Als iemand de foto's van de V8 op formaat van 3500x 2600 wil hebben mag me mailen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLVO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
eindelijk eindelijk
hij is binnen......
mijn S60
2.4D (zal ik laten chippen)
top line
metalic grey
zwart sport lederen zetels
17" orestes
spacepook
alu inleg
zetelverwarming (ging ik eerst niet nemen, gelukkig wel op aanraden van mijn schoonvader )
en...niet vergeten....ik heb de Belgische economie gesteund !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske't is een echt juweeltje. Hoewel ik niet voor zilvergrijs ben, maar het sportleder (mooier dan het klassieke) en de velgen maken alles goed
hij ziet er ruimer uit en is voorral veel minder krasgevoelig !
zeker dat laatste geval: een mooie nieuwe zwarte auto is altijd mooi, maar neem eens achter een jaar of 3 een foto en vergelijk.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door juweeltjeOorspronkelijk geplaatst door Nikske't is een echt juweeltje. Hoewel ik niet voor zilvergrijs ben, maar het sportleder (mooier dan het klassieke) en de velgen maken alles goed
zeker dat laatste geval: een mooie nieuwe zwarte auto is altijd mooi, maar neem eens achter een jaar of 3 een foto en vergelijk.....
Heb een zwarte (niet-metallic dan nog, dus nog krasgevoeliger) Galaxy gehad, drie jaar, en die was in showroomstaat. Maar wel wekelijks wassen he.
Mijn vrouwtje heeft een zilvergrijze S40, en als je die elke week wast, word je depri: je ziet er elk spettertje asfaltteer op, elk vliegje, ... Een zilvergrijze is gewoon gemaakt om niet te wassen
Je zult er in elk geval veel plezier aan beleven, aan die kar! Heb eens drie dagen een S60 2.4D in test gehad voor ik mijn huidige Galaxy bestelde, en ik was gewoon wég van die machine!__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NikskeOorspronkelijk geplaatst door juweeltjeOorspronkelijk geplaatst door Nikske't is een echt juweeltje. Hoewel ik niet voor zilvergrijs ben, maar het sportleder (mooier dan het klassieke) en de velgen maken alles goed
Heb een zwarte (niet-metallic dan nog, dus nog krasgevoeliger) Galaxy gehad, drie jaar, en die was in showroomstaat. Maar wel wekelijks wassen he.
Mijn vrouwtje heeft een zilvergrijze S40, en als je die elke week wast, word je depri: je ziet er elk spettertje asfaltteer op, elk vliegje, ... Een zilvergrijze is gewoon gemaakt om niet te wassen
Je zult er in elk geval veel plezier aan beleven, aan die kar! Heb eens drie dagen een S60 2.4D in test gehad voor ik mijn huidige Galaxy bestelde, en ik was gewoon wég van die machine!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Volvolover S60Prachtige wagen juweeltje.
Ik heb een zwarte S60 en als ge die ook tijdig wast krijgt ge geen krassen op uw koetswerk. Ieder heeft zijn voorkeur qua kleur. Ik vind zilvergrijs niet mis maar heb een voorkeur voor donkere kleuren op een wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door juweeltjeOorspronkelijk geplaatst door NikskeOorspronkelijk geplaatst door juweeltjeOorspronkelijk geplaatst door Nikske't is een echt juweeltje. Hoewel ik niet voor zilvergrijs ben, maar het sportleder (mooier dan het klassieke) en de velgen maken alles goed
Je zult er in elk geval veel plezier aan beleven, aan die kar! Heb eens drie dagen een S60 2.4D in test gehad voor ik mijn huidige Galaxy bestelde, en ik was gewoon wég van die machine!__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexNikske, de American Soft Wash gelegen achter de 'Mister Sleepy' aan de kruising koningin Astridlaan - expressweg, is jouw oplossing ... Een stééngoede carwash !__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
Comment
-
Chapeau !
Alleen al voor het feit dat hier iemand eens de Zweedse eigenschappen boven die van een Duitse kiest.
De wagen zelf is ook gewoon af, zeker met die motor , ook mooie velgen, en het schitterende interieur is standaard. EN ze maken hem dan nog eens in Gent, we zouden potjandotie allemaal met een volvo moeten rijden
Proficiat
Comment
-
Proficiat met de nieuwe wagen,
heel mooie wagen, buiten de velgen die vind ik niet zo schitterend, ma voor de rest heel schoon. De 2.4D is wel goed genoeg voor de S60, ma ge voelt toch wel degelijk het verschil als ge met de D5 rijdt. Als hem gechipt is, zult ge het wel voelen
Comment
-
Zeer knappe S60! Ook vooral omdat hij passief ietsje veiliger is dan de concurrenten...
Dezemorgen hebben we met de XC90 een "sneeuwaccidentje" gehad... We reden in een straatje waar stilstaande voertuigen stonden, toen de auto opeens begon weg te schuiven. Hij is naar links geschoven waardoor de zijkant tegen een stilstaande auto is gebotst ... Al bij al had de schade erger geweest kunnen zijn, maar toch... De rechtachterdeur is helemaal beschadigd, maar meer ook niet.
Het slachtoffer was een Mercedes *euhm*, de coupéversie van een standje hoger dan de 190D ! We zijn er nogal hard tegen gebotst, en toch is alleen de achterlamp beschadigd en heeft hij een paar schuurtjes ! Om maar te zeggen dat we blij zijn dat we in een Volvo zaten ! Foto's volgen later...
Sevano!
Comment
-
Proficiat met de aankoop!!!
Goed dat je zetelverwarming hebt want ik kan je zeggen, zo'n lederen zetels zijn wel wat koud in de winter , mijne bompa heeft ook een lederen interieur in zijne vectra en kmoet zeggen, das wel aangenaam die verwarming, kzou echt nie zonder kunnen!
Nog veel plezier
Comment
Comment