Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
In het late najaar komt mijne s80 te koop te staan, een 2.4d donkergrijs, gaphite edition met zowat alles erop behalve navigatie en bluetooth, zal ongeveer 90 000km hebben, en in perfecte staat.
Dit wegens aanschaf nieuwe wagen, weet nog niet wat, misschien een s80 20d, of een bmw( fiscaal gunstiger in een bvba).
Geinteresseerden mogen nu reeds hun naam opgeven.
Heeft nu trouwens een 170 pk via een p-tronic powerbox waarvan ik heel tevreden ben, maar kan zeer gemakkelijk verwijderd worden.
ik zie dat hij al verkocht is: tof dat het zo snel ging. Goede auto's zijn nu eenmaal gewild he
Aan particulier verkocht?
Ja, sneller dan verwacht eigenlijk Had een beetje schrik met de 2.5 die er in lag, maar blijkbaar zijn er toch veel geïnteresseerden voor..
Ja particulier verkocht, die wou hem direct.
Haha ja idd, maar volgens mij is het wanneer je begint aan Volvo, het for life is...
BMW staat nu te koop, en nu heb ik een Saab 9-3 coupe van 2001, ook Zweedse degelijkheid En ik moet zeggen dat nu bij mij het For Life-syndroom begint te kriebelen Een Zweeds syndroom denk ik
eigenaar zal er vast nog lang mee rijden vorige was een 244 gl d6, en die daarvoor een 144 nog met de smalle bumpers en de druppelachterlichten
iedere keer opnieuw als je die foto's post, heb ik hartpijn ... ik wil die ook, maar ze kosten nog zo verschrikkelijk veel aan BIV als je een 2.5 of 3.0 benzine wil...
Is een prachtige werkbak in kasteelheerlivrei.
Ik kan het beamen ... heb m'n 6e reeds ondertussen.
Ook al smelt ik van sommige andere wagens, wanneer ik alles bij elkaar leg, is het steeds weer opnieuw m'n getrouwe merkje.
't is maar een badge he bobo. Dit model, dus ook met de minder hoge koplampen, heeft eerst de 960-badge gehad. Pas na een tijdje werd hetzelfde model gewoon V90 genoemd (Volvo en naamgeving, er zit logica achter maar of ze begrijpbaar blijft is iets anders )
Comment