Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• XC 60:

meer details en foto's: hier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
      Geen fototje van de V70 in die editie?
      Nog even wachten tot de watersportbeurs Hiswa Amsterdam Boat Show op 4 maart 2008

Comment

• Een Hummer is voor patsers, echte venten rijden Volvo.

Comment

• ja inderdaad, 't vorige model van de XC90

2015 Volvo V60 D2 aut.
          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
            Geen fotootje van de V70 in die editie?
            jawel :

bron : volvo

Comment

• Eerste C30-meeting voor Nl/B!!!

Nu er toch steeds meer C30's in 't straatbeeld verschijnen, is een eerste meeting gepland op 19 april.

Klik even hier: http://www.volvo-forum.nl/viewtopic....er=asc&start=0

Comment

• He, Paul heeft nu een C30! Was een eind geleden dat ik daar nog even vertoefd heb.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• wat is een XC90 nog waard, verkoopbaar tegen eind dit jaar, zal dan 1,5 jaar zijn en 80000 kms hebben, D5 Summum, geartr, titaniumgrijs. Suggesties? Heb vandaag een XC60 besteld.

Comment

• rond de 35000 EUR met dealergarantie?
                    voorbeeld

Een kleine 2000 minder indien particulier dan?

Edit: 't is een summum zie ik net: particulier rond de 34-35000 zou ik dan zeggen.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smurf Bekijk Berichten
                      heb net dezelfde besteld...wel in 2liter diesel...nog 2 weken wachten...

Comment

• ik heb gisteren 3 new V70's, een V50 en twee XC90's op een rij zien staan aan de tennisclub hier in de buurt. Volvo sponsort blijkbaar de ladies open hier ...

edit: 't is juist, Volvo is sponsor zie ik in deze link
                        Last edited by Bompa; 27/03/2008, 21:08.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door suge Bekijk Berichten
                          heb net dezelfde besteld...wel in 2liter diesel...nog 2 weken wachten...
                          proficiat! mooie wagen vind ik, is voor binnen paar jaar misschien als kindjes wat ouder zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                            ik heb gisteren 3 new V70's, een V50 en twee XC90's op een rij zien staan aan de tennisclub hier in de buurt. Volvo sponsort blijkbaar de ladies open hier ...

edit: 't is juist, Volvo is sponsor zie ik in deze link
                            bij de pinken ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichten
                              proficiat! mooie wagen vind ik, is voor binnen paar jaar misschien als kindjes wat ouder zijn

merci...of als 2e wagen,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichten
                                bij de pinken ;-)
                                hoezo?

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door suge Bekijk Berichten
                                  merci...of als 2e wagen,
                                  gene koffer he (buggy)
                                  kzal nog efkes met mijne A5 rijden denk ik, daar past alles in :-)

Comment

• Enkele weken geleden de nieuwe V70 gezeten in Göthenburg, het was wel een taxi. Knap beeld aan de airport, 90 % van de taxi's zijn Volvo's en 10% SAAB. Ik denk dat ik weet wat mijn volgende auto-aankoop wordt. Ouders hebben vroeger een V70 2.5D gehad en nadien een C70 2.0T. Heel tevreden over de V maar de qua prestatie en geluiden niet te spreken over de C. Nu hebben ze een Audi A6 2.0D met chip(170PK). Ik moet zeggen dat die V70 taxi echt een aangename verrassing was. Ik denk dat het een diesel was maar geen 2.0D, zaten er met 5 volwassenen in en die trok goed.

Greetz

Comment

• deze zal ik van de hand doen wegens aankoop xc60
                                      Last edited by ; 08/11/2008, 15:32.

Comment

• Soon ..

Comment

• Heb je 'n V40 Sports Edition gekocht of wat mag ik daaronder verstaan ?

't Zijn sowieso knappe breaks vind ik, die er voor hun leeftijd nog zéér fris uitzien (S/V40 dateren immers toch al weer van 1996): een knappe velg en een correct faceliftje kan dus echt wel veel doen.

-edit-
                                          Net ff op Kapaza gezocht:
                                          http://www.kapaza.be/Autos/Volvo/906...t_Edition.html --> zalig kleur, maar dat chroom en dat gelakt interieur: hoe verneuk ik een Volvo ?
                                          http://www.kapaza.be/Autos/Volvo/866...OPOCCASIE.html --> suuuuuperknap, wel geen tempomat en 'k vind 'm duur (is Phase II, toch ?)
                                          http://www.kapaza.be/Autos/Volvo/714...s_Edition.html --> ook al zo duur, én meer km én geen leder, maar wel de enige Phase III
                                          Last edited by sibi; 05/04/2008, 02:38.
                                          Life's too short. Not to. Live it.
                                          1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                                          2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                                          2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                                          2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

Working...
                                          X