Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Volvolover S60
    Bron: VCCNewsroom

Ik vind die 2 kleuren op die stoelen best knap.
    Vooral het blauw en het rood.
    idem

Die eerste 2 zijn overduidelijk de sportiefste en daarom vind ik ze ook de mooiste. Maar de rest ziet er voor het gezin echt wel heel goed uit. Afwerking ziet er prima uit en kwaliteit zal ook wel zweeds niveau halen.

Goed nieuws !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman
      Ik dacht dat die kwestie al opgelost was

Het zal langer duren de kwaliteit van de huidige Mercedes terug omhoog te trekken tot zijn topniveau :d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matso
        Proficiat!!! Goede keuze Welke kleur!
        Dank u :-)
        Buitenkleur is Barents blue.
        Interieur: standaard bauxite middenconsole, beige lederen zetels en de rest offblack (dashboard, bekleding, ...)

Jammer genoeg wel maar 15" velgen maar de opleg voor 16" in de lease prijs was zó hoog dat ik voor die prijs mistlampen en lederen zetels kon kiezen.

Comment

• Hallo,

ik heb ook een v50 bestelt.
          den 2 liter diesel met optie pakket momentum
          Ook Barents blue met binnenbekleding dala-t-tec int grijs.
          en de velgen caligo 16"

boullie : hoe lang moet jij wachten ?

had graag nog 17" velgen gehad en betere muziek installatie.....morja die prijs hé

voor de rest, ik ben gewoon zot van die auto,
          heb al met verschillende motorisaties op weg geweest.
          en vooral de t5 manueel heeft veel indruk achter gelaten.

heb er dan ook alles aan gedaan om aan een v50 te geraken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jippen
            boullie : hoe lang moet jij wachten ?
            Hij was besteld begin februari en zou geleverd worden midden april. Maar aangezien mijn huidig leasecontract loopt tot 1 juni heeft mijn werkgever gevraagd om hem pas op 1 juni te leveren.

Comment

• ow , dan zal hij in batch MY-06 gemaakt worden.....
              Kan je nog van velgen veranderen, ik weet uit goede bron ,dat je uit andere standard(en optie) velgen kan kiezen vanaf bath MY-06.Ik zou mijn licht maar eens gaan opsteken bij de dealer(alhoewel die nog van niets weet denk ik ) allee ja bedoel welke velgen enzo.
              mijne is voor 15 maart(ook ergens begin februari bestelt), dus lig op goede hoop.

Comment

ow , dan zal hij in batch MY-06 gemaakt worden.....
                Kan je nog van velgen veranderen, ik weet uit goede bron ,dat je uit andere standard(en optie) velgen kan kiezen vanaf bath MY-06.Ik zou mijn licht maar eens gaan opsteken bij de dealer(alhoewel die nog van niets weet denk ik ) allee ja bedoel welke velgen enzo.
                mijne is voor 15 maart(ook ergens begin februari bestelt), dus lig op goede hoop.
                Ik heb de 15" lichtmetaalvelgen die normaal op de S40 zitten, niet de Acrux velgen van de V50. Vind die S40 velgen best mooi, had alleen liever 16" gehad.

Ik neem aan dat er niet plots vanaf modeljaar 2006 standaard 16" velgen gaan opzitten, dus veel maakt het niet uit voor mij.

Zijn er anders nog noemenswaardige wijzigingen voor modeljaar 2006?

Comment

• niet echt neen, en klopt blijft 15" standard. voor de 1.6D

Comment

niet echt neen, en klopt blijft 15" standard. voor de 1.6D

allez jippen, nog een paar daagskes en ge hebt hem (dak van u gezaag af ben )

hraptjen e pol

Comment

• yes yes yes,

auto is gisteren toe gekomen...hier bij lease nog wat zagen zoadt ik er deze avond al kan mee rond rijden.anders zalt morgen zijn.
                      Dan ne keer veel fotokes van maken zie.

Comment

yes yes yes,

auto is gisteren toe gekomen...hier bij lease nog wat zagen zoadt ik er deze avond al kan mee rond rijden.anders zalt morgen zijn.
                        Dan ne keer veel fotokes van maken zie.
                        Gefeliciteerd, ik wacht met ongeduld op de foto's. ik heb ook Barents blue gekozen, maar heb hem nog maar een paar keer in het echt gezien in dat kleur.

Heb je behalve het momentum pack nog opties gekozen?
                        Last edited by ; 10/03/2005, 13:12.

Comment

• ge moet de Jippen hier nekeer zien zitten rechtover mij met een smile op zijn smoel van hier tot in timboektoe

Comment

• neen geen andere opties meer genomen...had graag nog 17" velgen gehad en de premium sound system. maar de lease prijs was dan een beetje te hoog volgens mijn baas heb wel na veel onderhandelen de 2.0d kunnen krijgen want was eerst ook voorzien voor een 1.6d.

juist vernomen van de garage dat ze deze avond niet meer kunnen leveren maar morgen wel

allee nog een nachtje slapen, en morgen nog een dagje naar letomski gremelen.(lol)

Comment

• ik heb ook al eens met de 2.0D gereden (V50) en ik moet zeggen : een zeer vinnige auto.Doch koos ik voor de S60 2.4D (1 maand in bezit).
                              Barents blue vind ik dan ook een geslaagd kleur voor gelijk welk volvo model.ik koos een zilvergrijze omdat mijn vorige auto een blauwe was en ik wilde nu iets anders...

allez, veel succes met uw nieuwe kar en voorral...pas op wat aan 2.800 toeren zit je al aan 170km/u......bangelijk om te flitsen....

Comment

• Hier zijn de fototjes :-)

kmoen zeggen die auto rijd zalig...
                                Last edited by ; 20/01/2008, 11:30.

Comment

• en nog een paar.
                                  Last edited by ; 20/01/2008, 11:30.

Comment

en nog een paar.
                                    Proficiat, schoon machien !

Comment

• prachtige machine !

Heb je geen foto's van het interieur?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door falaffel
                                        prachtige machine !

Heb je geen foto's van het interieur?

ze staan in zijn topic onder "je eigen auto"

Comment

Working...
                                        X