Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik zie dat hij al verkocht is: tof dat het zo snel ging. Goede auto's zijn nu eenmaal gewild he
    Aan particulier verkocht?

2015 Volvo V60 D2 aut.
    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• In het late najaar komt mijne s80 te koop te staan, een 2.4d donkergrijs, gaphite edition met zowat alles erop behalve navigatie en bluetooth, zal ongeveer 90 000km hebben, en in perfecte staat.

Dit wegens aanschaf nieuwe wagen, weet nog niet wat, misschien een s80 20d, of een bmw( fiscaal gunstiger in een bvba).

Geinteresseerden mogen nu reeds hun naam opgeven.

Heeft nu trouwens een 170 pk via een p-tronic powerbox waarvan ik heel tevreden ben, maar kan zeer gemakkelijk verwijderd worden.

Comment

• O ja, vergeten te zeggen, wagen is van februari 2005

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
          ik zie dat hij al verkocht is: tof dat het zo snel ging. Goede auto's zijn nu eenmaal gewild he
          Aan particulier verkocht?
          Ja, sneller dan verwacht eigenlijk Had een beetje schrik met de 2.5 die er in lag, maar blijkbaar zijn er toch veel geïnteresseerden voor..
          Ja particulier verkocht, die wou hem direct.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

Vond dit van het begin al een prachtige kar, en je ziet ze heel weinig, bijna exclusief

Comment

• eigenaar zal er vast nog lang mee rijden vorige was een 244 gl d6, en die daarvoor een 144 nog met de smalle bumpers en de druppelachterlichten

Comment

• Ik vind vooral de V70 een geslaagd model
                  Zoals die hier afgebeeld is dus:

Comment

eigenaar zal er vast nog lang mee rijden vorige was een 244 gl d6, en die daarvoor een 144 nog met de smalle bumpers en de druppelachterlichten
                    Het is niet voor niets:

Volvo For Life

Comment

• waarom dan die bmw ?

Comment

waarom dan die bmw ?
                        Haha ja idd, maar volgens mij is het wanneer je begint aan Volvo, het for life is...
                        BMW staat nu te koop, en nu heb ik een Saab 9-3 coupe van 2001, ook Zweedse degelijkheid En ik moet zeggen dat nu bij mij het For Life-syndroom begint te kriebelen Een Zweeds syndroom denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
                          Vond dit van het begin al een prachtige kar, en je ziet ze heel weinig, bijna exclusief
                          Van welk jaar is die, Bobo?

Comment

• En ik ben ook tijdelijk verliefd op een Volvo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                              Van welk jaar is die, Bobo?
                              v90 is maar heel even gemaakt, 97/98

maar die is dus nieuw als je die ziet

Comment

eigenaar zal er vast nog lang mee rijden vorige was een 244 gl d6, en die daarvoor een 144 nog met de smalle bumpers en de druppelachterlichten
                                iedere keer opnieuw als je die foto's post, heb ik hartpijn ... ik wil die ook, maar ze kosten nog zo verschrikkelijk veel aan BIV als je een 2.5 of 3.0 benzine wil...
                                Is een prachtige werkbak in kasteelheerlivrei.

Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
                                Het is niet voor niets:

Volvo For Life
                                Ik kan het beamen ... heb m'n 6e reeds ondertussen.
                                Ook al smelt ik van sommige andere wagens, wanneer ik alles bij elkaar leg, is het steeds weer opnieuw m'n getrouwe merkje.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                v90 is maar heel even gemaakt, 97/98

maar die is dus nieuw als je die ziet
                                In deze vorm werd hij ook even even verkocht als 960

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                  In deze vorm werd hij ook even even verkocht als 960
                                  en toch liever een v90

Comment

• kijk hoe strak de ruitenwissers liggen

en die wissen dus ook een heel pak van de ruit

Comment

en toch liever een v90
                                      't is maar een badge he bobo. Dit model, dus ook met de minder hoge koplampen, heeft eerst de 960-badge gehad. Pas na een tijdje werd hetzelfde model gewoon V90 genoemd (Volvo en naamgeving, er zit logica achter maar of ze begrijpbaar blijft is iets anders )

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• tis maar een badge

Comment

• ik wil die nikske, als die te koop komt

Comment

Working...
                                          X