Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat kan ik best geloven. Ook al duurt het waarschijnlijk nog een eind, ik wil dan eens meerijden en een spontaan orgasme onderdrukken

Tegen dan is die trouwens ook inschrijfbaar voor de gewone man...

Je vindt er nu ook al genoeg, zeker in NL, maar veel van die karren hebben al behoorlijk gerendeerd en zien er dus iets minder geconserveerd uit. Zulke als die van je buur moet je inderdaad in de gaten blijven houden...

Mocht jij hem niet willen als hij te koop komt te staan, hou me aub tenminste op de hoogte

2015 Volvo V60 D2 aut.
    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• ik doe dat

Comment

• hier in 't dorp staat een 760 GLE Turbodiesel (sedan) te koop

Comment

• momenteel is het voor een jaar of drie gedaan met Volvo's kopen denk ik

Maar foto's zodat we kunnen verwateren mogen natuurlijk altijd

M'n vader heeft nog een eind een 740 GLE turbodiesel gehad, het ietsje minder luxueuze broertje ervan.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• ik zal zien of ik foto's gemaakt ga krijgen

Comment

• Comment

• broerke van den onze

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tiso Bekijk Berichten
                  De Zafira is teruggebracht, en nu hebben we een zwarte S40 2.0D met summumpakket gekregen totdat de auto gemaakt is of totdat de nieuwe er is.
                  Want ze weten nog altijd niet of het een perte totale is ofdat hij gemaakt gaat worden. De eerste expert wist het zelf niet goed, en ging nog eens met zijn collega's erover spreken en de expert van de tegenpartij zal ook nog zijn zegje moeten doen aangezien de schade groter als 8500 euro is.
                  De C30 wordt als totaal verlies beschouwd, meer dan een maand na het ongeval.
                  De garage heeft ook al een offerte doorgefaxt met een stockwagen die veel gelijkt op de C30 die mijn ouders hadden Ze willen natuurlijk zo snel mogelijk een auto verkopen.
                  Mijn ouders weten nog niet wat ze gaan doen, een stockwagen, of een nieuwe met een wachttijd van ongeveer 8 weken.

Comment

• goh, ik zou het ook niet weten.
                    De nieuwe misschien? Als compensatie van "de miserie"...

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tiso Bekijk Berichten
                      De C30 wordt als totaal verlies beschouwd, meer dan een maand na het ongeval.
                      De garage heeft ook al een offerte doorgefaxt met een stockwagen die veel gelijkt op de C30 die mijn ouders hadden Ze willen natuurlijk zo snel mogelijk een auto verkopen.
                      Mijn ouders weten nog niet wat ze gaan doen, een stockwagen, of een nieuwe met een wachttijd van ongeveer 8 weken.
                      Geen omnium? dan kan de verzekering misschien tussenkomen bij die stockwagen. Als die zeer goed op die van je ouders gelijkt en ongeveer dezelfde kilometers heeft, dan kan de verzekering je de waarde van die wagen storten waardoor je die kunt kopen...

dacht ik ongeveer... frankie zal wel meer weten hierover en me wijzen op m'n fouten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk Berichten
                        Geen omnium? dan kan de verzekering misschien tussenkomen bij die stockwagen. Als die zeer goed op die van je ouders gelijkt en ongeveer dezelfde kilometers heeft, dan kan de verzekering je de waarde van die wagen storten waardoor je die kunt kopen...

dacht ik ongeveer... frankie zal wel meer weten hierover en me wijzen op m'n fouten
                        Ze hebben een premium omnium ofzoiets, tot 3 jaar krijgen ze het volledige bedrag terug. Daarmee kunnen ze dan een nieuwe kopen, en de garage wil natuurlijk een auto verkopen, dus deden ze een voorstel

Comment

• toch ook even hier posten, je weet maar nooit !

VOLVO XC90 D5 20v Summum Geartronic 7pl.

VRAAGprijs (dus bespreekbaar) 39.900 EUR btw incl, btw aftrekbaar

kms : 60000 km
                          inschrijving : 03/2007
                          brandstof : Diesel D5
                          kleur : Titanium Grey Pearl
                          cilinderinhoud : 2400 cc
                          fiscale pk : 13
                          vermogen : 211 pk (oorspronkelijk 185 pk)

Opties:
                          leder, airco automatisch, xenon lichten, navigatiesysteem, verwarmde zetels, electrische zetels, PDC, alu-velgen, cruise control, automatische versnellingsbak, onderhoudsboekje, electrische ruiten, centrale vergrendeling, electrische spiegels, airbag, radio-cd, tractiecontrole, stabiliteitscontrole, telefoonvoorziening, boordcomputer, ABS, servostuur, startonderbreker,
                          mistlichten, radio-cd, airbag passagier, airbag lateraal
                          Offblack leder, Parrot bluetooth, Camulus 18" velgen, geborsteld alu inleg, getinte zijruiten, venstergordijnen achter, elektrisch bediende kindersloten, desactivatie
                          passagiersairbag

reden verkoop: nieuwe wagen in bestelling (XC60 T6), wagen is piekfijn in orde

Tel : 0478/958693
                          Email : stijnc@live.be

Comment

• Deze staat ook tekoop
                            bedrijfswagen gekregen en deze moet dus weg...

Volvo 850GLT
                            170 pk,300k Km,...

richtprijs 1500€

Comment

• prachtig opa's wagentje

Comment

• inderdaad, zo een 340 doet me steeds denken aan oude pees die meer gas geven dan het motortje geven wil, en veel te laat hun koppeling lossen

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                  inderdaad, zo een 340 doet me steeds denken aan oude pees die meer gas geven dan het motortje geven wil, en veel te laat hun koppeling lossen
                                  koppeling koppeling... een echte 340 is en blijft een automatic

Comment

• Variomatic , den overschot die ze niet in de dafjes kwijtgeraakt zijn. De hele auto zijn ze trouwens ook nooit kwijtgeraakt aan Daf, Volvo heeft het ontwerp dan maar aangepast en overgenomen.

Maar je hebt gelijk!

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• het was volvo-meet op de luchtbal

alle goe is daar een gasstation van den esso

Comment

• volvo s60 nog in produktie tot voorjaar 2009

Aug.2008
                                        Volvo S60 nog in produktie tot in voorjaar 2009.
                                        De geruchten deden al maanden de ronde maar nu is het officieel: In het eerste kwartaal van 2009 komt er een einde aan de productie van de S60.
                                        Er worden nu een aantal LINES aangeboden met enorme voordelen!
                                        De Volvo-dealer vertelt je graag alle details over deze (ook 8 jaar na de introductie nog steeds moderne) échte rijdersauto.

Comment

• Ik vind hem echt fel verouderd
                                          En daar kan een paar nieuwe velgen of kleur niks aan veranderen...
                                          Waarom een S60?
                                          Als de S80 zo mooier, sneller is...

Comment

Working...
                                          X