Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heb je 'n V40 Sports Edition gekocht of wat mag ik daaronder verstaan ?
't Zijn sowieso knappe breaks vind ik, die er voor hun leeftijd nog zéér fris uitzien (S/V40 dateren immers toch al weer van 1996): een knappe velg en een correct faceliftje kan dus echt wel veel doen.
Ik vind wel dat ze nog veel geld vragen voor zo een V40 vorige generatie. Voor hetzelfde geld heb je een V70 (maar dan betaal je wel meer taks natuurlijk waardoor die minder gewild zijn, dat zal de reden zijn misschien).
Heb je 'n V40 Sports Edition gekocht of wat mag ik daaronder verstaan ?
't Zijn sowieso knappe breaks vind ik, die er voor hun leeftijd nog zéér fris uitzien (S/V40 dateren immers toch al weer van 1996): een knappe velg en een correct faceliftje kan dus echt wel veel doen.
't is idd wel heel ingenieus, zo'n driedelig opklapbaar stalen dak! maar het zorgt er wel voor dat het compacter in de kofferruimte kan opgeborgen worden, waardoor de kont niet te zwaar / dik wordt.. zeg nu zelf, de C70 is toch een wondermooie verschijning?
't zijn totaal verschillende wagens met eenzelfde naam. Volvo-logica zoals we ze al jaren kennen
Als ik een nieuwe in 't zwart zie met contrasterende bekleding, zeker langs de achterzijde, ben ik er weg van. Maar de oude blijft me nog steeds langs van alle kanten bekoren. Liefst een facelift, met geblokt zwart rooster vooraan.
Ik heb drie jaar terug eens een witte 760 als vervangwagen meegekregen.
't Was ne handgeschakelde, voor zo'n oude wagen had 'ie zelfs al airco en 'ie had een kleine 400k km op de teller staan.
Zat serieus wat power achter, vond ik. Of dat gevoel gaf 'ie mij toch.
Jammer genoeg vond ik 'm nogal zompig rijden. Ik vraag niet veel qua corneringskills of communicatie met de weg via het stuur... maar die 760 vond ik toch wat té lomp rijden.
En 'k had zonder er moeite voor te moeten doen op één dag tijd een ganse tank benzine doorgejaagd, en dat was geen kleine tank... zuipen dat dat ding deed. Maar hij had zijn leeftijd en kilometers ook niet mee, natuurlijk.
Maar 't is en blijft wel een charismatische kar.
Life's too short. Not to. Live it. 1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht) 2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease) 2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen) 2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment