Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VOLVO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door mini-ahollic Bekijk Berichten

Wat een vette bak!
    Productieplannen zullen er niet zijn veronderstel ik.

Comment

• iemand de reclame al gezien over het verpersoonlijken van je C30?
      deze mogen ze bij mij afzetten.

Zouden ze het doen om de verkoop wat op te drijven? want eerlijk gezegd. de C30's die ik al gezien heb, zijn nog steeds op 1 hand te tellen.

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
        Zouden ze het doen om de verkoop wat op te drijven? want eerlijk gezegd. de C30's die ik al gezien heb, zijn nog steeds op 1 hand te tellen.
        Dan kom jij toch niet vaak buiten. Niet dat die superveel verkocht worden, maar ik zie er toch regelmatig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
          Dan kom jij toch niet vaak buiten. Niet dat die superveel verkocht worden, maar ik zie er toch regelmatig.
          idem hier. Maar wat ik er wel moet bij vermelden is dat ik deze wagens bijna alleen in stedelijke gebieden zie rondrijden genre Gent, Antwerpen, etc.

in dorpen en gemeentes zie ik ze ook maar bitter weinig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
            dan zal het zoals nonkel schrijft enorm streekgebonden zijn. Want ik meen dat echt. De kanten van aalst zie je ze bijna niet.

Comment

• Belgische 850 T-5R op weg naar de Ring

320 wielpk's voor ongeveer 1350 kilo, ding vliegt
              Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
              Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten

Belgische 850 T-5R op weg naar de Ring

320 wielpk's voor ongeveer 1350 kilo, ding vliegt
                Hoho ff blazen ze
                Die heb ik gezien gisteren, Olive green?
                Dikke uitlaat en nummerplaat RIT-....?
                Kan geloven dat zoiets vliegt Niet te onderschatten zo'n gekietelde T5-R of R!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
                  Hoho ff blazen ze
                  Klopt, Greenringer aka JCviggen.

Quote van een ander forum over zijn ritje gisteren

Op de Ring zelf was het echt carnage

Eerste rondje reed ik vanaf de start achter een 996 GT3 aan redelijk rustig want ik moest m'n nieuwe schijven nog inremmen. Laatste stukje van de ronde wat harder gereden maar de rode GT3 wilde absoluut niet wijken. In de kleine carussel nam'm de buitenkant en ik langs binnen maar nog ni afgeven Op acceleratie was het redelijk identiek dus ik gaf maar toe en liet gas los zodat meneer als eerste de laatste bocht in kon gaan. 50 meter later gaat de kont van de Porsche naar buiten en vliegt'm naar de binnenkant recht de grasheuvel in, ettelijke keren over kop in een wolk van stof, plastiek en glas terwijl ik probeer de boel te ontwijken. Auto aan de kant gezet met gloeiend hete remmen (doh) en ernaartoe gelopen (ondertussen het Ring noodnummer gebeld) de bestuurder was er zelf al uit gekropen met veel bloed aan zijne kop maar voor de rest leek hij er niks aan over te hebben gehouden. Droeg geen helm dus... de Porsche had het er minder goed vanaf gebracht...helemaal plat aan de achterkant, dak ingedeukt, royaal total loss.

Wie zei iets van overmoedigheid
                  en

Derde ronde was super! Achter een zilveren Gallardo aan met Belgische (!) plaat, wat een geluid komt er uit ik hoorde m'n eigen auto niet. Op het rechte stuk was hij maar heel miniem sneller maar het verschil remde ik er makkelijk terug af. Aan het eind van de ronde duimpjes en smiles van de mensen in de Lambo, respect Was echt lol. De auto-blipper van de sequentiele bak in een Lambo heeft ook tot gevolg dat er vlammetjes uitkomen trouwens Beestig!
                  Niet normaal

Comment

Klopt, Greenringer aka JCviggen.

Quote van een ander forum over zijn ritje gisteren

en

Niet normaal
                    Zo'n verhalen vind ik altijd zalig om te lezen
                    Heb niet lang geleden nog getwijfeld van een T5R break te kopen of een R sedan, toen ik de kans kreeg ze allebei te kunnen kopen aan een mooie prijs... Maar het is een Saab geworden, gaat ook al redelijk

Comment

Zo'n verhalen vind ik altijd zalig om te lezen
                      Heb niet lang geleden nog getwijfeld van een T5R break te kopen of een R sedan, toen ik de kans kreeg ze allebei te kunnen kopen aan een mooie prijs... Maar het is een Saab geworden, gaat ook al redelijk
                      Sleepers

Uwe saab is ongeveer hetzelfde idee als de volvo, onopvallend en snel

Comment

Sleepers

Uwe saab is ongeveer hetzelfde idee als de volvo, onopvallend en snel
                        Zo'n 850 of Saab 9000 is eigenlijk dé ideale sleeper
                        Inderdaad onopvallend en snel, en altijd nog eventueel meer te tunen, naar eigen smaak

Comment

Zo'n 850 of Saab 9000 is eigenlijk dé ideale sleeper
                          Inderdaad onopvallend en snel, en altijd nog eventueel meer te tunen, naar eigen smaak
                          Een Honda civic Vti 4-deurs met 600 pk is nochtans ook een serieuze sleeper. Bompa-style karren met power

Comment

• zo'n snelheid,gek zijn dat doe toch geen zeer ,he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                              dan zal het zoals nonkel schrijft enorm streekgebonden zijn. Want ik meen dat echt. De kanten van aalst zie je ze bijna niet.
                              Binnenkort komt er mss eentje bij

Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
                              Hoho ff blazen ze
                              Idd da's de max die zijn kar! Hij is me daar ook voorbijgevlogen op de Ring vorige keer . Kan wel goed rijden denk ik.. Post hij hier opt forum?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk Berichten
                                Idd da's de max die zijn kar! Hij is me daar ook voorbijgevlogen op de Ring vorige keer . Kan wel goed rijden denk ik.. Post hij hier opt forum?
                                Hij zit hier niet op het forum

Comment

Hij zit hier niet op het forum
                                  "Ken" hem wel vanop 9lives.be alias JCViggen dus. Maar hij zegt daar bijna niets...

Comment

• KLIK

310pk op de achterwielen voor een zacht prijsje

Comment

• Krijg zoiets maar door de keuring.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                                        KLIK

310pk op de achterwielen voor een zacht prijsje

VET hok

dát is een turbo

Comment

• ohja je mag natuurlijk raden van welk merk die wastegate afkomstig is

Comment

Working...
                                          X