Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
    Een V70R uit 2000

deze doet me zo hard aan m'n vorige denken ... maar dan nog een tikje lekkerder

Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
    En nog één

Dat interieur is inderdaad prachtig, maar in 't echt veel minder fel. Een beetje zoals je kan zien op bovenstaande foto.

Oorspronkelijk geplaatst door Tiso Bekijk Berichten
    Gisteren de nieuwe auto van mijn ouders gaan ophalen, en vanmorgen een paar foto'tjes getrokken. De S80 werd ingeruild voor een C30
    En, wat zijn de eerste bevindingen van hen? Van zacht naar hard?

2015 Volvo V60 D2 aut.
    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
      En, wat zijn de eerste bevindingen van hen? Van zacht naar hard?
      Mijn ma heeft er nog niet mee durven rijden
      Mijn pa vond het een verbetering, rijdt beter zei hij, maar hij heeft er nog niet genoeg mee kunnen rijden.
      De S80 was een echte autobahncruiser, dat verwacht ik niet zo van de C30, dus daar kan hij mss wel een beetje tegenvallen voor hun.

Comment

• C30 is zeker mijn smaak niet !!

Comment

• NO, maar van S80 naar C30. Wat is de reden als we dat mogen weten?

Wel een knappe config!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
            NO, maar van S80 naar C30. Wat is de reden als we dat mogen weten?

Wel een knappe config!
            We zijn met 5 thuis, en vroeger gingen we nog allemaal mee naar familiefeesten, vakantie, ...
            Toen was de S80 een heel fijne auto, waar ge heel gemakkelijk met 3 achteraan kunt zitten. Tegenwoordig heeft bijna iedereen een auto en is het dus niet meer nodig.
            We hebben nog een andere grote auto (kunt ge nog deels zien op 1 foto ), daar kunnen we nog veel mee verhuizen en doen

Comment

• ik veronderstel die 850 en niet die coole dodge pickup

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                ik veronderstel die 850 en niet die coole dodge pickup
                idd
                die pickup heeft al verschillende kleurtjes gehad, zelf babyblauw
                het geluid is wel leuk, ge hoort die goed als hij voorbijkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
                  Gaat die Powershift ook ooit in de C70 en V70/S80 komen ?
                  Die laatste vraagt imo meer om een automaat dan een C30, vind ik.
                  Niemand die hier op kan antwoorden? Zou ook wel eens willen weten of op korte termijn een V70 2.0d met Powershift beschikbaar zou worden of niet? Deze zou dan kans maken om mijn vaders volgende auto te worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                    Bestelt
                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Bestelt
                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                        mooie polar

Comment

• ongelooflijk, die bobo

tja, ooit heb ik er misschien terug eentje. Als ik geen deftige S90 meer vind op de moment dat ik er eentje wil kopen
                          (check het 4e plaatje in mijn onderschrift)

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                              zoeentje zou ik graag willen, maar ze zijn moeilijk ongetuned te vinden en
                              er zijn er zelfs op lpg gelegd

Comment

• Een kennis van me heeft over een paar maand zijn V40 T4 verkocht en die is ook op LPG gelegd door de koper. Ik vraag me af of dat goed kan blijven werken. Ik hoop voor hem van wel want nieuwe of revisiemotoren van die T4 zijn heel moeilijk vast te krijgen.
                                '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                                  Een kennis van me heeft over een paar maand zijn V40 T4 verkocht en die is ook op LPG gelegd door de koper. Ik vraag me af of dat goed kan blijven werken. Ik hoop voor hem van wel want nieuwe of revisiemotoren van die T4 zijn heel moeilijk vast te krijgen.
                                  mijn pa heeft vroeger een T4 overwogen, als die op lpg kon gelegd worden
                                  maar Volvo raadde dat toen af voor hun turbo motoren
                                  In Nederland doen ze het vaak, maar ik sta er een beetje twijfelachtig tegenover als het op lange termijn nog wel goed blijft gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tiso Bekijk Berichten
                                    mijn pa heeft vroeger een T4 overwogen, als die op lpg kon gelegd worden
                                    maar Volvo raadde dat toen af voor hun turbo motoren
                                    In Nederland doen ze het vaak, maar ik sta er een beetje twijfelachtig tegenover als het op lange termijn nog wel goed blijft gaan
                                    Die wagen had net lange tijd in de garage gestaan voor een nieuwe motor, maar Volvo gaf zelf aan dat die motoren moeilijk te vinden zijn omdat de meeste blijkbaar gebruikt worden in de racerij. De motor was stuk gegaan doordat bij de herstelling van de versnellingsbak een fout was gebeurd. Kortom als je als koper die verhalen hoort van de vorige eigenaar en die toch op lpg gooit dan heb je lef

Het was wel een heel leuke wagen, maar ik zou eerder naar een T5 gaan.
                                    '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                    '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Volvo toont op de komende Hiswa Amsterdam Boat Show de speciale Ocean Race Editions van de V70, XC70 en XC90. De auto's gaan in juni in productie. De importeur maakt helaas nog geen details bekend over de actie-uitvoeringen (uitrusting, prijsvoordeel).
                                      Volvo verkocht 4.500 exemplaren van de speciale uitvoering van de V70 en XC70 toen het in 2001/2002 de eerste Ocean Race organiseerde. Tijdens de race in 2005/2006 was er ook een Ocean Race uitvoering van de XC90; toen verkocht het Zweedse merk 8.600 'special editions'.
                                      bron : www.autointernationaal.nl/

Last edited by ; 28/02/2008, 14:58.

Comment

• Geen fototje van de V70 in die editie?

Comment

• details en meer fotos: hier

Comment

Working...
                                          X