Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door dietbrand
    Tja nieuw model eh
    Maar zoals daarnet al gezegd nu zijn de meeste kinderziektes al opgelost. Het is maw de schuld (onwil/onkunde) van uw dealer dat die nog niet gefixt zijn, mss best eens naar een andere dealer gaan (kan veel verschillen hoor). (Als je in de buurt van Diksmuide woont: Automobilia in Zarren is top! Zowel qua technische kunde als qua klantvriendelijkheid en servicegerichtheid.)
    Of anders ferm van uw oren maken bij de servicemanager.

Bij de weg: de 2.0D heeft een brandstoftank van 55liter.
    Ik kan dat alleen maar beamen: wij zijn ook klant bij Automobilia Zarren, ik kan er geen enkel, maar dan ook geen enkel slecht woord over vertellen. Akkoord; 't is niet de meest flashy showroom, maar ik weet wat kiezen. Ik was daarvoor klant bij Coolman te Knokke (ondertussen geen officiele dealer/agent meer) en dat was wel wat anders.

Automobilia Roeselare is zelfs dichter, maar we blijven bij Zarren, 't is daar eerlijk, klantgericht, eenvoudig en zeer goed. Nog niet overdreven duur op de koop toe.

Ze hebben me uit de nood geholpen na mijn ongeval, ook al wisten zij dat ik daarachter een firmawagen ging nemen, dus geen klant meer was (gratis vervangwagen - en occasie dat reeds besproken was aan een ander btw - voor een week), zij hebben bij de aankoop van onze S40 ons heel eerlijke info gegeven (en technisch correct), zij kennen hun vak, kortom ze hebben niet voor niets al een paar keer "dealer van het jaar" ontvangen van VCB.

2015 Volvo V60 D2 aut.
    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• De showrooms krijgen bij Volvo in de toekomst een nieuwe universele look, zoals hieronder weergegeven.
      Bron : Swedespeed

Comment

• gisteren ben ik een volvo V70 (vorige generatie) en een huidige S60 tegengekomen met op de kofferklep: bi-fuel; op de V70 plakte ook nog een LPG-sticker... wat is die bi-fuel?
        2015 BMW F11 520dA
        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50
          De showrooms krijgen bij Volvo in de toekomst een nieuwe universele look, zoals hieronder weergegeven.
          Schitterend !

Elegant, verfijnd, edel, opvallend en toch gedistingueerd ... maar vooral héél erg mooi.

Nu de auto's nog.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
            gisteren ben ik een volvo V70 (vorige generatie) en een huidige S60 tegengekomen met op de kofferklep: bi-fuel; op de V70 plakte ook nog een LPG-sticker... wat is die bi-fuel?

Is dit de opl op u vraag ?

Plezante motoren om aan te werken, ge moet daar bijna niks meer aan doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
              gisteren ben ik een volvo V70 (vorige generatie) en een huidige S60 tegengekomen met op de kofferklep: bi-fuel; op de V70 plakte ook nog een LPG-sticker... wat is die bi-fuel?
              Miischien kan hij ook op ethanol, Ofwel gewoon bi-fuel vanwege benzine/gas?
              2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny H

Ook een mooie V50
                Oh...oooohh

Prachtig, sportpakket en dan nog in een zwarte kleur, meer moet dat niet zijn

@M3: het komt dus hierop neer:

Hij rijdt op methaan (natuurgas of biogas), met benzine als reservebrandstof.
                Last edited by ; 19/08/2005, 16:54.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem
                  Oh...oooohh

Prachtig, sportpakket en dan nog in een zwarte kleur, meer moet dat niet zijn

idd, prachtige V50, die S40 van heico ook trouwens!

owja, merci voor de uitleg
                  2015 BMW F11 520dA

Comment

Ook een mooie V50
                    Is idd prachtig.
                    Stijlvol getuned!

Comment

• Knap gedaan die V50! Ik begin echt een Volvo liefhebber te worden !

Comment

Deze velgen vind ik ook wel mooi.
                        deze vind ik dus werkelijk übergeil!!
                        2015 BMW F11 520dA

Comment

• De velgen zijn knapper dan de wagen.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• @ Kenny H:

Op vorige pagina heb ik even uw configuratie bekeken.
                            Ziet er mooi uit
                            Sportieve uitstraking, mooi optie pakket enz.
                            Voor de velgen zou ik eerder naar de Otrera gaan.
                            Lijken sportiever, gelijk de nebula's (maar die zijn dan weer als optie 2000€ extra)

Juweeltje die heeft topline ook. Die is er volgens mij tevreden over

Waarom zijn er hier nog niet meer reactie op gekomen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                              De velgen zijn knapper dan de wagen.
                              Welke wagen bedoel je?
                              De S40 van daarboven of de V50?
                              De V50 zal mooi zijn met deze schoentjes

Comment

• Merci Volvolover S60,

Ik vind die Otrera velgen ook mooier.
                                Die stond nog niet in mijn boek. Die is enkel merkbaar op de configurator en prijslijst.
                                Ik had die nog niet gezien.
                                Die 18" nebula zijn idd pachtig!
                                Zou voor een 17" velg er een sportvering onder moeten?

Bedankt voor uw reactie
                                Voorlopig de enige

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem

een bi-feul-versie is een standaard fabriek-afgeleverde lpg- installatie, tenminste in belgie...z'n benzinetank is kleiner

een 2.4 met 140 peeka

Comment

• Just, hoe kon ik daar in missen. Ik had het op de versies in nederland

Hierze, om het goed te maken:

Als ik de R-motor zie, dan krijg ik spontaan hartkloppingen. Dat is één van de heel weinige wagens die mij écht iets doet.
                                    Het zicht zegt niks over de kwaliteit, dat weet ik ook.
                                    Maar jongens die motor

ALs ik ooit dat budget heb, en dus keuze heb in dat segment, en volvo is dan wat het nu is. Dan zal ik niet lang twijfelen. Zweden boven !!

Comment

• Volvo C70

Comment

• Reeks 1

Comment

• Reeks 2

Comment

Working...
                                          X