Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Koenamg Bekijk Berichten
    Iemand geïnteresseerd in een Volvo C70 cabrio?

24.000,00€
    wow, mooi uitgerust! Alleen de foute kleur, al wordt dat uitermate goed gecompenseerd door z'n dolby pro logic surround system. Is dat een beetje ferm de moeite, die installatie, trouwens?

ow, nog iets: te veel centjes voor mij, nu

2015 Volvo V60 D2 aut.
    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
      wow, mooi uitgerust! Alleen de foute kleur, al wordt dat uitermate goed gecompenseerd door z'n dolby pro logic surround system. Is dat een beetje ferm de moeite, die installatie, trouwens?

ow, nog iets: te veel centjes voor mij, nu
      Klinkt geweldig goed.

Comment

• Er rijdt sinds kort zoeen rond hier in het dorp, ik wist niet eens dat dit model bestond Best mooie lijn eigenlijk.

Comment

• Dit weekend een splinternieuwe XC70 bekrast in Geel

Ok, ik vind zijn kont ook niet mooi maar zo'n dingen doe je toch niet

Comment

• Vette sleeper!

850 T5-R met 316 pk aan de wielen, rondje op de Ring van 8.30 minuten

De sub was eraan voor de moeite

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• __________________________

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Laatst stond nog een oranje-goudkleurige V70 T5-R (de classic nog, niet het vorige model) aan school met een L op de achterruit.

Vet!

En 1 van de vetste Volvo-projecten die ik ken, de 240 van Van Kronenburg

600pk, 2 turbo's en 1 compressor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                  Vette sleeper!

850 T5-R met 316 pk aan de wielen, rondje op de Ring van 8.30 minuten

De sub was eraan voor de moeite

ondertussen dit nog gevonden op subaruclub.nl

Die Volvo is ZEER zeker niet standaard.
                  Kwam ons in de kleine Karusell voorbij, met der bumper aan de grond, en de band bijna van de velg af, zo hard ging het.

Op het rechte stuk liep het hok ook HEEL vlot bij ons vandaan.

Comment

• KM teller

Ik heb even een vraag. ik rij in Nederland en daar is de belasting streng voor rijden prive met een auto van de zaak. Ik wil nu in de zomer naar Italie toe en wil de KM teller langzamer latren lopen van mijn NW XC70.
                    Last edited by ; 04/05/2008, 23:05.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tqam Bekijk Berichten
                      Ik heb even een vraag. ik rij in Nederland en daar is de belasting streng voor rijden prive met een auto van de zaak. Ik wil nu in de zomer naar Italie toe en wil de KM teller uitzetten van mijn NW XC70.

Hoe kan ik de stand tijdelijk stl zetten tijdens mijn vakantie?
                      Dat is illegaal, dus zijn zulke vragen ontoelaatbaar op dit forum.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                        Dat is illegaal, dus zijn zulke vragen ontoelaatbaar op dit forum.
                        Sorry wist ik niet maar kan ik dan achteruit terug rijden

In Nederland is het legaal om de stand terug te zetten. Er zijn zelfs bedrijven die dat doen en adverteren op internet
                        Je moet het echter wel melden bij de verkoop vandaar dat ik de vraag stelde
                        Last edited by ; 04/05/2008, 23:09.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tqam Bekijk Berichten
                          Sorry wist ik niet maar kan ik dan achteruit terug rijden

In Nederland is het legaal om de stand terug te zetten. Er zijn zelfs bedrijven die dat doen en adverteren op internet
                          Je moet het echter wel melden bij de verkoop vandaar dat ik de vraag stelde
                          Het beste is idd achterruit terug rijden,ik heb het eens gedaan van Rotterdam naar Antwerpen.
                          Je verbruikt dan ook niks je tank loopt er zelfs van vol.

Comment

• volvo

zo'n mooi merk

die v90
                            die c70 1ste gen
                            die 780

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                              Het beste is idd achterruit terug rijden,ik heb het eens gedaan van Rotterdam naar Antwerpen.
                              Je verbruikt dan ook niks je tank loopt er zelfs van vol.
                              Nemo

Comment

• Een 850 is toch RWD he?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                  Een 850 is toch RWD he?
                                  Neen.
                                  Life's too short. Not to. Live it.
                                  1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                                  2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                                  2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                                  2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                    Een 850 is toch RWD he?
                                    sommige zijn AWD.

Raar maar waar, de V70 AWD is er zo eentje
                                    De XC70 ook.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Artikel op de standaard.be

Volvo-dealer moet schadevergoeding betalen aan klant met grote voeten
                                      DossierAuto
                                      In de marge

WIESLOCH - Een rechtbank in de Duitse plaats Wiesloch (Baden-Württemberg) heeft een Volvo-garagehouder een compensatie van 1.700 euro opgelegd, omdat een klant met schoenmaat 47 onvoldoende ruimte had rond het gaspedaal van zijn nieuwe Volvo C70.

De man -een verkoper- vroeg en kreeg van de rechtbank een korting van 5 procent op de prijs van zijn C70 coupé. De commercieel zeer beslagen man argumenteerde dat zijn lederen schoeisel maat 47 onvoldoende ruimte had onder het dashboard. Die schoen is 29,4 cm lang.

Om dat euvel te verhelpen, draagt de man nauwer zittende sportschoenen die nog net onder de pedalen passen. Om bij klanten binnen te stappen, verliest de verkoper (kostbare) tijd omdat hij dan telkens zijn lederen schoenen moet aantrekken

. De rechter had oren voor die klacht, temeer daar een schoenmaat 47 'niet abnormaal groot' is. Een in Zweden geproduceerde wagen zou hierop voorzien moeten zijn, aldus de rechter die de koper een terugbetaling van 1.700 euro toekende. wle

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                        Artikel op de standaard.be

Volvo-dealer moet schadevergoeding betalen aan klant met grote voeten
                                        DossierAuto
                                        In de marge

WIESLOCH - Een rechtbank in de Duitse plaats Wiesloch (Baden-Württemberg) heeft een Volvo-garagehouder een compensatie van 1.700 euro opgelegd, omdat een klant met schoenmaat 47 onvoldoende ruimte had rond het gaspedaal van zijn nieuwe Volvo C70.

De man -een verkoper- vroeg en kreeg van de rechtbank een korting van 5 procent op de prijs van zijn C70 coupé. De commercieel zeer beslagen man argumenteerde dat zijn lederen schoeisel maat 47 onvoldoende ruimte had onder het dashboard. Die schoen is 29,4 cm lang.

Om dat euvel te verhelpen, draagt de man nauwer zittende sportschoenen die nog net onder de pedalen passen. Om bij klanten binnen te stappen, verliest de verkoper (kostbare) tijd omdat hij dan telkens zijn lederen schoenen moet aantrekken

. De rechter had oren voor die klacht, temeer daar een schoenmaat 47 'niet abnormaal groot' is. Een in Zweden geproduceerde wagen zou hierop voorzien moeten zijn, aldus de rechter die de koper een terugbetaling van 1.700 euro toekende. wle
                                        Ik had het vanmorgen ook gelezen

Comment

• Comment

Working...
                                          X