Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VOLVO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Vind ik ook een prachtige, die C70. Ideale wagen voor 'de madam'
Alleen de naamgeving: waarom geen C50 in godsnaam? Juist, om de huidige C70-eigenaars aan te trekken.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo GovaertsKnappe auto's Kenny!. Vooral die zwarte met aluminum spiegels is lekker .
Andere spiegels, andere deurklinken, 18" velgen. Die eigenaar is en mag trots zijn
Weet er iemand waar je deze kan vinden?
Deze zijn toch niet (standaard) als optie verkrijgbaar?
Comment
-
Een mooie occasie tegen gekomen op volvocars.
S60, 2.4D 130Pk, uitvoering Summum en een mooie optielijst.
ABS, TRACS, Stuurbekrachtiging, Lederen stuur, Elektrische ramen voor en achter, Elektrische buitenspiegels, Verwarmbare buitenspiegels, Automatische airco (ECC), Cruise control, Radio, Leder interieur, Verwarmbare (sport)voorzetels, Airbag bestuurder, Airbag passagier, SIPS, Boordcomputer, CD speler, WHIPS, Lichtmetalen velgen 17inch, Mistlampen voor, Regensensor, Koplampwissers, RTI Navigatie, Parking support, Lederen handrem, Xenon headlights incl. koplampwissers, Follow me home verlichting, Centrale vergrendeling & afstandsbediening, Buitentemperatuurmeter, Aluminium inleg , Aluminium inleg
Comment
-
Zijn er hier personen die met een XC90 rijden?
Wat vinden jullie daarvan?
Ik heb daarnet héél even aan het stuur daarvan gezeten. (+-10km)
Twas een D5 (163pk vorig motorblok) automaat.
Man da gaat goed vooruit.
Rijd héél soepel, veel ruimte. Ik heb ervan genoten, voor herhaling vatbaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walterHeeft Volvo eigenlijk plannen om een monovolume te bouwen. Een model die ze toch nog missen in hun gamma. Ik ken een aantal Volvo rijders die erdan onmiddellijk eentje zouden kopen dan. Dus er is toch een publiek voor.
Ze gaan nu toch die 3 deurs uitbrengen, misschien hoogstens binnen 3 jaar eens beginnen denken aan een mono maar ik denk dat de kans érg klein is dat het er zal komen....
Comment
Comment