hollander gaan uithangen.... maar 65 euro winst op een stuk rubber zie ik toch wel zitten....

Comment

• voor 130 had ik bij benz de volledige set in het rubber
                                          ik geloof de koffermat alleen was 70

lijkt me een beetje de prijs opschroeven om dan solden te kunnen geven...Maar dat doen ze allemaal, dusja

Comment

Working...
                                          X