Oorspronkelijk geplaatst door Fireblade
natuurlijk was jij bij de eersten voor de nieuwe V50 en zoals bij ieder nieuw model moet je rekening houden dat er ZEKER kinderziektes zullen volgen.
ik had ook gekeken (toen ik op zoek was naar een nieuwe wagen) naar de nieuwe 407 van peugeot....daar hetzelfde liedje van mankementen.....
Gelukkig heb ik geen nieuw model gekocht
Nu ben ik in het bezit (sinds 01/05) van s60 = geen mankementen .Dit model is al een ruime tijd (ik dacht een jaar of 3) op de markt en dan zijn alle kinderziektes er ook uit....
wat ik hier allemaal lees van uwe garage : blijkt niet erg op service te scoren....en dat is natuurlijk HEEL erg!
Ik had ook met de v50 eens een paar dagen gereden,ik vond die nie slecht....enkele nadelen : rijd hard, wat rolgeluiden een 4 pitter....grote voordeel: goeie motor! wil je een goed uitgeruste V50,dan moet je ook de top nemen en dat komt dan ook al duur uit voor zo'n wagen.....
Ik rij liever met de S60 : rijd soepeler voor de 5 pitter , super radio!!!!,bredere wagen, gewoon leuker......ik ben alvast voorlopig tevreden maar ik heb ook nog maar een 3300km op de teller staan......
Comment